Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Okej pågar.
Lördag tänkte jag vi kunde ha skoj. Om de finns banor såklart.
Vilka är intresserade av lite party? Lite käk och bowling och lite fest. Men då är frågan var vi kan vara och så eftefest då.
Skriv gärna intresseanmälan så kan vi boka lite banor på superbowl. Som de ser ut just nu är de mycket lediga tider där.
Vet inte vad vi ska sätta som minimi antal?
1. tkdrille
2. Sworen
3. Tina (vet på fredag) också hojåkare.
4. erikanton
5.
6.
7.

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Härligt att se att ni håller i med samkörningarna grabbar. Själv har det inte blivit något hojåkande alls detta året och ser inte ut som att det kommer blir det heller då vevlagerna på hojen har sagt upp sig och kosing till att byta kommer inte försen till hösten.

Men nästa år ses vi säkert ute på vägarna igen grabbar! :)

tkdrille

Guest
Är du ledig hela lördagen? isåfall kanske vi kan köra en liten runda på förmiddagen :) vi bor trots allt jävligt nära varann

jadå =). Vi får ta en runda tycker jag så du får värma upp ditt hjul. Tar lite runt trakterna =) . Alla får såklart hänga med på lördag.

Härligt att se att ni håller i med samkörningarna grabbar. Själv har det inte blivit något hojåkande alls detta året och ser inte ut som att det kommer blir det heller då vevlagerna på hojen har sagt upp sig och kosing till att byta kommer inte försen till hösten.

Jag tyckte allt att de saknades nån och de var ju du. Men känner du ingen som kan skruva och hjälpa dig att byta ?.

Du får gärna hänga med på aktiviteter och sånt vi gör även utan hoj =). så vi håller ihop tycker jag.

Last edited:

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Azzazzzins från Kristianstad kör ikväll från Max kl 17. Om för tidigt kan vi plocka upp nån på vägen.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10

Kom igen nu Zebbe, en Haynes bok, någon kompis, ett par öl och lite god vilja så kan man byta hur många vevlager som helst :tummenupp

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Var det bara jag som var ett ögonblick med att bli av med körkortet i en hastighetskontroll vid maxi i tisdags på kvällen?

Hade grym tur. dock hade inte bilen framför mig den turen.

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Var det bara jag som var ett ögonblick med att bli av med körkortet i en hastighetskontroll vid maxi i tisdags på kvällen?

Hade grym tur. dock hade inte bilen framför mig den turen.

Sån tur, jag körde förbi där på kvällen o då stod dem inte där..:p tur där med

tkdrille

Guest
Bowling Lördag 18/5.
1. tkdrille
2. Sworen
3. Tina (vet på fredag) också hojåkare.
4. erikanton
5.
6.
7.

1 timmes bowling + Helgens Bowlingbuffé inkl. kaffe och efterrätt, fr. 195 kr/pers.. (Gäller 4-6 pers/bana).

Pris endast Helgens Bowlingbuffé - 150kr/pers.

Fick vi lite info med =)

Jag funderar om vi ska bowla kl 2000? Bokar nämligen imorgon förmiddag så att ni som vill med som inte anmält er skriver till mig.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA