supermoppe
Men i min värld...
Nog allt ska det gazzas, det är ju fredag.Crillemannen skrev:2321143Är det någon som tänkte att lufta hojen lite ikväll? eller ska ni supa som vanligt
Nog allt ska det gazzas, det är ju fredag.Crillemannen skrev:2321143Är det någon som tänkte att lufta hojen lite ikväll? eller ska ni supa som vanligt
Idag SKA hojen bli ihopskruvad och sen blir det brassa av.FredR1k skrev:2352476Nån som ska med ut å sikta på räcken ikväll?
Tänkte ev. motarda mig lite.
LandåZ skrev:2352638Jäpps blir att åka sig lite i kväll. Stationen kl 21 någon gång?
LandåZ skrev:2353558Haha vääärt! Blev akuten ist för att gasa moped för mig. Ska sluta idrotta nu tror jag.
Mycket som förlagts till samma helg, om man har intresse av exklusivaaRWe skrev:2372457..Nu är det lite svårt att välja vad man ska göra på lördagen..
Ja det är lite si och så med vädret i helgen.benzzon skrev:2385031Mycket som förlagts till samma helg, om man har intresse av exklusiva
jordfräsar så körs Hammarby pokalen också på lördag..
http://web.telia.com/~u21202156/orgindex.html
Skulle va kul o se "ssrc" och Christian Pfeiffer live.. Jag lägger en röst
på det evenemanget, hoppas vädret blir drägligt..
Kl 11.00 imorgon på OK-macken på Hälla, så tar vi en sväng till Stockholm och kikar på Pfeiffer. Inställt vid regn.benzzon skrev:2385031Mycket som förlagts till samma helg, om man har intresse av exklusiva
jordfräsar så körs Hammarby pokalen också på lördag..
http://web.telia.com/~u21202156/orgindex.html
Skulle va kul o se "ssrc" och Christian Pfeiffer live.. Jag lägger en röst
på det evenemanget, hoppas vädret blir drägligt..
Ok, ska försöka släpa dit min kroppaRWe skrev:2388302Kl 11.00 imorgon på OK-macken på Hälla
Bushojjen skrev:2455832Ngn som ska ut och rocka idag/kväll ?....
aRWe skrev:2462061Tänkte eventuellt ta en tur på söndag, någon som kanske ska med?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|