Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Om ni undrar över mitt youtube namn så är det inte för å impa(stavning) på nån!
Har funderat på å skaffa en i mitt namn men är så jobbigt å skaffa ny youtube!..
Den jag har är några år gammal tror den är från 2008 kanske 2009

Ps de där med bussen va en engångs grej!..

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Jag har klagat på JJs trafikbeteende i tidigare filmer och försökt peppa honom att försöka överleva ett tag till. Dock åkte jag med honom och dom andra i Onsdags på denna körning, kan faktiskt säga att han har blivit mera riskmedveten och kör inte "farligare" än någon annan. Jag spanade lite extra på detta då jag själv kritiserat hans framfart tidigare, om jag skulle behöva skälla på honom om något så skulle det väl vara ett par illa timade omkörningar som skedde med möte. Detta hade ju givetvis avhjälpts med mera effekt för en snabbare omkörning.

Sen kan jag ju tyvärr erkänna att jag som handledare för ÖVNINGSKÖRAREN på KTMen kanske inte var något bra exempel på felfritt framförande av mc.

Ganska intressant att ingen deltagare i gruppkörningen såg hur farligt det var med omkörningen på fel sida, utan detta ska påpekas av folket som bara sett en film och läst inlägg??
Jag försvarar inte dåligt (farligt) trafikbeteende då jag själv inte har rent mjöl i påsen, men vem på detta forum har det?
Mvh Ulf

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
Haha pojke lilla jag förstår dina mindrevärdes komplex titta bara på din avatar beligen blue lixom, Detta är ett sporthojsforum, inte ett krom och fransar forum.:hej

Vad dillar du om? Du sitter och snackar om olika saker. Så jag är, fröken präktig, "pojke lilla" (trots att man ser att jag inte är liten, ännu ett försök där du försöker göra narr av människor) samt att jag har komplex, allt detta för att jag skriver att det han gör är fel?

Jag förstod att intelligensen inte var din starka sida när du började skryta om att du som inte hade mc körkort och ingen aning om vad man ska köpa för kläder "köpte" 4 set kläder. Men att du kommer hit, och försöker förlöjliga mig med dina ytterst tveksamma kommentarer är bara löjligt. Respektera att jag inte vill att du skriver till mig eftersom jag helt ärligt inte gillar dig som person. Du är respektlös, du är oerhört barnslig och du försöker förolämpa mig på ett forum. Lyckat.

Jag är imponerad. Vad mer har du att komma med? Sportforum, inte fransar och krom? Så för att jag äger en glidare, då har jag fransar på den? Okej......

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Jo, jag vet vad genmanipulerad nötboskap är.

Ante mig att du var en av dem som plussat hans kassa inlägg. Apropå nötboskap, häpnadsväckande hur han lyckas slakta det svenska språket i några få meningar.

Det var "krogkömuckarnivån" och den bristfälliga språknivån i inlägget som var så uselt.

Förstår du nu?

Beligen.:hihi :komvux.

M-tin

Medlem
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
ZZR1400 & Gixxer K3 & Caferacer CB900f (1980)
Du driftar fortfarande ut i slutet av kurvorna, en dag möter du någon som skär in i motsatt trafik.
Ta höjd in, vik ner och håll i eller sänk farten.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
M-tin: bra tips till JJ!

JJ: Kul att du tar dej tid och ork att filma, samt dela med dej. Lite för enformigt för min smak, men jag hoppas och tror att det blir bättre och bättre filmer. Ang din körning så förstår jag mej inte på många på sh, dubbelmoral. Jag ser fram emot den dagen du skaffar större sh/motard och bjuder på mer filmer, hoppas vi får se dej slanga, köra bana och ha kul!

Patlo911

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2011
Hoj
Z1000 -11, GSX 750 ES -83
Jag vill ge ett tack till unge herr CBR som fortsätter bjuda på underhållning trots alla belackare.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Sticka??? Kör inte du 125 cc??

Jo då!..
Men jag kan ett par riktigt bra vägar där jag bor både i skogen å vägar med massa hinder där deras stora makiner har problem med å komma fram. Kollat upp dom vägarna går å köra där med min hoj vissa ställen är det riktigt trångt.
Men troligt viss hade jag stannat på en gång endå om ja va i mitt område.
Är för feg å tycker körkortet är dumt å riskera livet för!..
Får la börja köra bana om dom tar det en vacker dag!..

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Hoj
Speed Triple -06
Varför? Grabben kör kanske som snabbast i 70 km/h. Dessutom så tycker jag åtminstone i denna filmen att han kör med goda marginaler till alla faror. Skaffa dig lite trafikerfarenhet så kommer du se de riktiga idioterna! De som kör i 340 på bakhjulen påtända på både tjack och cannabis förbi förskolor och dagis...

Hallå man kör ju skitbra när man är påtänd på tjo! man har stenkoll!!!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Du driftar fortfarande ut i slutet av kurvorna, en dag möter du någon som skär in i motsatt trafik.
Ta höjd in, vik ner och håll i eller sänk farten.

Ska inte säga att jag älskar hans filmer osv men försöker väl hålla mig ifrån att gnälla för det finns det andra som konstant gör. Va bara tvungen att ta tillfället i akt och säga hur sjukt glad jag blir av att se någon som ger lite konstruktiv kritik och sen tips på hur han kan förbättra sig och inte bara gnäller. Cred till dig tinman! :tummenupp

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Vad dillar du om? Du sitter och snackar om olika saker. Så jag är, fröken präktig, "pojke lilla" (trots att man ser att jag inte är liten, ännu ett försök där du försöker göra narr av människor) samt att jag har komplex, allt detta för att jag skriver att det han gör är fel?

Jag förstod att intelligensen inte var din starka sida när du började skryta om att du som inte hade mc körkort och ingen aning om vad man ska köpa för kläder "köpte" 4 set kläder. Men att du kommer hit, och försöker förlöjliga mig med dina ytterst tveksamma kommentarer är bara löjligt. Respektera att jag inte vill att du skriver till mig eftersom jag helt ärligt inte gillar dig som person. Du är respektlös, du är oerhört barnslig och du försöker förolämpa mig på ett forum. Lyckat.

Jag är imponerad. Vad mer har du att komma med? Sportforum, inte fransar och krom? Så för att jag äger en glidare, då har jag fransar på den? Okej......

Ska förmedla ett grymt tips om nån börjar trolla / snacka skit:

Ignorera inlägget. Visa att du håller en högre nivå än personen som provocerar. Att du skickar ett pseudointellektuellt svar med egna påhopp kommer du ingen vart med. Tvärt om så uppmuntrar du betéendet ytterligare och den meningslösa diskussionen fortsätter förstöra JJ:s tråd.

Så, mitt råd till er båda om ni vill fortsätta erat drama: skicka ett PM till varandra och be att få varandras nummer så ni kan ventilera era känslor.

Ta detta som en varning båda två. Ni förstör båda tråden lika mycket.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Har man en trött 125a gnäller alla på en, kör man en literhoj är det plötsligt bara coolt. :arsele

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Har man en trött 125a gnäller alla på en, kör man en literhoj är det plötsligt bara coolt. :arsele

Jo fast det är lite något man "ska" genomlida kanske xD. Jämför det med att vara barn och vuxen. Är man barn gör man bara fel och blir tillsagd osv osv("Du kan peta ut ögonen på ngn med den där!!" Då man håller i en badboll typ). Sen när man blir vuxen så slipper man det xD Så JJ(CBR)JJ, hang in there, it gets better! Ungefär som skillnaden mellan högstadiet och gymnasiet, upp t o m högstadie fanns det mobbning och folk som inte passade in osv, när man kom upp till gymnasiet så såg man hur allt det i stort sett försvann och alla hittade någon/några att hänga med som passade en. :tummenupp

-edit- För er som inte alltid hänger med så är detta skrivet med en hög dos ironi blandat med smulor från sanningens land också.

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Skit i dom som klagar JJCBRJJ, fortsätt du att göra dina filmer i lugnan ro! Taskigt på plånboken att du torska, men inget att göra åt. Körde också som en vilde i din ålder, och inget har väl ändrats på äldre dagar! Hehe :tummenupp

mr öland

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2010
Hoj
06 ktm 660
Äntligen, hoppas på en av många gånger du åker på böter så som du kör. Tummen upp för polisen! Underhållande filmer, men verkligen såna människor man vill undvika i trafiken. Och folk undrar varför hojåkare har så dåligt rykte.
GLIDERN som jj cbr jj kör är inget va man har set andra filmer :arsele och det är så mycket dubbel moral här
ett ex när folk ser GR filmer då är det häftigt men när jj cbrjj filmar då kör han som en dåre

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024