Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Det är väl bara till att dra till närmsta mekaniska verkstad så drar de i en fin helicoil eller? :)

Lite jobbigt att behöva rulla den kanske :D

Motion har väl aldrig skadat, bara se till att ha hjälmen på så man slipper mobbas för att inte köra :arsele

Jag vill veta lite vad ni tycker om fest. Midsommarhelgen är ju sista helgen denne månad så den kan vi ju nästan glömma. Nu nästa helg går bra för mig. Sen om ni har lite tips var vi kan vara och käka och kanske bowling ?
=)

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Nästa helg funkar, och om bowling så på zuperbowl i hlm :p funkar ju perfa om vi inte är så många :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
:D du är för jävla stark, tror nästan du får skaffa en momentstav ;)
Kusinen gjorde likadant på sin atv. Då lämna han de till en svetsare som fixade ihop det men då hade de spruckit lite mer.
Hoppas du fixar de snabbt

Jag har en känsla av att gängorna är en sån där insats jag inte vet vad det heter av koppar. Detta skulle kunna förklara ett och annat. Har inte kollat närmare på det. Får plocka loss tråget nån dag och få det fixat. Jag drog inte ens hårt, skruven ville inte sluta snurra bara. :)

tkdrille

Guest
Nästa helg funkar, och om bowling så på zuperbowl i hlm :p funkar ju perfa om vi inte är så många :)

Ja de tycker jag låter rätt bra. Men sen är de var vi ska ha lite fest med =) för de tycker väl inte om ifall man tar med sig egen sprit ?

Jag har en känsla av att gängorna är en sån där insats jag inte vet vad det heter av koppar. Detta skulle kunna förklara ett och annat. Har inte kollat närmare på det. Får plocka loss tråget nån dag och få det fixat. Jag drog inte ens hårt, skruven ville inte sluta snurra bara. :)

Du menar att du kan ta av tråg under motorn? Hur jäkla bra som helst ju, bara plocka av det åk till en verkstad och be dem borra upp de och sätta nya gängor och ny bult =) Sen får du se till att bli lite klenare eller försiktigare hehe. Slipper du ju skruva av motor eller dra iväg hojjen ;)

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja de tycker jag låter rätt bra. Men sen är de var vi ska ha lite fest med =) för de tycker väl inte om ifall man tar med sig egen sprit ?

Du menar att du kan ta av tråg under motorn? Hur jäkla bra som helst ju, bara plocka av det åk till en verkstad och be dem borra upp de och sätta nya gängor och ny bult =) Sen får du se till att bli lite klenare eller försiktigare hehe. Slipper du ju skruva av motor eller dra iväg hojjen ;)

Ja. Det finns nya oljetankar att köpa. 450 pund från England. Dyrt. Vad jag förstått är det "bara" att skruva av det och plocka bort cirka en miljard slangar. Jag ska nog investera i en sån där momentnyckel. :)

tkdrille

Guest
Okej pågar.
Lördag tänkte jag vi kunde ha skoj. Om de finns banor såklart.
Vilka är intresserade av lite party? Lite käk och bowling och lite fest. Men då är frågan var vi kan vara och så eftefest då.
Skriv gärna intresseanmälan så kan vi boka lite banor på superbowl. Som de ser ut just nu är de mycket lediga tider där.
Vet inte vad vi ska sätta som minimi antal?
1. tkdrille
2.
3.
4.
5.

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
-----------
Okej pågar.
Lördag tänkte jag vi kunde ha skoj. Om de finns banor såklart.
Vilka är intresserade av lite party? Lite käk och bowling och lite fest. Men då är frågan var vi kan vara och så eftefest då.
Skriv gärna intresseanmälan så kan vi boka lite banor på superbowl. Som de ser ut just nu är de mycket lediga tider där.
Vet inte vad vi ska sätta som minimi antal?
1. tkdrille
2. Sworen
3.
4.
5.
---------

Jag är så klart på och efter som vi ska bowla så gör de ju inget om vi inte blir så många :)
Jag bor ju fortfarande hemma hos pärorna, om de inte stör er så kan vi ju efterfesta här, antagligen är ja själv hemma ändå :)

tkdrille

Guest
-----------

Jag är så klart på och efter som vi ska bowla så gör de ju inget om vi inte blir så många :)
Jag bor ju fortfarande hemma hos pärorna, om de inte stör er så kan vi ju efterfesta här, antagligen är ja själv hemma ändå :)

Nej helst skulle vi vara minst 4 stycken och 2 banor och tävla lite mot varann ;).
Om de inte är några problem för din del så vore de bra om inte nån annan har place =). Jag bor ju då i tyringe så de vore ju konstigt att först vara i stan sen ta oss till tyringe och sen till stan för möjlig utgång för de som vill de hehe.
Men sista anmälningsdatum fredag förmiddag så vi kan boka banor =).

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Inga problem för mig eller mina päron, dem skulle ju va hemma, typiskt, men om vi fixar en fylletaxi så går ju tyringe oxå ju :)
4 minst ja, men de borde vi ju kunna skrapa ihop, vi är ju fyra om svenne o erikanton är på :)

Edit; utgång under 23 funkar inte på en lördag i hlm iaf
Edit2; jag har ju egen ingång till källarn så de spelar alltså ingen roll om mor o far var hemma, :p

Last edited:

tkdrille

Guest
Inga problem för mig eller mina päron, dem skulle ju va hemma, typiskt, men om vi fixar en fylletaxi så går ju tyringe oxå ju :)
4 minst ja, men de borde vi ju kunna skrapa ihop, vi är ju fyra om svenne o erikanton är på :)

Edit; utgång under 23 funkar inte på en lördag i hlm iaf
Edit2; jag har ju egen ingång till källarn så de spelar alltså ingen roll om mor o far var hemma, :p

haha okej=). A vi löser nått skoj till lördag iallafall. Bara vi har skoj :banana

Ser fram emot helgen woho.

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Ni planerar och står i, hur som helst så är jag på hur fan det än blir. Man vill ju inte vara den som är den:tummenupp:krama

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Bajs. Jag jobbar. Vi får ta ett varv till senare i år. :)

Tycker vi får ta ett storvarv någon gång. Hade gärna viljat utforska Skåne lite mer söderut :)

Åker till Italien på torsdag så jag kan tyvärr inte vara med på fest :(

När börjar er semester? Jag hade gärna tagit ett varv där efter midsommar :yoparty

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Nu blev ja lycklig erikanton ;)

Btw Tog du inte studenten precis i helgen?

Edit; svenne, tråkigt o höra:( men jag tycker vi tar en runda i österlen nån helg

Last edited:

tkdrille

Guest
gott då slår vi på det. 3 än så länge.
Fler ?

Ha de sketroligt i italien sven =)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!