Någon hugad på nationaldagsåka?
Här ska skruvas, fyra nya sulor ska dit på tisdag.
Klart vi ska ta en nationaldags tur, gärna tidigt.
Kan nog haka på en nationaldagstouring, beroende på tid/plats osv..
fårse, ska skruva på hojen då min sukka har förvandlats till en Hd...
Instämmer med JD tid och plats osv
Har det lossnat grejjor HD=Hopplockade DelarDet är alltså delar som släppt Alternativ ljuddämparen gått sönder så den är liten men låter som en stor Och kanske även luktar som en stor
Instämmer med JD tid och plats osv
Markan 12,00 blir bra för mig.
Markan 12,00 blir bra för mig.
Bra gissat men det läcker olja
Positivt tänk, man slipper smörja stövlarnaHoppas det inte är för allvarligt läckage bara.
Kedjan slipper jag smörja också
Sportis: du drabbades av lite hybris när du ändrade mitt inlägg istället för att skriva ett eget va?
Låter jobbigt att sitta och svettas i skinnställ när man kan få vara på Djäkneberget i Västerås och fira nationaldag,där bjöds bland annat på musikkår som rörde sig rytmiskt,allsång och en hel massa annat helskoj som jag inte vill fresta er stackare som kört motorcykel hela dagen.Hoppas ni inte led allt för mycket eller är jätteavundsjuka på mig.Nu känner man sig laddad och motiverad för en nlig:tisdagskörningKan nog ha varit en av de bättre nationaldagarna hittills.
Goa' vägar, glada remsor och lagom inspirerat tempo. Jag avslutade med lite raggarbilar på Westerqvarn och årets premiärdopp på campingbadet i Sura (helvIt satan, kjEting i taCket direCkt vad kallt det var ).
Markan - Herrskogen - Ullvi - tjÖping - Sundänge (min ducce ville ned i JD:s corner, och hans egen SD hade samma tendens ) - KoHlswa - Skinnskatteberg (nirvana...) - Bäckegruvan (här ligger Dusty Valley Park för intresserade geggmopperacers, en fin gammal crossbana) - Riddarhyttan - 3,5 mil trökväg till Lindesberg - Fellingsbro - banjo-vätskepaus på Rosas - Norrbyvägen via Medåker tillbaka till tjÖping.
Kanonrunda.
Nu blir det hojtvätt, ha't gött, så ses vi på Gröndal på söndag.
Låter jobbigt att sitta och svettas i skinnställ när man kan få vara på Djäkneberget i Västerås och fira nationaldag,där bjöds bland annat på musikkår som rörde sig rytmiskt,allsång och en hel massa annat helskoj som jag inte vill fresta er stackare som kört motorcykel hela dagen.Hoppas ni inte led allt för mycket eller är jätteavundsjuka på mig.Nu känner man sig laddad och motiverad för en nlig:tisdagskörning
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|