JackDaniels
Medlem?
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Kan nog ha varit en av de bättre nationaldagarna hittills.
Goa' vägar, glada remsor och lagom inspirerat tempo. Jag avslutade med lite raggarbilar på Westerqvarn och årets premiärdopp på campingbadet i Sura (helvIt satan, kjEting i taCket direCkt vad kallt det var ).
Markan - Herrskogen - Ullvi - tjÖping - Sundänge (min ducce ville ned i JD:s corner, och hans egen SD hade samma tendens ) - KoHlswa - Skinnskatteberg (nirvana...) - Bäckegruvan (här ligger Dusty Valley Park för intresserade geggmopperacers, en fin gammal crossbana) - Riddarhyttan - 3,5 mil trökväg till Lindesberg - Fellingsbro - banjo-vätskepaus på Rosas - Norrbyvägen via Medåker tillbaka till tjÖping.
Kanonrunda.
Nu blir det hojtvätt, ha't gött, så ses vi på Gröndal på söndag.
Ja fan de blev en kanonrunda i vanlig ordning. Bra guide med
Konstig gravitation i JD´s corner, är som ett jävla svart hål där som vill svälja motorcyklister. Tom korven på pw50:n fick ju känna på fenomenet Ny regel: aldrig Sundängesvängen på väg hem :krasChh
Ojojoj vicka banjovibbar i Råsas grill, trodde det stället vart igenbommat i 15+år, men nej då.. Tur vi kom därifrån levande, tyckte jag hörde banjotoner i bakgrunden, och såg ett pumphagel sticka fram bakom disken
Tack för idag alla inblandade