Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Men seriöst ...vad ojar sig alla över ?? Lillen kör på sin dremmel, korsar några heldragna linjer, kör om på vägrenen då och då...Inte så att han klämmer en hårt trafikerad väg på under 5 min, kör i 250 i rusningstrafik, plockar några bommar under polisjakt eller så...

Vad finns det att klaga på ? Lite pinsamt kanske, men han är ju bara 14 eller nått...give him a breake guys ! Också han kommer att växa upp, skaffa en literklubba, kållitchtröja med tuff text, storbystad brewd och bli som vi andra här ! Det är ju här han lär sig alla tricks of the trade, plockar upp rätt attityd och image ! Vi har ett stort ansvart när det gäller att fostra den kommande sporthoj.com generationen av "ingenjörer" (som en av våra kollegor hade uttryckt det) !

Jag börjar med att understryka vikten av rätt klädsel och rätt gaddar:

Bulten_Tshirt.jpg Gängtröjan.jpg

Iställe för att klagish tycker ja att ni ska vara konstruktiva och komma med bra tipps kring wheelies, stoppies, aggressiv och utmanande körstil, tattueringar, cållitchtröjor, sätt att dra snuten, komma undan hastighetsbot pga procedurfel...alltså en.."Sporthoj.com för dummies" lixåm.

Minns inte ni era första trevande steg på väg att bli potatisar, biker boyz och allt va det nu heter ? Kunde ni alla bomba Bulten och köra in i vägbommar dIrEckT ??

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Är det inte skitjobbigt att hela tiden sträva efter att ha hakan över styrkronan sådär NoRegrets? Ser mer än lovligt obekvämt ut? :va

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Är det inte skitjobbigt att hela tiden sträva efter att ha hakan över styrkronan sådär NoRegrets? Ser mer än lovligt obekvämt ut? :va

Har ingen hängbuk så jag får inte det rätta avståndet till tanken..då hamnar huve / hakan långt framme ...funkar fint !

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Ha ha ha...det låter som en ide ! Kanske ska testa till nästa säsong...:tummenupp

Uppslagen börjar komma in ser jag.

JJ från padwan till full ... lärd (stavning) sporthoj riddare att vara kommer innan våren är här !

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Ja några bra tipps är att
1 biiiirna saattaaan = :yoparty
2 lär dig driffffttttaaaa = :rock
3
4
5
kopiera och fyll på! :tummenupp

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
...jag börjar verkligen undra. Är det trollande för att få fram reaktioner, är det värt resten av livet i rullstol eller träfrack?

Jag håller med föregående, ni kör som krattor, på helt galna ställen.

Du åker in i min ignorelista nu JJ, jag hoppas jag slipper se ditt namn i minneslunden.

Whaaaaaaaaaaaaa visste allt att du höll ett öga på min tråd ändå!:fakta

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Säg till så ska jag gottgöra dig genom att du får köra min Goldwing nåndag :):krama

Njae. Tror jag försöker gå vidare. Långsamt lappa ihop min tro på mänskligheten, och jag börjar nog bäst med att aldrig läsa den här tråden eller dina inlägg igen :D tror inte jag kommer bli bästis med dig eller pojkräsern med dödslängtan ändå. Puzzizar

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Njae. Tror jag försöker gå vidare. Långsamt lappa ihop min tro på mänskligheten, och jag börjar nog bäst med att aldrig läsa den här tråden eller dina inlägg igen :D tror inte jag kommer bli bästis med dig eller pojkräsern med dödslängtan ändå. Puzzizar

Ja så är det när jantelagen finns i blodet, när man har näsan i vädret och ser ner på andra människor utan att ha granskat sig själv. Men hoppas du överlever trotts att självmord statistiken talar för sig i svenska trygghetsnarkomanernas land. Så kan vi andra som njuter av livet läsa varandras inlägg och inte hota eller önska livet av varandra.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Idag slog hojen över 2000mils sträcket!
169438_453063141401960_834609287_o.jpg
På nästan ett år har ja kört 2000 mil!:yoparty
Å ännu ovurpad! :yoparty

Last edited:

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Sweet. Jag tycket jag kör mycket för att ha en liten hoj (dryga 1000 mil i år) men du tar priset. Va står det på din sh-tröja förresten? Du borde skriva nåt grymt till ditt nick för du måste fan va mer känd än Loket i gbg! :banana

Tackar!:tungan
Det står "Stör mig inte jag är redan störd!":yoparty

Last edited:

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Sweet. Jag tycket jag kör mycket för att ha en liten hoj (dryga 1000 mil i år) men du tar priset. Va står det på din sh-tröja förresten? Du borde skriva nåt grymt till ditt nick för du måste fan va mer känd än Loket i gbg! :banana

När jag hade en nästan lika dan 125a så körde jag oxå jätte mycket :tummenupp dom dricker nästan bara luft så man hade råd att köra precis hur mycket man ville :yoparty och sen fanns ju inget bilakort så skulle man nån stanns så blev det hojen :glömdet

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Om jag nu får barn så vill ja inte att dom ska bli såna som dom flästa här!
Åker å bara visar upp sig å hojen,utan dom ska köra som faaaan :D
Å kan du förklara hur dom ska bli mobbade för deras far kör galet?:dummer

Nej dom ska vara oförmögna att uttrycka sig i det svenska språket dom med.

