Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

N3nn3

Inte frisk enligt grannen
Gick med
1 Jun 2011
Ort
Brevid Bulten
Hoj
Gul eller Röd
Nej, han är den enda. Vi andra är perfekta.

Varför retar du upp dig så.
Du bor i stockholm och han i göteborg. Om du undviker göteborg så slipper du träffa på honom på vägarna. Så resonerar jag. Ni i Göteborg får ta hand om honom..
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Ni som klagar, eller bara vill honom väl, starta en insamlig till killen så han får ta del av en SMC kurs.
 

Three O'Clock

I´m so far behind, I think I´m first =D
Gick med
28 Jul 2011
Ort
Lund/Bjärred/Stockholm
Hoj
KTM 690 Smc-R 2013
När jag tittar på hans klipp så färdas jag tillbaka till moppetiden. Oftast med ett stort leende för känslan infinner sig av att vara fri på riktigt för första gången sen första cykeln. Ibland häpnas jag över vissa mindre smarta saker han gör där jag åter igen känner igen mig men tagit lärdom av. It is what it is & jag kind of underhålls av det =D:tungan
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Fan va härligt att du hinner dra upp en ny film precis innan jag ska bege mig från Sthlm ner till Skåne. Tycker dock din polare får be bruden fixa hoj själv, kan ju inte släpa runt henne hela tiden :tungan

Om några dar ska jag o två polare till Norge o passerar då Gbg. Ska fan hålla utkik efter dig o ser man en liten CBR ska jag fan stoppa dig o be om autograf :yoparty

Fan va snutar ni verkar ha i gbg, eller är det bara att du alltid tar med dem i filmerna? I sthlm tycker jag inte man ser dem ofta utom den dan jag var ute o körde en sen kväll, då vimlade det av dem. Bland annat när man gjorde en omkörning i 90 på 50-väg, men han tittade bara o körde åt motsatt håll. Ibland är det lätt att va efterklok o inse att man ska ta det lite lugnare... :näsblod
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Fan va härligt att du hinner dra upp en ny film precis innan jag ska bege mig från Sthlm ner till Skåne. Tycker dock din polare får be bruden fixa hoj själv, kan ju inte släpa runt henne hela tiden :tungan

Om några dar ska jag o två polare till Norge o passerar då Gbg. Ska fan hålla utkik efter dig o ser man en liten CBR ska jag fan stoppa dig o be om autograf :yoparty

Fan va snutar ni verkar ha i gbg, eller är det bara att du alltid tar med dem i filmerna? I sthlm tycker jag inte man ser dem ofta utom den dan jag var ute o körde en sen kväll, då vimlade det av dem. Bland annat när man gjorde en omkörning i 90 på 50-väg, men han tittade bara o körde åt motsatt håll. Ibland är det lätt att va efterklok o inse att man ska ta det lite lugnare... :näsblod

Ja det tycker jag med! Fast han har sålt hojen för nån månad sen å har bil nu :D
Ja men säg bara till när du kommer ner så kanske ja kan komma ut å hälsa:hej

Just den turen med min kompis va det enormt mycket poliser ute! :banana

Hm den där jobbiga känslan som blir efter en sån grej:D
 

Espekta

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2011
Ort
Orust
Hoj
1996 Kawasaki Zx7-r
Va faan, varje gång jag är ute ser jag värre förare, i snitt kör alla man ser samma så sluta hacka era jävla gamar, han vet nog att han kör fort och att han kan behöva en kurs eller två så dags att släppa det nu eller?

gillar ni inte filmerna så kolla för he****e inte då han skriver ju sitt namn på filmerna så ni vet vad/vem det är..

Försöker skippa era kommentarer, men va faan tror ni han tar er på allvar eller bryr sig? så sluta med skiten!!!

och ja han kommer dö och bla bla bla han vet nog det nu och ja det handlar om andra med bla bla bla, men en tråd på internet där alla klagar hjälper ju på en 16 åring eller inte, alla som varit i den åldern vet väl va som gäller/ händer i huvudet? .............................................................................................................
 

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Varför retar du upp dig så.
Du bor i stockholm och han i göteborg. Om du undviker göteborg så slipper du träffa på honom på vägarna. Så resonerar jag. Ni i Göteborg får ta hand om honom..

Det finns fler barn som väljer att apa efter.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Det finns fler barn som väljer att apa efter.
Nu blev ja stolt!..

Jag vill berätta att JJ(CBR)JJ har nu startat en kurs för såna som vill lära sig köra hoj på ett roligt sätt!
Deltagare 1 per kurs!
Pris 0
Krav:
1.Klaga ej!
2.Du måste ha hjälm!(gäller föraren!)
3.Du måste ha en hoj!

Haru :tuttar å är in min ålder kan ja låna ut en hoj!:krama
Steg 1 är genom stan! Steg 2 är genom köer i 100/120km/h! Steg 3 Landsväg!

Ni som är sugna på å prova en kurs anmäl er genom att pm mig!
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Gick du nån riskutbildning när du tog körkort?? :va satan vad du kör , skulle du köra en liter hoj sen så ta det lugnare :tummenupp
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Gick du nån riskutbildning när du tog körkort?? :va satan vad du kör , skulle du köra en liter hoj sen så ta det lugnare :tummenupp

Klart ja gjorde! Men va spelar en riskutbildning för roll?
Klart man kör lugnare med störe hoj! En 125a kan du ju gö nästan vad som helst med!:banana
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
ok. ja men du kör om bussen utan att veta om det kommer någon bil från sidan, samt kör som satan så har du inget risktänkande vad som kan komma ut ,samt nästan krockade med bilen, risk utbildning var bra då kan man tänka 2 ggr inan man gör något förhastat, själv kör jag inte om nån bil om jag vet att det finns avfart till vänster mm, tänker till 2 ggr inan jag gör omkörning mm, samt kör jag på vägar jag inte kört förut är det bra att ta det lugnt hålla koll på skyltar mm som varnar för utfarter mm
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
ok. ja men du kör om bussen utan att veta om det kommer någon bil från sidan, samt kör som satan så har du inget risktänkande vad som kan komma ut ,samt nästan krockade med bilen, risk utbildning var bra då kan man tänka 2 ggr inan man gör något förhastat, själv kör jag inte om nån bil om jag vet att det finns avfart till vänster mm, tänker till 2 ggr inan jag gör omkörning mm, samt kör jag på vägar jag inte kört förut är det bra att ta det lugnt hålla koll på skyltar mm som varnar för utfarter mm

Klart jag vet alla risker å faror!
Det är bara det att vi är två sorters hojförare!
Vi vet båda riskerna å farorna bara att jag väljer å skita i dom endå medans dom flesta hade kanske väntat å hoppas på att bilarna hade flyttat på sig eller väntat tills det inte är nån korsning övergångsställe rödljus.

Man kan ej åka å va rädd hela livet!:yoparty
Gö så här nästa gång att du bara låter det bli som det blir när du kör!
Bara å hoppas att det går bra!:rofl Det har gått bra för mig å ja har kört 1600 mil:rofl

Jag tar ju det lugnt på vägar ja ej kört på inan så va är problemet?:krama
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Nu blev ja stolt!..

Jag vill berätta att JJ(CBR)JJ har nu startat en kurs för såna som vill lära sig köra hoj på ett roligt sätt!
Deltagare 1 per kurs!
Pris 0
Krav:
1.Klaga ej!
2.Du måste ha hjälm!(gäller föraren!)
3.Du måste ha en hoj!

Haru :tuttar å är in min ålder kan ja låna ut en hoj!:krama
Steg 1 är genom stan! Steg 2 är genom köer i 100/120km/h! Steg 3 Landsväg!

Ni som är sugna på å prova en kurs anmäl er genom att pm mig!

Skogskörning då?!?:confused:
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Klart jag vet alla risker å faror!
Det är bara det att vi är två sorters hojförare!
Vi vet båda riskerna å farorna bara att jag väljer å skita i dom endå medans dom flesta hade kanske väntat å hoppas på att bilarna hade flyttat på sig eller väntat tills det inte är nån korsning övergångsställe rödljus.

Man kan ej åka å va rädd hela livet!:yoparty
Gö så här nästa gång att du bara låter det bli som det blir när du kör!
Bara å hoppas att det går bra!:rofl Det har gått bra för mig å ja har kört 1600 mil:rofl

Jag tar ju det lugnt på vägar ja ej kört på inan så va är problemet?:krama

Är ju inte saken att man ska vara rädd, man kan ju köra med insidan av huvudet, du kan köra ihjäl dig på en 125a eller skada någon, vill du leva med att kanske köra på nåt barn eller skada någon , kör själv bus ibland men försöker hålla mig till att inte utsätta någon annan för fara
 

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Ort
Killeberg
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Men ååå de skulle ju va en bonus kurs om man klara 1,2,3 utan problem!:(
Aja nu äre ju ingen hemlis längre!:brynad

Snarae om man misslyckas med någon av steg 1 2 3 :) Men Halle7 du vet väl allt om skogstur efter din första runda med mopeden rätt ut i skogen efter ett misslyckat vägval o en 4vägskorsning :lol
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Är ju inte saken att man ska vara rädd, man kan ju köra med insidan av huvudet, du kan köra ihjäl dig på en 125a eller skada någon, vill du leva med att kanske köra på nåt barn eller skada någon , kör själv bus ibland men försöker hålla mig till att inte utsätta någon annan för fara

Barnvagns körning rocks!:yoparty
 

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Klart jag vet alla risker å faror!
Det är bara det att vi är två sorters hojförare!
Vi vet båda riskerna å farorna bara att jag väljer å skita i dom endå medans dom flesta hade kanske väntat å hoppas på att bilarna hade flyttat på sig eller väntat tills det inte är nån korsning övergångsställe rödljus.

Man kan ej åka å va rädd hela livet!:yoparty
Gö så här nästa gång att du bara låter det bli som det blir när du kör!
Bara å hoppas att det går bra!:rofl Det har gått bra för mig å ja har kört 1600 mil:rofl

Jag tar ju det lugnt på vägar ja ej kört på inan så va är problemet?:krama

Kör på kompis! Men skyll inte på någon annan när du sen inte kan cruisa i köerna med din hoj utan får ta permobilen :hihi


Snarae om man misslyckas med någon av steg 1 2 3 :) Men Halle7 du vet väl allt om skogstur efter din första runda med mopeden rätt ut i skogen efter ett misslyckat vägval o en 4vägskorsning :lol

Jag och halle är ju skogskompisar :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top