tkdrille
Guest
Vi står i Perstorp nu så nästa körning får du med. Lördag?
Vi står i Perstorp nu så nästa körning får du med. Lördag?
Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.
Förr i världen när jag var ute och gruppkörde så la vi de långsammaste längst fram för det brukar gå fortare ju längre bak i kön man ligger..
Men det har kanske ändrats med åren?
Förr i världen när jag var ute och gruppkörde så la vi de långsammaste längst fram för det brukar gå fortare ju längre bak i kön man ligger..
Men det har kanske ändrats med åren?
Nu är man hemma igen tackar för den fina turen, kör gärna med igen!
Skön körning. trodde dagen var förstörd när jag kom så taggad och det stod glidare uppställt i sporthoj gänget. Men det blev rätt treligt tempo ändå. Trevligt folk hade vi gott om också så det får vi göra om.
Så hur går det med ndr nu verkar som alla bangar?
Jag avvaktar till senast söndag innan 9 ser riskabelt ut med väder. Men vi är ett par som ska så banga inte =). om vädret ser bra ut för måndag så hänger jag med.
Men hur blir de är någon sugen imorgon ???
Jag Jag Jag!!
Men jag jobbar.
Bild från en av gårdagens pauser bifogas.
Nästa gång tar jag twostrokern och blåryker tillsammans med Sven tänkte jag. Och så klart ska ni andra ligga bakom och uppleva kulinariska dofter samt impregnerade skinnställ
Vad är NDR?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |