Samkörning Hässleholmstrakten.

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2000, Yamaha Dragstar 1100
Jo bara man är bekväm så.
Jag hoppas folk kan vid 12 tiden. Sen får vi se hur länge vi kör, bara jag är hemma runt 6 tiden blir jag nöjd.
Vi brukar få ihop ca 15-20 mil varje runda men jag har inget planerat för morgondagen :).

Vi brukar samlas på shell i vanliga fall så vi kan väl säga den platsen. Den ligger vid grönängsplan. Första avfarten efter tyringe. Står finja på skylten sen kör till höger uppe på 24an så kommer du rakt på det.

Så vilka är på imorgon ?
kl 12 på shell i hässleholm

såg att de är ett par som ska köra till torekov med samma samlingsplats imorgon. De kör lugnt och fint så frågan är om vi ska hänga med dem ?

hehe okey är gärna hemma runt 15-16 men det avgör man ju själv..

Men det låter bra vet vart det ligger, vid rundellen inne i byn..

Tycker det låter nice att hänga på dom till torekov..

Jag är på! ;)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Får förhoppningsvis lite frågetecken ang min hoj uträtade imorrn. En vänlig sh-själ ska kolla och ge en bedömning. :)

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Jag med, men e inställd på det värsta.

Aj fan. Men den gick redigt fint sist jag såg den. Om det är någon tröst så har jag för mig att de motorena är relativt billiga att köpa nya i katong. Går den bra fortfarande så bör du klara dig några tusen mil till innan det blir aktuellt.

tkdrille

Guest
Hur blir det med åkningen idag?

Jo de är meningen att köra. De kommer samlas ett gäng på shell kl 12 som ska köra upp mot torekov. Och dit var alla välkomna.
Jag ska troligast med.
Undrar var svenne tar vägen så man vet om han ska med också ?

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Tjena! Vaknade nyss och har läst allt ni skrivit.

Jag är på vart ni än ska. Roadwraith ringde mig nyss och sa att han hade ett ärende så vi kanske är där kvart över 12, senast halv ett. Är det ok?

Vilka kör till Torekov? Det blir kurviga vägar va? Annars kommer det nog att vara smockfullt vid Tydingesjön idag med, ledig dag + fint väder :)

tkdrille

Guest
Härligt ja då måste jag med ju! :yoparty:banana:tuttar

hehe gött. Då syns vi nog där =).

Tjena! Vaknade nyss och har läst allt ni skrivit.

Jag är på vart ni än ska. Roadwraith ringde mig nyss och sa att han hade ett ärende så vi kanske är där kvart över 12, senast halv ett. Är det ok?

Vilka kör till Torekov? Det blir kurviga vägar va? Annars kommer det nog att vara smockfullt vid Tydingesjön idag med, ledig dag + fint väder :)

Försök verkligen vara där senast kvart över =)
Jag snacka med han som la upp de i hässleholms på FB och han lovade att de skulle bli goa vägar. Vi kan följa med de upp till torekov sen kan vi ju ta av därifrån för de som vill köra lite fortare eller andra vägar. Vi känner efter helt klart.
Skickar nr i pm till dig så du kan messa när ni är där.

Last edited:

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Försök verkligen vara där senast kvart över =)
Jag snacka med han som la upp de i hässleholms på FB och han lovade att de skulle bli goa vägar. Vi kan följa med de upp till torekov sen kan vi ju ta av därifrån för de som vill köra lite fortare eller andra vägar. Vi känner efter helt klart.
Skickar nr i pm till dig så du kan messa när ni är där.

Det blir perfekt! Smsar när vi kör från Osby.

EDIT: Vi hinner i tid :)

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Aj fan. Men den gick redigt fint sist jag såg den. Om det är någon tröst så har jag för mig att de motorena är relativt billiga att köpa nya i katong. Går den bra fortfarande så bör du klara dig några tusen mil till innan det blir aktuellt.

Jag hoppas att jag bara är övernojjig. FettSnok här på forumet ska komma och kolla och lyssna och testa med en hel oljetrycksgivare i eftermiddag. Då lär jag får reda på hur illa det e.

Edit: FettSnok kom med en fungerande givare. Den byttes och hojen startades. Oljelampan slocknade. Han kollade även dem gamla oljan och det kunde vara från koppling eller växellåda eller nåt, men det var inte lagerras. Alltså helt normalt med lite sånt i oljan. Hojen låter hur frisk som helst och det är bara att tuta och köra. Fan va härligt det är med hjälpsamma människor!!! :yoparty:banana

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...