Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Har du nån film där du övar på att bromsa?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...du hittade inget SÄMRE ställe att träna hjulning på? :rofl

Lite halvskymt, väjningsplikt OCH kurva :brinnerup där du åker ut i korsningen helt utan pejl på läget...verkligen.
Fanns det verkligen ingen raka utan tio sätt att dö på?

Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT TÄNKA ETT PAR STEG TILL?
 
Last edited:

Espekta

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2011
Ort
Orust
Hoj
1996 Kawasaki Zx7-r
Ohh shit va folk är omogna på detta stället, att dom ens orkar klaga på sådant här, Varenda JÄ**L kör likadant eller värre +/- erfarenhets misstag. Tydligen ska jag aldrig lägga upp filmer, kommer jag väl få hembesök av er alla! Kör på JJ Man lär sig av misstag! och uppskattar dina filmer (Och ja jag vet ett misstag med Mc kan vara ens sista bla bla bla)
MVh Killen som kör på sträckade mittlinjen i 200 med möte vid omkörning!
 
Last edited:

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Håll igen hästarna nu, är det vi som tycker han kör vårdslöst som är omogna? Killen är ny på hoj men gör inga nybörjarmissar utan helt idiotiska/livsfarliga manövrar. Det är ju tur att han kör en effektsvag hoj.

Till ts: Du blir inte en bättre mc-förare för att du gör korkade saker i trafiken! Träna på att hantera din hoj på en stor parkering eller industriområde, det absolut bästa vore om du provade på bankörning! Det är där man skiljer agnarna från vetet!

Ohh shit va folk är omogna på detta stället, att dom ens orkar klaga på sådant här, Varenda JÄ**L kör likadant eller värre +/- erfarenhets misstag. Tydligen ska jag aldrig lägga upp filmer, kommer jag väl få hembesök av er alla! Kör på JJ Man lär sig av misstag! och uppskattar dina filmer (Och ja jag vet ett misstag med Mc kan vara ens sista bla bla bla)
MVh Killen som kör på sträckade mittlinjen i 200 med möte vid omkörning!
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Har du nån film där du övar på att bromsa?
Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon! :)

...du hittade inget SÄMRE ställe att träna hjulning på? :rofl

Lite halskymt, väjningslikt OCH kurva :brinnerup där du åker ut i korsningen helt utan pejl på läget...verkligen.
Fanns det verkligen ingen raka utan tio sätt att dö på?

Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT TÄNKA ETT PAR STEG TILL?

Hejsan :)
Jag tog just det stället för man ser om det kommer nån bil från höger å vänster! Sen så den vägen är näst intill öde just den tiden!..
Sen sa ja till mina vänner som filma att om de kommer nån bil eller gående så ska dom vinka å det funka kanon bra när det kom nån bil! Sen la ja ner den innan korsningen!
Så va är problemet?
Ha en bra dag!

Du vet väl om att det är lättare ifall du sänker lufttrycket i bakdäcket?
Tack för tipset!:)
Blir den inte lika svajig då? Hoppas du förstår va ja menar :)
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Problemet är att någon borde ta nycklar och körkort från dig, tills den dag du är mogen nog för det.
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Jo då det har ja men jag har just nu kast framhjul som är snor halt å därav så blir det inget sånt men ska bytta det å lite annat imon! :)



Hejsan :)
Jag tog just det stället för man ser om det kommer nån bil från höger å vänster! Sen så den vägen är näst intill öde just den tiden!..
Sen sa ja till mina vänner som filma att om de kommer nån bil eller gående så ska dom vinka å det funka kanon bra när det kom nån bil! Sen la ja ner den innan korsningen!
Så va är problemet?
Ha en bra dag!


Tack för tipset!:)
Blir den inte lika svajig då? Hoppas du förstår va ja menar :)


Problemet är att du inte kan köra längre :rofl
Men lite tipps om du vill lära dig åka på bakan, träna i uppförsbacke, sänka mängden luft i bakan resulterar i att hojen ormar sig, och att den blir ännu mer jobbig och få upp kanske inte så smart på en 125a.
Kör hårt :rock
 

Linkan123

Medlem
Gick med
23 Jul 2011
Ort
Linköping
Hoj
Såld!
Att se filmerna och läsa inläggen är riktigt roande.
"JJ" bjuder friskt på sig själv, och visar en tydlig ambition att underhålla andra -> varför inte ge honom cred för det?
Jag börjar bli beroende av den här tråden, och det oroar mig en smula.:)

Jovisst om han vill trolla oss så har han ju lyckats, men priset på trollningen är högt om han dör på kuppen... :död
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Problemet är att du inte kan köra längre :rofl
Men lite tipps om du vill lära dig åka på bakan, träna i uppförsbacke, sänka mängden luft i bakan resulterar i att hojen ormar sig, och att den blir ännu mer jobbig och få upp kanske inte så smart på en 125a.
Kör hårt :rock

Jag kunde knappt få upp den förut men började köra i brantabackar å nu kommer ja riktigt högt!
Kom inte riktigt så högt upp på filmen! Men försöker komma rakt upp,å då går det bättre men problemet är att jag lyckas inte växla! Kan ju köra ut den på 1an å 2an är omöjligt å plocka upp den!
Så ja är tacksam om ni har tips på hur man växlar på bakhjulet!:Bugar


Jovisst om han vill trolla oss så har han ju lyckats, men priset på trollningen är högt om han dör på kuppen... :död

Jag kan ej dö! Jag är odödlig!:gnissla
 
Last edited:

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Ort
derome
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
köra genom kompassen smart kille. synd ingen tog tag i dig där o gav dej en fet läxa:smasha
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Inte för å vara sån men: kass musik OCH ni kör fan som krattor hela bunten. Knappt roande att kolla på, man kolla mest för att kunna klaga sen :tungan
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?

Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.

Du åker in i min ignorelista nu JJ, jag hoppas jag slipper se ditt namn i minneslunden.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?

Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.
.
Va menar du med trollande?
Jag älskar rullstolar!:)
Säg inte så du sårar oss!:(
:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top