Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
NYA ZM look-en! :yoparty
Den bilden togs när vi käkade våfflor på åsen, stämmer bra! Har bara den tror jag. :D

Goda våfflor! Helt ok personal också :D
När ska vi ta en fest i Ängelholm då? Eller någon annanstans för den delen.

Edit: Kan du inte lägga upp den andra bilden ORIGINAL så jag kan sno den? :D
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Goda våfflor! Helt ok personal också :D
När ska vi ta en fest i Ängelholm då? Eller någon annanstans för den delen.

Personalen var nog lagom glada för oss som kom precis vid stängningsdags.. hehe Men visst var de trevliga!

Jadu, det är bara till att planera in en helg tycker jag. :tummenupp Jag kan dock ha lite svårt att få tiden att räcka till nu för tiden, men ska göra mitt bästa. :)

Här kommer originalet.
 

Bifogat

  • STA50218.jpg
    STA50218.jpg
    251.2 KB · Visningar: 72
Last edited:

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Tackar!
Ja, det tycker jag att vi planerar in en helg. Är ju också lite begränsad i och med jag jobbar som jag gör.
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Tackar!
Ja, det tycker jag att vi planerar in en helg. Är ju också lite begränsad i och med jag jobbar som jag gör.


Jo precis, men på ett eller annat sätt så får vi säkert ihop det. Ta några öl och snacka lite skit! :fyllisar
Vallonen är säkert på också! Han brummmar en gixxer.. jag vet vad du tänker nu, men jag lovar han är schyst även om han kör Suzuki och inte Honda! :D :lol
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Jo precis, men på ett eller annat sätt så får vi säkert ihop det. Ta några öl och snacka lite skit! :fyllisar
Vallonen är säkert på också! Han brummmar en gixxer.. jag vet vad du tänker nu, men jag lovar han är schyst även om han kör Suzuki och inte Honda! :D :lol

haha vi får ha ett möte före och bestämma om han ska sitta själv i en hörna och skämmas!!! :)
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Jag har jobbat en vecka nu. Kommer hem om en vecka.
Då är jag ledig 14 dagar så bara hojta till..
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Det skulle du h tänkt på innan du bytte till gixxer. hehehe :tungan Bara skojja med dig! Klart som f*n att det är en ball hoj och vi gillar dig för det! :krama :D

Har han bytt till gixxer?!??!
Då får han inte ens sitta i en hörna själv. Då får han stå utanför!! :D
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Har han bytt till gixxer?!??!
Då får han inte ens sitta i en hörna själv. Då får han stå utanför!! :D


Haha You are just too cruel! Jag glömde säga att det var från BMW han bytte till gixxer. Så Honda har han inte provat än.. :D

Nej, nu ska vi inte vara såna pain in tha ass fasoner! :gnissla Känsliga läsare kanske tror att de inte är välkomna att köra med oss p.g.a. hojmärke. hehe SÅ är det inte! Vi är bara två lättroade typer som tycks diskutera bara för att.. :D

Vill inte ha snö!!! Det räcker nu!! :4skrika Fina torra vägar och +20 grader hade ju vart nåt! :)
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Haha You are just too cruel! Jag glömde säga att det var från BMW han bytte till gixxer. Så Honda har han inte provat än.. :D

Nej, nu ska vi inte vara såna pain in tha ass fasoner! :gnissla Känsliga läsare kanske tror att de inte är välkomna att köra med oss p.g.a. hojmärke. hehe SÅ är det inte! Vi är bara två lättroade typer som tycks diskutera bara för att.. :D

Vill inte ha snö!!! Det räcker nu!! :4skrika Fina torra vägar och +20 grader hade ju vart nåt! :)

Vad då bytte från bmw! Det är inget fel att köra bmw äääähhhh om man är 70+ och tio barns far ha ha! :D:D:banana
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Snällaaaaaaa!!!!!!!!!! kan inte all snö bara dö!! det är inte konstigt att man dricker.
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Snällaaaaaaa!!!!!!!!!! kan inte all snö bara dö!! det är inte konstigt att man dricker.


Fullo! :fyllisar:hihi Jodå, tänk att februari är snart slut.. efter det kommer det att gå snabbt mot våren! Hoppas jag i alla fall!

Men resten av Ängelholm verkar sova i ide! :va Det är väl tur att ZM och Vallonen är vakna i alla fall annars hade den här tråden också sovit gott fram till våren.
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
2 månader till sen så ska det väl kunna köras :va
Det är ju snart :banana
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
2 månader till sen så ska det väl kunna köras :va
Det är ju snart :banana

Mm, snacka om att man börjar få abstinens. Funderar på att ta mig utrustningen bara för att... :D

Undrar hur många från Äholm och trakten kommer att visa sig på körningar nu kommande säsong. I somras var det nog som mest 7-8 personer som var aktiva sammanlagt vid olika tillfällen.
Hoppas på fler den här säsongen! :tummenupp :)

Finns en massa folk här från trakten, men man ser dem aldrig på några körningar. De är som spöken, man ser dem lite var stans, men sedan försvinner de lika snabbt som de kom. haha :gnissla
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top