Kriss
Ny medlem
Kasta in ungen i bollrummet på Mcd. Sysselsatt i många timmar.
DET är väl ingen vidare pedagogisk lösning va??
Ta med ungen istället!
Kasta in ungen i bollrummet på Mcd. Sysselsatt i många timmar.
Beskyll INTE mig för att styra och ställa i RoH, jag agerar bara lite i utkanten. De riktiga diktatorerna är ww, blacktriple, Henke, Otee, 996D, Holy Rider, Krickan4, PutteLiten, VBK, Zmurfen, Mange_H, Motorrad, Invalido, BeBe, Fahrer, RC men inte jag! Jag styr bara MCK Vilse
Jag vet en som har så lite hästar att det knappt går att buuuurna. Lite.......Asså, den ska ju kunna påweruuuila på lätt 6ans växel i 30! Plenty hästar betyder det!
Jag vet en som har så lite hästar att det knappt går att buuuurna. Lite...
Gillar dig iaf
Hmm sitter och funderade på vem som kapat Krickans konto och skriver ett så moget och vettigt inlägg
Där finns en mogen och ansvarsful mänska (far) i mig också
Åhja, så jävla ful är du inte, lite kanske men du skrämmer väl inte ungarna?Där finns en mogen och ansvarsful mänska (far) i mig också
DET är väl ingen vidare pedagogisk lösning va??
Ta med ungen istället!
Fast frågan är om en CBR600F inte hade passat mig bättre, billigare försäkring, måste ändå köra 25kw, frågan är hur sitthöjden är..
Även om den säkert är hur prisvärd som helst så lägger jag hellre till 10papp å köper en riiiiktigt snygg en !
För att svensken är så jävla kubikkåt. Det går ju inte att vara en lame whimp som tjör en hoj med mindre än 11 miljoner kubik. Det fattar väl vem som helst?
Asså, den ska ju kunna påweruuuila på lätt 6ans växel i 30! Plenty hästar betyder det!
Vi e smarta du o ja. Rätt på the right stuff... Kika i mitt garage...vadå? ..JÄTTESMART ...helt normal...
Det går att ha väldigt kul även på en effektsvag hoj!
Å jag är ju fortfarande helt normal...
Någon som var ute o kört en sväng i det fina vädret idag?
1½ månad innan jag beger mig ut på hojen..
Nejihelsike. Det är ju snorhalt ute och mer snöar det...
Men fyrhjulingen fick smaka fullgasrepa, bara för att.
Dessutom saknar två av tre hojar motor och den tredje saknar däck och drivpaket...
Du? Normal?! Jo, tjena! Nu kommer du väl snart att påstå att flygbåtarna över Öresund har slutat gå med!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |