Att sätta en 17-åring att vakta ett spritförråd är lika lyckat som att anställa en pedofil på dagis.
Att sätta en 17-åring att vakta ett spritförråd är lika lyckat som att anställa en pedofil på dagis.
1130 tror jag gick bra för alla imorgon. Typ på shell =)
Hatar väderprognoser över allt annat här just nu. De lovade 30-40 mm regn igår var fan tog de vägen ? Och lovade typ regn idag var fan tog de vägen ? Hur kul ska jag nu ha när jag ska börja jobba :S
jättekul väl? Det e ju sketaskoj att jobba när det e fint väder och hojen står i garaget och frustar!
O ja är full som vanligt, men undrar när och var festen blir av? vill ju supa med andra knuttar :-*
=) De råkar inte vara studentfest och så ?
Är ledig näste helg men kanske lite tidigt så.
Folk får gärna lägga förslag på vilken helg de vill ha lite roligt.
sup lugnt nu pojken.
Okej hehe de blev inte många som ville köra idag ingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.
Okej hehe de blev inte många som ville köra idag ingen fara då tar vi de näste. Då hoppar jag med idag. Någon som har Erikantons nr och kan meddela han?
Tja tack för omtanken men han läsa det nu
Jag vill, men kan inte. Fan va surt att kvadda gängorna i oljetanken. Jag hoppas det e lättfixat.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|