Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
så du menar att du skulle kunna ratta ifrån grisen med en 125a.. han har högre toppfart på 1an än vad du har vid varvstopp på högsta växel :)

Hade jag varit i mitt område så ja! Finns många små vägar som ja knappt kommer igenom!
Men ja hade la blivit så rädd å kört ått helvete eller så hade jag stannat omedelbart!

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Jasså det var ni vi mötte vid Lygnern, ta det lite lugnt i de skymda korsningarna nästa gång, man vet aldrig vad det kommer för typ runt hörnet...

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Irriterande att polisen bötar folk för omkörning på höger sida. Finns inte en jävel till bilist som lägger sig i högra filen om det är trefiligt. Bara lastbilschaffisar och vi andra superolagliga förare. Jag kör fan alltid om på höger numera, folk har ju börjat tro att vi bor i england :dummer

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Äntligen, hoppas på en av många gånger du åker på böter så som du kör. Tummen upp för polisen! Underhållande filmer, men verkligen såna människor man vill undvika i trafiken. Och folk undrar varför hojåkare har så dåligt rykte.

Han gör som alla andra på hoj. Antingen kör man inte helt korrekt eller så för man ett jävla oväsen. Det märks att du inte har varit ute och kört så mycket för man märker hur alla på hoj kör.

Oavsett om man kör hoj eller bil så är alla förare lika dåliga.

mojja83

Guest
Äntligen, hoppas på en av många gånger du åker på böter så som du kör. Tummen upp för polisen! Underhållande filmer, men verkligen såna människor man vill undvika i trafiken. Och folk undrar varför hojåkare har så dåligt rykte.

Lägg av nu fröken präktig du har ju inte ens ett kk, :fakta:arsele

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tusen spänn var billigt.
Omkörning på högersidan ÄR farligt.
Om föraren bli skrämd (till exempel av att en hoj kommer fort bakifrån) så kommer han antagligen att väja åt höger.
I övrigt har jag inga åsikter om körningen.

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
JJ, var det 90-väg? För visst får man köra om på höger sida om det finns flera filer och hastighetsbegränsningen är max 70? :confused:

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
Lägg av nu fröken präktig du har ju inte ens ett kk, :fakta:arsele

Ah, så jag får inte uttala mig om jag inte har Motorcykelkörkort? Och "fröken präktig". Var det där ett försök att förnärma mig? Så om jag vore en tjej, och präktig; då är det illa? Du måste ha haft världens bästa uppfostran..

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Han gör som alla andra på hoj. Antingen kör man inte helt korrekt eller så för man ett jävla oväsen. Det märks att du inte har varit ute och kört så mycket för man märker hur alla på hoj kör.

Oavsett om man kör hoj eller bil så är alla förare lika dåliga.

Du lever i en skev värld. Jag tror knappast att alla hojåkare aktivt bryter mot lagen, djävlas med busschaufförer genom att köra sakta (och olagligt) framför dem. Men lev i den världen du - Det talar väldigt mycket om hur du och troligtvis dina hojpolare är, mer är än alla. Och att döma ut en hel värld som kör hoj och bil som dåliga förare - Ja då kan jag inget annat än beklaga din världsuppfattning som är en aning (läs: extremt) skev.

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
Z750 2011
Du lever i en skev värld. Jag tror knappast att alla hojåkare aktivt bryter mot lagen, djävlas med busschaufförer genom att köra sakta (och olagligt) framför dem. Men lev i den världen du - Det talar väldigt mycket om hur du och troligtvis dina hojpolare är, mer är än alla. Och att döma ut en hel värld som kör hoj och bil som dåliga förare - Ja då kan jag inget annat än beklaga din världsuppfattning som är en aning (läs: extremt) skev.

Så du menar när du va 16 så gjorde du inte korkade (läs olagliga) saker?
Så din intruder låter inte för mycket? 99% av alla custom hojar som jag sett har bullra mer än va som är lagligt.
Är de okej då?

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Så du menar när du va 16 så gjorde du inte korkade (läs olagliga) saker?
Så din intruder låter inte för mycket? 99% av alla custom hojar som jag sett har bullra mer än va som är lagligt.
Är de okej då?

Min intruder är 100% laglig. Den uttagen direkt från fabrik och inte modifierad. Klart jag gjorde korkade saker som de flesta i våra åldrar. Men att riskera sitt (och andras liv) genom att köra som han kör är långt ifrån det jag gjorde. Visst moraliserar jag och skiljer på olika olagligheter (också därför det finns olika straffskalor).

Det jag försöker säga är att visst kan det vara roligt att köra sådär men gör det när inte någon annan är på vägen (som han gör när han kör ute på landet i vissa filmer). Sker en olycka så är det förhoppningsvis bara han själv som drabbas och inte andra människor. Jag tycke att man aktivt ska ta sitt ansvar som förare, oavsett om det är ett fordon på två ett hjul eller elva. Han kör som en idiot många gånger och djävlas med andra vägtrafikanter - DET är inte ok.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Min intruder är 100% laglig. Den uttagen direkt från fabrik och inte modifierad. Klart jag gjorde korkade saker som de flesta i våra åldrar. Men att riskera sitt (och andras liv) genom att köra som han kör är långt ifrån det jag gjorde. Visst moraliserar jag och skiljer på olika olagligheter (också därför det finns olika straffskalor).

Det jag försöker säga är att visst kan det vara roligt att köra sådär men gör det när inte någon annan är på vägen (som han gör när han kör ute på landet i vissa filmer). Sker en olycka så är det förhoppningsvis bara han själv som drabbas och inte andra människor. Jag tycke att man aktivt ska ta sitt ansvar som förare, oavsett om det är ett fordon på två ett hjul eller elva. Han kör som en idiot många gånger och djävlas med andra vägtrafikanter - DET är inte ok.

Klaghoj.com

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
Z750 2011

Tycker väll inte heller att man ska jävla med andra lr köra som ett svin i stan. Men tycker du han gjorde de i denna filmen? Förstår om du är lite bitter som inte kan köra så med din hoj.... Sen tycker verkligen inte han va värst i den filmen. klagar du på dom andra?

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vill du inte få kritik över det du gör - Lägg inte ut saker på ett forum.. Easy peasy

Tar gärna i mot kritik men varför dra upp sånt från gamla filmer här?
Å du ja måste bara fråga de här!
När jag kör min hoj så blir ja ganska ofta omkörd av andra motorcyklister både i stan å ute på landet.
Vissa kommer med en bra fart över 200 andra kommer på bakhjulet å blåser om en.

Är det okej då bara för man har tung hoj?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka