Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Var det så många som var med förra året?
Hade varit kul om det var några fler iaf. Kan du inte springa runt på stan och dela ut flyers? :D
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Var det så många som var med förra året?
Hade varit kul om det var några fler iaf. Kan du inte springa runt på stan och dela ut flyers? :D


Ja det hade ju vart nåt att dela ut flyers för att värva lite folk! :D :gnissla
Mm, vi var så många men alla dessa deltagare var inte med under ett och samma gång.

BTW, kunde inte hålla mig längre. Hoppade i stället och resten av utrustningen. haha Snacka om abstinens. :hoppa:D Om någon skulle få för sig att döma mig hastigt så har jag en sak till mitt försvar.. jo, nämligen att självklart måste man ibland kolla av om man fortfarande kommer in i stället eller det är snart dax att byta. :tummenupp
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
haha ja man kanske skulle testa stället..blir ännu mer sugen bara på att köra. Vet ej om mitt psyke klarar det :)
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
den bilden togs när vi käkade våfflor på åsen, stämmer bra! Har bara den tror jag. :d

kom på att jag hade en till! :tummenupp

attachment.php

Där kan man skymta min värstinghoj också. :p
Det var kul att vara med, kanske man kan hänga med på lite fler rundor under 2010 ?



Den här vintern känns seg. Kallt, snö, skotta, osv.
Men ska man se det positivt så märks det att det blivit ljusare i Februari än i Januari.
I Mars blir det ännu ljusare (och förhoppningsvis varmare) och det är bara 9 dagar kvar av Februari, detta inkluderar 4 dagar helg och lönedag. :banana
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
zm skrev:
Hade varit kul om det var några fler iaf. Kan du inte springa runt på stan och dela ut flyers? :D
Kör ni inte med Sporthojatröjorna på så att det går att kolla var alla hänger övrig tid :)
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Nämen Hallo! Du har också hittat hit. :D Det var inte igår. Hoppas allt väl.
Klar som tusan du kan hänga med! :tummenupp

Haallooo! :)
Nä det var ett tag sen. Bortsett från att det känns nästan som att man blivit flyttad till norrland utan att veta att man flyttat dit så är det bra.
Fick klartecken idag att ta ledigt för gå BKK och bokat in det nu idag så det är ju gött. :tummenupp

Hur är det själv?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Haallooo! :)
Nä det var ett tag sen. Bortsett från att det känns nästan som att man blivit flyttad till norrland utan att veta att man flyttat dit så är det bra.
Fick klartecken idag att ta ledigt för gå BKK och bokat in det nu idag så det är ju gött. :tummenupp

Hur är det själv?


Ja, när man tittar ut genom fönstret så tror man att man är i Alaska typ.. hehe Jodå det är fint tack, men längtar som tusan till våren. :)
Har du kört BKK innan eller blir det första gången?
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Ja, när man tittar ut genom fönstret så tror man att man är i Alaska typ.. hehe Jodå det är fint tack, men längtar som tusan till våren. :)
Har du kört BKK innan eller blir det första gången?

Hehe, visst är det så. Är väl bra för de som har sportlov nu (Södra Sverige ?) om de vill åka skidor och dyl. Men sen vill jag att plusgraderna kommer tidigt i mars och ingen mer snö...

Jag har kört BKK en gång tidigare, under förra året.
Det är ju bara en dag, där en del tid går åt till besiktning, lunch, vänta på sin tur. Men trotts det så märkte jag en förbättring hos mig själv från början till slutet på dagen. Nu är jag väl inte direkt på någon elitnivå varken före eller efter. Så det kanske är mer att gå från att vara urusel till att vara kass än från att vara riktigt bra till att vara riktigt super duper otroligt bra med socker på toppen. :p
Men som jag ser det så är alla förbättringar ett steg i rätt riktning. :)

Dessutom så var det roligt. Det är ju främsta orsaken att jag kör hoj från första början, känslan av att köra hoj och glädjen det ger mig. :)
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Hehe, visst är det så. Är väl bra för de som har sportlov nu (Södra Sverige ?) om de vill åka skidor och dyl. Men sen vill jag att plusgraderna kommer tidigt i mars och ingen mer snö...

Jag har kört BKK en gång tidigare, under förra året.
Det är ju bara en dag, där en del tid går åt till besiktning, lunch, vänta på sin tur. Men trotts det så märkte jag en förbättring hos mig själv från början till slutet på dagen. Nu är jag väl inte direkt på någon elitnivå varken före eller efter. Så det kanske är mer att gå från att vara urusel till att vara kass än från att vara riktigt bra till att vara riktigt super duper otroligt bra med socker på toppen. :p
Men som jag ser det så är alla förbättringar ett steg i rätt riktning. :)

Dessutom så var det roligt. Det är ju främsta orsaken att jag kör hoj från första början, känslan av att köra hoj och glädjen det ger mig. :)


Det låter roligt med utveckling.. ett steg närmare Rossi! :D
Att köra hoj är så mycket mer än ett hobby för mig. Det är ren passion och ett livsstil! Så jag förstår dig! :)
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Det låter roligt med utveckling.. ett steg närmare Rossi! :D
Att köra hoj är så mycket mer än ett hobby för mig. Det är ren passion och ett livsstil! Så jag förstår dig! :)

Om några år så kommer Rossi köra runt med en tröja med texten "GuessWho kommer strax" :banana
 

ninja68

It aint over till ........
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Sverige
Hoj
Cykel
Ingen från Äholm trakten som var ute en runda med sin hoj? :va

Såg en gul/svart/lila 900rr modell äldre som såg hur lycklig ut som helst!:D

Jo jag var ute o gasade lite idag med ninjan!

Det var Stefan från vejby du såg på gammel Bladen!!!!
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Ja det var riktigt härligt ! Det blev ca 5 mil sen fick man köra hem o tvätta av den, såg ut som man hade kört enduro med den!

"ps: det är jag som är Pappa till Jack i 3a på södra utmarkens skola"


Heheh Jo det blir ju grymt skitigt av salt o dyl.. Och det gäller att tvätta ordentligt sen för salt är inget trevligt för såna japanska raketer.

Jo, jag vet att det är du som är pappa till Jack! Vi träffades i skolan kommer jag ihåg. :) Brukar se din hoj i stan ibland på somrarna och i Båstad när vi också är där en sväng. :D

Såg förresten att du ska med den 24april! :tummenupp Nice! Vi blir några stycken från trakten!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top