Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Ort
SsS
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Problemet är snarare att du inte har några marginaler överhuvudtaget, utan bara tur och att det är det du inte förstår.
Du har uppenbarligen missat att se marginaler, det finns gott om dom. Om killen ifråga kan se o utnyttja dom låter jag vara osagt.
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Du har uppenbarligen missat att se marginaler, det finns gott om dom. Om killen ifråga kan se o utnyttja dom låter jag vara osagt.

Ditt nick är synnerligen klädsamt. :rofl
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Vi kör inte fort, men
vi kör ...kasst !


Slogan för JJ´s klubbkållitchtröja...
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Det är fan som att se alla varianter av extremkörning som SMC pratar om utom 30+ :3freak
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Räknade minst två rejäla rödljuskörningar. Hoppas du är stolt över din insats.....
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Stör mig inte - Jag är redan imbecill ?
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Påkörd av en skåpbil (tror jag)
Riktigt hemskt å se stackarn ligga där å plågas!..

Varför gjorde du inget då din sopa.

Med den körningen du visade på i sista filmen är det med 100% säkerhet snart du som ligger o sprallar klämd mellan två bilar. Om ngn har lust att hjälpa dig vetefan, du kan likaväl ligga.

Ps. Varför ens skriva i denna tråden, nu blir jag trött på mig själv. Kom ihåg alla att ni försöker lära ett barn.....
 

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Ort
Bispgården
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Varför gjorde du inget då din sopa.

Med den körningen du visade på i sista filmen är det med 100% säkerhet snart du som ligger o sprallar klämd mellan två bilar. Om ngn har lust att hjälpa dig vetefan, du kan likaväl ligga.

Ps. Varför ens skriva i denna tråden, nu blir jag trött på mig själv. Kom ihåg alla att ni försöker lära ett barn.....

Vad skulle han gjort då?? Ringt polisen eller tagit reda på vem markägaren är?? För det är endast dom som får ta hand om trafikskadade djur. Fanns förmodligen andra som hade den situationen under kontroll.

Körningen är en helt annan femma! :3freak
 

håkanbråkan

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Kungälv
Hoj
2006, Suzuki GSR
JJ: De första snuttarna jag såg tyckte jag var underhållande eftersom jag betraktade det som något som Jackass-gänget skulle kunna ha presterat, men....
Som trafikant så skulle det vara en mardröm att vara i närheten av dig, mest av den anledningen att jag skulle hålla mycket uppsyn på din om/när du vurpar och av den anledningen skulle kompromissa mitt trafikfokus på övrig trafik.
Jag vill gärna tro att du är medveten om din förmåga att göra riskanalyser, men hur motiverar du din framfart när andra trafikanter måste ta din framfart i beaktande.
Ofta får skickliga trafikanter agera "curling-föräldrar" på vägarna åt mindre uppmärksamma trafikanter.

Jag tycker du var roligare i början, nu är du bara en GR-kopia i negativ mening.

trist - javisst
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Jag vet inte riktigt vad syftet är längre, för just nu visar du bara grejjer som är tokiga känns det som. Hur många spärrlinjer kan jag korsa? Hur många rödljus kan jag köra genom? Hur många dumma omkörningar kan jag påbörja / avbryta?

Måste man köra om varje bil, hela tiden, oavsett vars man befinner sig? Du var ju tur att du inte började böka dig förbi lastbilen med möte, men annars...?

Varför ska du t.ex. tränga dig förbi på insidan av en bil på påfarter till motorväg / flerfilig väg? Du söker verkligen efter problem. Antingen kommer någon inte att se dig och göra en oförutsedd (för dig) sidoförflyttning eller så kommer nån att köra dig av vägen med flit.

Jag tycker det roligaste med MC är att åka ut på långtur efter trevliga vägar, käka glass / macka med kompisarna, snacka skit och njuta av att jag lever just idag. Vad tycker du är roligast med MC JJ? Sick-sacka mellan bilar i innerstan kan knappast vara det som är roligast? Eller? :va
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top