Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
min minimoto??:va
trodde det va en vfr jag hade. vist det e ingen stor hoj men inte fan e det en minimoto hähä

Hoj: minimoto + 143cc stog det innan, men såg nu att du hade lite flera leksaker i hagen :rolleyes: fast din VFR har säker inte många hk kvar med tanke på åldern :D

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Hoj: minimoto + 143cc stog det innan, men såg nu att du hade lite flera leksaker i hagen :rolleyes: fast din VFR har säker inte många hk kvar med tanke på åldern :D

Broderns GSXR1100R lämnar på bakhjulet som när den var ny -92. Verkar ha genomgått en del mindre hänsynsfulla övningar genom åren men maskinen är i toppskick. VFR är även det ett kvalitetsbygge. Om ingen fördärvare har varit på den med sina mekarskills, varför skulle den ha tappat så oerhört?

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
ne du har rätt där med viffen.. nu står den tyvärr still. va sämsta köpet !:smasha

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Broderns GSXR1100R lämnar på bakhjulet som när den var ny -92. Verkar ha genomgått en del mindre hänsynsfulla övningar genom åren men maskinen är i toppskick. VFR är även det ett kvalitetsbygge. Om ingen fördärvare har varit på den med sina mekarskills, varför skulle den ha tappat så oerhört?

Det va ironi :D kollat för mycket på top gear när den ena köpte en sportbil som skulle lämna 220hk som va nyrenoverad i motorn, bänka den till 90hk o sen explodera motorn på motorvägen :D

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Själv tog jag lappen, köpte sporthoj, körde som ett svin, överlevde länge nog för att fatta att jag är dum i huvet och egentligen inte kan köra.
Började köra lugnare, skaffade gubbhoj. Funderar på banhoj.

Projekt 2013 är att jag ska börja kasta moralkakor omkring mig på SH :brynad

Fan va jobbigt om man är gnällig ens innan man skaffat lappen? :)

Vi lär ta ett snack. Gubbjävel.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Hur blev det med att försöka samla allt i en tråd? Blir lite mer överskådligt (och lätthanterligt) tycker jag.

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
ta det lugn när du kör över götaälvbron, polisen står jämnt med laserpickan vid brofästet på hisingssidan..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kommer nog snart! Vet ej hur ja ska göra då mina trådar oftast ballar ur!:död

Bara starta en ny tråd med alla videoklippen i första inlägget, ordnade i kronologisk ordning, äldst överst. Luta dig sedan tillbaka och njut av pajkastningen.
Apropå pajkastning, du skulle testa att lägga på ett annat motorljud på dina filmer. Du lär trolla fram en hel hög med irriterade personer så. :D

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Bryter du inte mot den nu genom att inte placera alla filmer i en och samma Tråd.

Nja, det var väl mer en uppmaning från min sida.

Men som sagt, du fick ett ypperligt förslag på hur du ska lägga upp det av Ulvhamne. Börjar folk pajkasta i en och samma tråd är det lättare för oss moderatorer att hålla koll på det jämfört med när folk börjar i 3-4 olika trådar med någorlunda nya filmklipp.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag tycker att han ska slå ihop alla filmer till en fet långfilm...ett EPOS om man så vill...ett MÄSTERVERK man kan se på i timmar när man tröttnat på all sol ute och på att fumla med flickvännens rattar och på PS3...Då kan man man slå på EPOSET och hämta inspiration i timmar ! Kanske nått för långa, kalla vinterkvällar ??

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka