Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Slowroller, om ja hade haft de minsta koll på motorer hade ja erbjödit dig min hjälp, men så ligger de tyvär inte till :p

Rille, nästa vecka är de ju siesta ;)

jasså så du ska in och svira runt med dem hehe. =) jag går inte in på området alls. Inte min stil av musik även om någon är bra =).

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Och nu tog ja min sista runda innan däckbytet, vågar inte köra längre , är verkligen helt uppsletet :(

tkdrille

Guest
Och nu tog ja min sista runda innan däckbytet, vågar inte köra längre , är verkligen helt uppsletet :(

bytt innan helgen väl :D . Kan tipsa om bra däckkrängare via pm ;).
är de framhjulet ? Tar 45 minuter med att skruva isåfall :).

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
De är bakdäcket, och min farsa skulle först höra med en kompis, annars pmar ja dig om de inte blev nått :p

tkdrille

Guest
De är bakdäcket, och min farsa skulle först höra med en kompis, annars pmar ja dig om de inte blev nått :p

Okej =). hoppas de fixas snabbt men de borde väl vara enkelt på din med. Jag tog mitt bakhjul på ca 40 minuter sist, inga kåpor bak på min ju=).

tkdrille

Guest
Någon som är sugen att köra på torsdag 2/5 ? På dagtid då. Röd dag =)

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Skulle eventuellt vara sugen på en runda ikväll vid 6 tiden :)
Detta är dock bara en intressekoll för jag vet inte än om jobbet bjuder pp någon överraskning än.

tkdrille

Guest
Lägger en liten varning på en väg. Mellan farstorp och länekärr, dvs rakt norrut från farstorp. De har lagt i tjälskott och de sitter inga varningskyltar och ligger fullt med småsten/grus i många av kurvorna. Mest så ni inte kör den vägen och kör fort där för då lär ni lägga er hoj.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Samkörning till NDR (utgår från att alla ska dit :))
1.Svenne

Är det någon som är sugen på en tur imorgon eftermiddag på den härliga röda dagen? Måste köra in mina nya däck innan stora rundan :D

tkdrille

Guest
En fråga: Ungefär vilket tempo håller ni när ni kör? Undrar eftersom jag kör glidare och har lite svårt att hänga på märkte jag igår på tisdagsturen. :huvet

hehe

Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2000, Yamaha Dragstar 1100
Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.

Låter vettigt, beror på vart man kör men annars håller jag gärna 70-80 på mindre landsvägar, jobbigt om man behöver pressa på för mycket..

Jojo det är klart märker jag där ligger nån/några bakom mig som håller högre tempo än mig låter jag dom köra om...

Om ni kör imorn hur långt/länge räknar ni med att köra?? Skulle ni samlas kl12? Risken finns att jag hänger med! :banana

tkdrille

Guest
Låter vettigt, beror på vart man kör men annars håller jag gärna 70-80 på mindre landsvägar, jobbigt om man behöver pressa på för mycket..

Jojo det är klart märker jag där ligger nån/några bakom mig som håller högre tempo än mig låter jag dom köra om...

Om ni kör imorn hur långt/länge räknar ni med att köra?? Skulle ni samlas kl12? Risken finns att jag hänger med! :banana

Jo bara man är bekväm så.
Jag hoppas folk kan vid 12 tiden. Sen får vi se hur länge vi kör, bara jag är hemma runt 6 tiden blir jag nöjd.
Vi brukar få ihop ca 15-20 mil varje runda men jag har inget planerat för morgondagen :).

Vi brukar samlas på shell i vanliga fall så vi kan väl säga den platsen. Den ligger vid grönängsplan. Första avfarten efter tyringe. Står finja på skylten sen kör till höger uppe på 24an så kommer du rakt på det.

Så vilka är på imorgon ?
kl 12 på shell i hässleholm

såg att de är ett par som ska köra till torekov med samma samlingsplats imorgon. De kör lugnt och fint så frågan är om vi ska hänga med dem ?

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...