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Är det bara jag som anser att äga en SHtröja är, tja, oerhört fjantigt?
"Hallå, titta på mig, jag är ashäftig, gangsta och kör foooort! "
Helst ska klubben personen är med i finnas på tröjan också, då blir det extra ballt. Höjden av ballhet är när klubben har en hemsida där det skrivs hur outlaw alla medlemmar är.
Det sista (kör foooort) stämmer kanske inte in på tönten som skapade tråden då hans hoj knappt gör 30+ på motorvägen.

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Är det bara jag som anser att äga en SHtröja är, tja, oerhört fjantigt?
"Hallå, titta på mig, jag är ashäftig, gangsta och kör foooort! "
Helst ska klubben personen är med i finnas på tröjan också, då blir det extra ballt. Höjden av ballhet är när klubben har en hemsida där det skrivs hur outlaw alla medlemmar är.
Det sista (kör foooort) stämmer kanske inte in på tönten som skapade tråden då hans hoj knappt gör 30+ på motorvägen.

SH är ingen klubb. Bara så du förstår...

Själv äger jag ingen SH tröja, men tycker inte att det är töntigt att köra i en och både jag och cheyen har beställt varsin. Mest för att min kära Gotland / Visby tröja hänger inte med sedan senaste vurpan. Kul att man IRL på nått fik kan knyta fysionomi till nicken vars alster man läst på diverse trådar och ibland föreställt sig hur personen bakom den ser ut IRL. Också lite kul när man ser / stöter ihop med i trafiken eller som senast visar det sig att man jobbar på samma ställe.

Knappt någon trycker ditt sitt klubbnamn på sin SH tröja..."it would defeat the purpose"...men det är inget konstigt att folk som är med i diverse klubbarna har en collegetröja ovanpå rejsstället. Profilkläder lika mycket som för en thaiboxningsklubb eller någon trist jävla fotbollsförening i stil med AIK eller DIF.

VÄLDIGT få klubbar vars medlemmar finns representerade på SH är på något sätt "outlaw" (om några) och ännu färre skriver att de på något sätt skulle vara det på sin hemsida. :va Jag har på min arbetsplats sett en och annan Potatis eller Biker Boy...och jag jobbar inte som utkastare på en skum svartklubb.

Köra fort...är rätt häftigt, speciellt om man gör det bra. Detgör många här och det gör många förmögna medelålders direktörer i sina feta Porschar på väg ut till frugan och barnen. Hur "gangsta" kommer in i bilden vet nog bara du, men många här delar intresse för SPORTHOJ...och att köra fort är en del av upplevelsen. Annars hade vi väl haft ett kromsläde.

Ingen hindrar dock någon att skvalpa i 50 iklädd i reflexväst och det är det viktigaste.

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
SH är ingen klubb. Bara så du förstår...

Själv äger jag ingen SH tröja, men tycker inte att det är töntigt att köra i en och både jag och cheyen har beställt varsin. Mest för att min kära Gotland / Visby tröja hänger inte med sedan senaste vurpan. Kul att man IRL på nått fik kan knyta fysionomi till nicken vars alster man läst på diverse trådar och ibland föreställt sig hur personen bakom den ser ut IRL. Också lite kul när man ser / stöter ihop med i trafiken eller som senast visar det sig att man jobbar på samma ställe.

Knappt någon trycker ditt sitt klubbnamn på sin SH tröja..."it would defeat the purpose"...men det är inget konstigt att folk som är med i diverse klubbarna har en collegetröja ovanpå rejsstället. Profilkläder lika mycket som för en thaiboxningsklubb eller någon trist jävla fotbollsförening i stil med AIK eller DIF.

VÄLDIGT få klubbar vars medlemmar finns representerade på SH är på något sätt "outlaw" (om några) och ännu färre skriver att de på något sätt skulle vara det på sin hemsida. :va Jag har på min arbetsplats sett en och annan Potatis eller Biker Boy...och jag jobbar inte som utkastare på en skum svartklubb.

Köra fort...är rätt häftigt, speciellt om man gör det bra. Detgör många här och det gör många förmögna medelålders direktörer i sina feta Porschar på väg ut till frugan och barnen. Hur "gangsta" kommer in i bilden vet nog bara du, men många här delar intresse för SPORTHOJ...och att köra fort är en del av upplevelsen. Annars hade vi väl haft ett kromsläde.

Ingen hindrar dock någon att skvalpa i 50 iklädd i reflexväst och det är det viktigaste.

Var skrev jag att SH är en klubb?
Jag har sett en hel del med SH tröjor (eller rena kopior gällande utseende/tryck) där man har tryckt sin "tillhörighet", då i sthlm.

Jag kör collegetröja utanpå jackan, ser inga problem med det.
Men det är väl bara jag som inte gärna skyltar att man hänger här på forumet, oavsett min hastighet (som sällan är laglig).

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
“Father, forgive him, for he knows not what he does.”

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...