Min intruder är 100% laglig. Den uttagen direkt från fabrik och inte modifierad.
Min intruder är 100% laglig. Den uttagen direkt från fabrik och inte modifierad.
Tar gärna i mot kritik men varför dra upp sånt från gamla filmer här?
Å du ja måste bara fråga de här!
När jag kör min hoj så blir ja ganska ofta omkörd av andra motorcyklister både i stan å ute på landet.
Vissa kommer med en bra fart över 200 andra kommer på bakhjulet å blåser om en.
Är det okej då bara för man har tung hoj?
Tycker väll inte heller att man ska jävla med andra lr köra som ett svin i stan. Men tycker du han gjorde de i denna filmen? Förstår om du är lite bitter som inte kan köra så med din hoj.... Sen tycker verkligen inte han va värst i den filmen. klagar du på dom andra?
App app app Tacksam om du svara på min fråga!Och där mognaden tog slut, tog även denna diskussion slut.
Tar gärna i mot kritik men varför dra upp sånt från gamla filmer här?
Å du ja måste bara fråga de här!
När jag kör min hoj så blir ja ganska ofta omkörd av andra motorcyklister både i stan å ute på landet.
Vissa kommer med en bra fart över 200 andra kommer på bakhjulet å blåser om en.
Är det okej då bara för man har tung hoj?
App app app Tacksam om du svara på min fråga!
Du lever i en skev värld. Jag tror knappast att alla hojåkare aktivt bryter mot lagen, djävlas med busschaufförer genom att köra sakta (och olagligt) framför dem. Men lev i den världen du - Det talar väldigt mycket om hur du och troligtvis dina hojpolare är, mer är än alla. Och att döma ut en hel värld som kör hoj och bil som dåliga förare - Ja då kan jag inget annat än beklaga din världsuppfattning som är en aning (läs: extremt) skev.
Äntligen, hoppas på en av många gånger du åker på böter så som du kör. Tummen upp för polisen! Underhållande filmer, men verkligen såna människor man vill undvika i trafiken. Och folk undrar varför hojåkare har så dåligt rykte.
Ah, så jag får inte uttala mig om jag inte har Motorcykelkörkort? Och "fröken präktig". Var det där ett försök att förnärma mig? Så om jag vore en tjej, och präktig; då är det illa? Du måste ha haft världens bästa uppfostran..
Du lever i en skev värld. Jag tror knappast att alla hojåkare aktivt bryter mot lagen, djävlas med busschaufförer genom att köra sakta (och olagligt) framför dem. Men lev i den världen du - Det talar väldigt mycket om hur du och troligtvis dina hojpolare är, mer är än alla. Och att döma ut en hel värld som kör hoj och bil som dåliga förare - Ja då kan jag inget annat än beklaga din världsuppfattning som är en aning (läs: extremt) skev.
Denna eviga kontrovers. Jag tycker att JJ inte beter sig konstigt på nåt sätt i filmen, bortsett från omkörningen på insidan samt hur han stannar när polisen ber han parkera.
Burnout på vägkanten för att visa hur ball man är för kompisarna dock som nån i filmen?
Sen på tal om omkörningar på insidan. Omkörningen är inte ens med i filmklippet så det är svårt att kommentera om den var dum eller farlig. Jag körde själv om en SUV på insidan i fredags eftersom bilen låg 60% i vänster körbana och 40% i höger körbana, osäker på vars bilisten egentligen skulle så körde jag om på insidan där det fanns mest plats.
Å andra sidan blev han ju stoppad så omkörningen var nog inte speciellt lämplig i det här fallet.
Det finns folk som är 100 gånger värre, men då pratar vi om äldre människor som är "lost causes". En 27 åring som leker med polisen och gör ghostrider fasoner, han är utom räddning i de flesta ögon då han är en vuxen man och det krävs betydligt mer för att förändra en 30 årings trafikbeteende.
Var det mig du syftade på ? tar det i sånna fall som en
Haha pojke lilla jag förstår dina mindrevärdes komplex titta bara på din avatar beligen blue lixom, Detta är ett sporthojsforum, inte ett krom och fransar forum.
Vilket lågvattenmärke. Kom igen! Din Mamma.
Hur kan man få plus på sån skit, särskriven dessutom.
Vad är en beligen? Blue vet jag vad det är.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|