Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Faktiskt inte, men är väl medveten om sådana. Har ju åkt med en del sådana snubbar, har inget emot dem. Det är deras liv, och de gör det för att de gillar det. De flesta försöker inte imponera på andra människor, utan det handlar om ens egna adrenalinkickar.

Hehe men kunde vart jag men inte denna gången:rolleyes:

Det där med att få adrenalinkickar är underbart, men mina har börjat släppa :huvet det ända som får mig att få kickarna är när polisen är framme, men det lär la inte ta så långtid innan dom kickarna försvinner med :huvet

mojja83

Guest
Vad dillar du om? Du sitter och snackar om olika saker. Så jag är, fröken präktig, "pojke lilla" (trots att man ser att jag inte är liten, ännu ett försök där du försöker göra narr av människor) samt att jag har komplex, allt detta för att jag skriver att det han gör är fel?

Jag förstod att intelligensen inte var din starka sida när du började skryta om att du som inte hade mc körkort och ingen aning om vad man ska köpa för kläder "köpte" 4 set kläder. Men att du kommer hit, och försöker förlöjliga mig med dina ytterst tveksamma kommentarer är bara löjligt. Respektera att jag inte vill att du skriver till mig eftersom jag helt ärligt inte gillar dig som person. Du är respektlös, du är oerhört barnslig och du försöker förolämpa mig på ett forum. Lyckat.

Jag är imponerad. Vad mer har du att komma med? Sportforum, inte fransar och krom? Så för att jag äger en glidare, då har jag fransar på den? Okej......

Du kan ju skicka mod ett meddelande och beklaga dig över att ingen vill leka med dig!! Det gör dig säkert populärare och din åsikt till den enda rätta.

Då du inte ens verkar tåla lite vassa kommentarer utan att börja lipa förstår jag att du måste ha en väldigt taskig självkänsla.

Men att själv skriva om någon annans barndom,intelligens,komplex anser du vara ok men när du får hugg tillbaka lipar du:dummer
Du kastar massa skit runt dig och "Glider" fram med en besserwisser attityd. Skaffa ett kk som dom flesta redan uppmanat dig till och kom ut i verkligheten,

P.s våga lämna 50 skyltarna där hemmavid jag lovar världen tar inte slut där. D.s

Nu har moddarna bett mig lugna mig mot dig vilket jag även tänker respektera men ett tips ge dig inte in i leken och du inte klarar av den, Forum av denna kaliber är inga dagis vill du ha det PK så besök familjeliv vetja:arsele:arsele

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
NU LUGNAR VI NED OSS. VI VET ALLA ATT HORNEN VÄXER UT NÄR VI SÄTTER OSS PÅ HOJEN.
Självklart olika mkt från person till person :smasha:näsblod:krama

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Hehe men kunde vart jag men inte denna gången:rolleyes:

Det där med att få adrenalinkickar är underbart, men mina har börjat släppa :huvet det ända som får mig att få kickarna är när polisen är framme, men det lär la inte ta så långtid innan dom kickarna försvinner med :huvet

Tänk vilken kick och adrenalinrus du kommer få den dagen du lär dig stava och inte särskriva!! GRYMME!! :banana

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Grym tråd!
Dålig stämning mellan mojja och glidern märker jag.
Så länge ni håller på och spöar varandra över nätet så är det ingen fara.
Men kom ihåg att skilja på internet och verklighet:D

Last edited:

slr

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2009
Hoj
Djungelmoppe
Haha de flesta trådar här på forumet har ju en tendens att spåra!!!!!!!:huvet

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
din moppe hade inte kunnat dra ifrån snuthojen endå ;D:fakta

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Nästa gång vill jag se JJ ge snuten fingret! Och självklart går det att dra snuten med en 125:a. (Minns den ljuva ungdomen när man körde en Honda CB 125 och snuten trötta BMW hojar med motorbågar som mer såg ut som någon form av byggnadsställning) Minsta lilla slänt så blev dom stående nedanför.. :D

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Nästa gång vill jag se JJ ge snuten fingret! Och självklart går det att dra snuten med en 125:a. (Minns den ljuva ungdomen när man körde en Honda CB 125 och snuten trötta BMW hojar med motorbågar som mer såg ut som någon form av byggnadsställning) Minsta lilla slänt så blev dom stående nedanför.. :D
Pröjsar du böter?
Så kan ja fixa det redan i veckan:D

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966

Polaren gjorde samma sak fast han körde igenom en lekpark med gungor så mc polisen fastna i sanden, på den tiden körde han zundapp ks50 med 75cc & 5 växlad låda :D samma sak med en crescent compact med zundapp motorn :D det var tider det :rolleyes:

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
Skulle velat se din minimoto göra detta, upp till bevis om du vågar.

Men får inte skriva sånt i såna här trådar så råder dig inte att göra det.
min minimoto??:va
trodde det va en vfr jag hade. vist det e ingen stor hoj men inte fan e det en minimoto hähä

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024