Säg markan 17:00, då hinner jag svettas av och få i mig en pannkaka - kom precis tillbaka efter en tur i milspåret. :hurtbulle
Edit - skit i pannkakor, vi kör 16.00, passar bättre.
Jag är sugen på en fika på kondiset i katrineholm imorgon eftermiddag. Via lämpliga vägar från etuna gifvetvis. Någon hugad?
Jag hade tänkt mig efter det Sportis, en liten tidig kvällsrunda.
Samling Markan säg 17 och mystempo vägarna vi åkte sist vi var ned du, jag och JD.
Funka?
/J
17 Blir Hälforsnäsvägen den vägen är kalas. Det var öppet till 20 vid kaffet i Katrineholm. Samma rutt vore kalas, lövåker är ju härlig. Hoppas fler joinar på en ljummen kvällstur, nu är det snudd på för varmt iaf.
ffs läckande framgaffel går fan ut och snor en hoj snart...
ffs läckande framgaffel går fan ut och snor en hoj snart...
Samling Markan, SGM, Aelm, Kasken, fortpelle och undertecknad för småvägarna mot Eskilstuna-Hållsta-Hälleforsnäs-Valla-Katrineholm. Fika vid Stadshotellet, el fiket mitt emot. Hemmåt senare via småvägarna mot Äsköping. Lövåker Dalviken halvspännande med halvskenande hästar draggandes på liten tjej Det redde upp sig iaf, förmodligen vi som skrämde på håll...sen en tant som vinkade ilsket vi skulle passera fort då hon höll i sin hund, så det var inte bra där heller att passera i 15 km/timme...Banjo varning alltså
Kungsör och Köping. Skön runda, bra parryttare och fin skuggsida vid fiket så det var lagom ljummet
Olika falla livets lotter ,själv har jag varigt instängd i salt gruvan och grillat biff
Samling Markan, SGM, Aelm, Kasken, fortpelle och undertecknad för småvägarna mot Eskilstuna-Hållsta-Hälleforsnäs-Valla-Katrineholm. Fika vid Stadshotellet, el fiket mitt emot. Hemmåt senare via småvägarna mot Äsköping. Lövåker Dalviken halvspännande med halvskenande hästar draggandes på liten tjej Det redde upp sig iaf, förmodligen vi som skrämde på håll...sen en tant som vinkade ilsket vi skulle passera fort då hon höll i sin hund, så det var inte bra där heller att passera i 15 km/timme...Banjo varning alltså
Kungsör och Köping. Skön runda, bra parryttare och fin skuggsida vid fiket så det var lagom ljummet
Någon hugad på nationaldagsåka?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |