Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Hej Kriss, :tummenupp en gång Busa betyder inte alltid Busa, kul att prova en annan cykel. Kawan är jämförbar i komfort och prestanda ,denna är dessutom lite moddad. Var först inne på en ZX10-R riktigt rå och med ett dj- skjut, valet var svårt, men då jag gör en hel del längre resor under säsongen blev valet den lite större. Åldern tar också ut sin rätt.
Rehaben gick på rekordtid, har inga men tack var bra skydd !!!!!:2cool
För att bättra på tekniken börjar jag min säsong med bl.a två BKK en i Falkenberg en på Knudan.:yoparty

Välkommen "tillbaka" Måffor. Kul att höra att du tänker svinga dig upp i sadeln igen.
Vi ses på Knudan:)
 

Måffor

Gammal nog
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
VMX
Tack, visst är vi många som ser fram emot att få gränsla våra tvåhjulingar. Vi ses om inte förr så på Knudan.:squid
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Hej Kriss, :tummenupp en gång Busa betyder inte alltid Busa, kul att prova en annan cykel. Kawan är jämförbar i komfort och prestanda ,denna är dessutom lite moddad. Var först inne på en ZX10-R riktigt rå och med ett dj- skjut, valet var svårt, men då jag gör en hel del längre resor under säsongen blev valet den lite större. Åldern tar också ut sin rätt.
Rehaben gick på rekordtid, har inga men tack var bra skydd !!!!!:2cool
För att bättra på tekniken börjar jag min säsong med bl.a två BKK en i Falkenberg en på Knudan.:yoparty


Kul att du är "back on track" igen och gratulerar till den nya monstret! :tummenupp Hoppas att vägarna blir snart som möjligt körbara så man kan ut o gasa lite för abstinensen växer nåt otroligt mycket nu när solen har tittat fram känner jag! :D
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Träna och läsa mc tidningar så har min vinter sett ut, jag tror nog att jag är besatt av hojar! kan man vara det när man är 34?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Jag vill ocskå ut o köra men det får nog vänta 2-3 veckor till har jag en känsla av. hehe

Ikväll får bilen en rejäl omgång tvätt i alla fall!! :banana Den ser snart ut som fäään av allt salt och skit!
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Haha samma här! Precis som jag sa till dig igår! :D

Har du funderat mer på mc mässan nu på lördag?

Jag vill ocskå ut o köra men det får nog vänta 2-3 veckor till har jag en känsla av. hehe

Ikväll får bilen en rejäl omgång tvätt i alla fall!! :banana Den ser snart ut som fäään av allt salt och skit!

Två tre veckor? din lilla pattaglytt! ut med hojen nu i helgen visa att du är en riktig man!:D
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Har du funderat mer på mc mässan nu på lördag?



Två tre veckor? din lilla pattaglytt! ut med hojen nu i helgen visa att du är en riktig man!:D


Snackade precis med Wilcan och sa att jag ska inte med till mässan imon. Men vill du haka på dem så hojta till Pelle tycker jag! :tummenupp

När ska du ta ut din Gixxer? Jag tror inte att jag ska köra än, med tanke på hur kallt det är. hehe :gnissla Möjligtvis i slutet av månaden om det blir lite varmare.
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Ni ska vänta till jag tar premiärturen! punkt slut!!!!!#E!#"!!"!!" :D
 

Måffor

Gammal nog
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
VMX
Träna och läsa mc tidningar så har min vinter sett ut, jag tror nog att jag är besatt av hojar! kan man vara det när man är 34?

Skäms inte för din läggning, du är inte ensam. Jag har haft intresset i 44 år, det är sunt att både träna och hålla sig uppdaterad om vad som händer på Mc-marknaden.
 

ninja68

It aint over till ........
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Sverige
Hoj
Cykel
Snackade precis med Wilcan och sa att jag ska inte med till mässan imon. Men vill du haka på dem så hojta till Pelle tycker jag! :tummenupp

När ska du ta ut din Gixxer? Jag tror inte att jag ska köra än, med tanke på hur kallt det är. hehe :gnissla Möjligtvis i slutet av månaden om det blir lite varmare.

Om det är mässan i Halmstad du menar så är den ju nästa helg! 12/3-14/3
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Nej det är inte den mässan! Det här var nån Suzuki grej. Vet inte exakt var.

Troligen öppet hus på Motorsport (Suzuki ÅF i Landskrona)

Hej Kriss, :tummenupp en gång Busa betyder inte alltid Busa, kul att prova en annan cykel. Kawan är jämförbar i komfort och prestanda ,denna är dessutom lite moddad. Var först inne på en ZX10-R riktigt rå och med ett dj- skjut, valet var svårt, men då jag gör en hel del längre resor under säsongen blev valet den lite större. Åldern tar också ut sin rätt.
Rehaben gick på rekordtid, har inga men tack var bra skydd !!!!!:2cool
För att bättra på tekniken börjar jag min säsong med bl.a två BKK en i Falkenberg en på Knudan.:yoparty

Kul att se att du är på g igen. Saknar ditt namn på vårturen 24/4... se här.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219467
 

ninja68

It aint over till ........
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Sverige
Hoj
Cykel
Jag ska me slänga på sommarhjulen snart! Väntar nog till nästa vecka! :tummenupp

Alldeles strax ska jag och Vallonen hänga med en polare till Hbg för att kolla på en 900rr och troligtvis kommer han att köpa den idag! :)

Lycka till!
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Du sprider Honda viruset! (antar det var en cbr 900?)
gött att höra! :)
Snart är vi ju så många att vi får fixa ett eget forum :banana
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Du sprider Honda viruset! (antar det var en cbr 900?)
gött att höra! :)
Snart är vi ju så många att vi får fixa ett eget forum :banana


Hahaha så sant så! :D Japp han klippte en Fireblade 900rr-97 i Hbg. Precis hemkommen.. fyy satan va kallt det var att spänna fast hojen på släpet. :gnissla



Det gick så bra så! :tummenupp Var lite orolig om vi spände hojen väl så vi stannade o köpte en till spännband för säkerhetsskull! :D hehe
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top