Samåkningstråden

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Kan nog haka på en nationaldagstouring, beroende på tid/plats osv..

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kan nog haka på en nationaldagstouring, beroende på tid/plats osv..

Instämmer med JD tid och plats osv:va

fårse, ska skruva på hojen då min sukka har förvandlats till en Hd...

Har det lossnat grejjor:va HD=Hopplockade DelarDet är alltså delar som släppt:va Alternativ ljuddämparen gått sönder så den är liten men låter som en stor:D Och kanske även luktar som en stor:tungan

Last edited:

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Instämmer med JD tid och plats osv:va

Har det lossnat grejjor:va HD=Hopplockade DelarDet är alltså delar som släppt:va Alternativ ljuddämparen gått sönder så den är liten men låter som en stor:D Och kanske även luktar som en stor:tungan

Bra gissat men det läcker olja :tummenupp

Last edited by a moderator:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Fan markan 12 blir lite tidigt för mig. Kan man möta upp nånstans, eller hur länge är ni kvar på markan innan vidare avfärd?

Edit: kan vara där till 12:30 i bästa fall, ungefär..

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Bra gissat men det läcker olja :tummenupp

Positivt tänk, man slipper smörja stövlarna:fakta:tummenuppHoppas det inte är för allvarligt läckage bara.

Kedjan slipper jag smörja också :tummenupp

Sportis: du drabbades av lite hybris när du ändrade mitt inlägg istället för att skriva ett eget va? :tungan

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kedjan slipper jag smörja också :tummenupp

Sportis: du drabbades av lite hybris när du ändrade mitt inlägg istället för att skriva ett eget va? :tungan

Har redigerat:tummenuppÄr inte första gången jag "klantar" till mig och går in på ändra när jag skall svara:huvetKan vara farligt med mig som moderator här :D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kan nog ha varit en av de bättre nationaldagarna hittills.

Goa' vägar, glada remsor och lagom inspirerat tempo. :) Jag avslutade med lite raggarbilar på Westerqvarn och årets premiärdopp på campingbadet i Sura (helvIt satan, kjEting i taCket direCkt vad kallt det var :hihi :död :crash :näsblod ).

Markan - Herrskogen - Ullvi - tjÖping - Sundänge (min ducce ville ned i JD:s corner, och hans egen SD hade samma tendens :skrämd ) - KoHlswa - Skinnskatteberg (nirvana...) - Bäckegruvan (här ligger Dusty Valley Park för intresserade geggmopperacers, en fin gammal crossbana) - Riddarhyttan - 3,5 mil trökväg till Lindesberg - Fellingsbro - banjo-vätskepaus på Rosas :hihi - Norrbyvägen via Medåker tillbaka till tjÖping.

Kanonrunda. :)

Nu blir det hojtvätt, ha't gött, så ses vi på Gröndal på söndag. :)

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r
Kan nog ha varit en av de bättre nationaldagarna hittills.

Goa' vägar, glada remsor och lagom inspirerat tempo. :) Jag avslutade med lite raggarbilar på Westerqvarn och årets premiärdopp på campingbadet i Sura (helvIt satan, kjEting i taCket direCkt vad kallt det var :hihi :död :crash :näsblod ).

Markan - Herrskogen - Ullvi - tjÖping - Sundänge (min ducce ville ned i JD:s corner, och hans egen SD hade samma tendens :skrämd ) - KoHlswa - Skinnskatteberg (nirvana...) - Bäckegruvan (här ligger Dusty Valley Park för intresserade geggmopperacers, en fin gammal crossbana) - Riddarhyttan - 3,5 mil trökväg till Lindesberg - Fellingsbro - banjo-vätskepaus på Rosas :hihi - Norrbyvägen via Medåker tillbaka till tjÖping.

Kanonrunda. :)

Nu blir det hojtvätt, ha't gött, så ses vi på Gröndal på söndag. :)
Låter jobbigt att sitta och svettas i skinnställ när man kan få vara på Djäkneberget i Västerås och fira nationaldag,där bjöds bland annat på musikkår som rörde sig rytmiskt,allsång och en hel massa annat helskoj som jag inte vill fresta er stackare som kört motorcykel hela dagen.Hoppas ni inte led allt för mycket eller är jätteavundsjuka på mig:banana.Nu känner man sig laddad och motiverad för en :vanlig:tisdagskörning:D

• Gilla
Reaktioner: SGM

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Jag tror fenomenet i meducinska termer blir "solsting"

:D

Låter jobbigt att sitta och svettas i skinnställ när man kan få vara på Djäkneberget i Västerås och fira nationaldag,där bjöds bland annat på musikkår som rörde sig rytmiskt,allsång och en hel massa annat helskoj som jag inte vill fresta er stackare som kört motorcykel hela dagen.Hoppas ni inte led allt för mycket eller är jätteavundsjuka på mig:banana.Nu känner man sig laddad och motiverad för en :vanlig:tisdagskörning:D

• Gilla
Reaktioner: SGM
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras