Ohh shit va folk är omogna på detta stället, att dom ens orkar klaga på sådant här, Varenda JÄ**L kör likadant eller värre +/- erfarenhets misstag. Tydligen ska jag aldrig lägga upp filmer, kommer jag väl få hembesök av er alla! Kör på JJ Man lär sig av misstag! och uppskattar dina filmer (Och ja jag vet ett misstag med Mc kan vara ens sista bla bla bla)
MVh Killen som kör på sträckade mittlinjen i 200 med möte vid omkörning!
Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon!Har du nån film där du övar på att bromsa?
...du hittade inget SÄMRE ställe att träna hjulning på?
Lite halskymt, väjningslikt OCH kurva där du åker ut i korsningen helt utan pejl på läget...verkligen.
Fanns det verkligen ingen raka utan tio sätt att dö på?
Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT TÄNKA ETT PAR STEG TILL?
Tack för tipset!Du vet väl om att det är lättare ifall du sänker lufttrycket i bakdäcket?
Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon!
Hejsan
Jag tog just det stället för man ser om det kommer nån bil från höger å vänster! Sen så den vägen är näst intill öde just den tiden!..
Sen sa ja till mina vänner som filma att om de kommer nån bil eller gående så ska dom vinka å det funka kanon bra när det kom nån bil! Sen la ja ner den innan korsningen!
Så va är problemet?
Ha en bra dag!
Tack för tipset!
Blir den inte lika svajig då? Hoppas du förstår va ja menar
Att se filmerna och läsa inläggen är riktigt roande.
"JJ" bjuder friskt på sig själv, och visar en tydlig ambition att underhålla andra -> varför inte ge honom cred för det?
Jag börjar bli beroende av den här tråden, och det oroar mig en smula.
Problemet är att du inte kan köra längre
Men lite tipps om du vill lära dig åka på bakan, träna i uppförsbacke, sänka mängden luft i bakan resulterar i att hojen ormar sig, och att den blir ännu mer jobbig och få upp kanske inte så smart på en 125a.
Kör hårt
Jovisst om han vill trolla oss så har han ju lyckats, men priset på trollningen är högt om han dör på kuppen...
Va menar du med trollande?...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?
Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.
.
Va menar du med trollande?
Jag älskar rullstolar!
Säg inte så du sårar oss!
Lägg pengar på att lära dig köra istället för dessa videos som är ren och skär dynga.
Jag har inga pengar!
Nee dom tog väl snuten.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin