Samåkningstråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Är det inte läge att åka en sväng idag,jag har 20 grader på termometern och inte blåser det storm heller,däremot skall det tydligen regna imorgon....
Jag åker ner till mcdonalds i köping kl1800,hoppas jag får sällskap!

Jag dyker upp, är på Italia och får ny baksvål monterad efter jobbet idag. :)

/J

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
CBR Lax -08
Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Halloj!
Nyinflyttad i Västerås (ja, sen November iaf) och har igår tagit hit hojen. Nu vore det riktigt skoj att hänga på lite folk att åka då jag inte har någon koll alls på vart dom bra vägarna finns i krokarna. Fick tips av arbetskollega att kika i denna forumdelen. Hoppas man är välkommen att hänga på lite folk på åka och fika.

Mvh Jim

Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Välkommen, kul med nya ansikten. :tummenupp
Håll koll i trådarna Västeråsåka o Köpingsåka så kan du hänga med o få lära dig finvägarna...
Synd att du missade dagens tur från McD i Köping 18,00
/Janne

Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Premiärtur på 6 mil avklarad. Rettan blir bara bättre och bättre. Det kommer nog att bli en tur varje kväll med fint väder framöver xD

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Halloj!

Mvh Jim

Välkommen till gemenskapen:tummenupp

Du kommer garantera få lite nya bekantskaper med åkvärda vägar om du dyker upp:)

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Det blev ju ingen tur direkt, jag och Berra tjötade lite och våldgästade Gabor för att elda på honom lite, tummen ur s.a.s.

Himmeta - Medåker rekad, lite dammig, lite grus...men det tar sig som mordbrännarn' sade. :hihi Vågade mig inte in på Sundängevägen... :jdscorner :skrämd

Jag litade på att ni skulle våga er ut på en sväng...

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Söndagstur

Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Fnular på en kortare söndassväng imorgon fm om vädret är fint, ev till Oti ta en fika och hem igen, eller Västermorundan. Jag kommer passa på någon gång på fm då la familla ändå är ute på annat:)

Någon mer som fnular:vaRunt 10:00 på fm:va

Reviderar lite då det känns som det sitter en vattenmelon i halsen när jag sväljer just nu, samt jag har haft :huvet värk som kommer och går.:gnissla

Kylig

Mattias
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
GsxR
Fler alternativ ser jag nu.
Går och hämtar hojen nu tillbaks om 10. Ska vi enas om en tur?

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Så var man hemma igen, fin tur, men dålig väg från Medåker och några kolimeter mot Smedby, annar bara kanoners, avslutade med en fika på Markan, träffade SGM där. Hoppas åka med på tisdag.

Trevligt värre i solen vid markan får man säga. :) Ses på tisdag!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati