Ni har mycket fina vägar däruppe! Tyvärr lite för tätbebyggt emellanåt.
Bara en vurpa? På allvar. Vem vet, gubben kan ju ha haft skäl att säga vad han sa? Brukar inte vara den mesigaste typen som tar upp en diskussion med ett helt gäng som inte ens verkar vilja möta honom ansikte mot ansikte.
har haft en del gubbar som skällt på mig under åren dom brukar stå o gapa enda tills man själv blir lite aggressiv då brukar dom lugna sig eller springa in o låsa in sig i sitt hus
Sjukan?
Kewlt. Wow, eller nåt.
mjaaaaa mer ett konstaterande tycker inte att jag e ball för det. tydligen dock har du nåt form av mindrevärdeskomplex då du känner att "han tror han e cool" och jag måste trycka dit han genom att håna honom......din kommentar e lika patetisk för mig som min var för dig tydligen
Det kommer hända dig med vesslan..
Ligga o klämma o pressa sig förbi allt och alla på det där skitirriterande viset.. Tillomed jag hade kunnat lacka ur o preja dig av vägen. Och jag är relativt jämnmodig och fredlig!
En dålig kombination att köra fort och illa.........vad är poängen?
Sen ska det gnällas på att försäkringarna är dyra....skamligt.
Det kommer hända dig med vesslan..
Ligga o klämma o pressa sig förbi allt och alla på det där skitirriterande viset.. Tillomed jag hade kunnat lacka ur o preja dig av vägen. Och jag är relativt jämnmodig och fredlig!
Du behöver stryk som satan om du har det tänket! jävla idiot
Jag kanske kommer ångra denna fråga men nu när du faktiskt har haft en jobbig upplevelse där du faktiskt bevittnat konsekvenserna för anhöriga m m vid, i det här fallet, en MC-olycka, reflekterar du inte över detta när du kör på det sättet du gör? De risker du försätter dig själv i: omkörningar vid heldraget och mötande trafik, köra om över spärrområden med korsande trafik, pressa förbi tunga fordon i skymda kurvor m m... Du har ju inga marginaler alls och statistiken talar tyvärr emot dig. Jag tror nog alla som tokbombat och kraschat tänkt på samma sätt som du: "-jag vet vad jag gör" men det hjälpte inte mycket när det kom till kritan...
Även om du själv kanske älskar farorna, farterna och riskerna så är du ju inte ensam, du har också anhöriga förmodar jag. Du tar givetvis ansvar för dina handlingar och hanterar konsekvenserna därom men en sådan där upplevelse du beskriver brukar ju kunna få varje människa att börja fundera.
Så hur känner/tänker du efter att ha sett en sådan sak?
då några idioter vill att vi lätta mc förare ej ska ha sån effekt så då får man försöka å bromsa mindre å behålla farten!
Hej!
Klart man får sig en tanke ställare!(stavning)
Men sen nästa gång man ger sig ut har man glömt det! Å man gasar på igen!
Sen så ibland orkar man ej bromsa ner farten då det tar ETT ÅR å komma upp i fart igen då några idioter vill att vi lätta mc förare ej ska ha sån effekt så då får man försöka å bromsa mindre å behålla farten!
Hej!
Klart man får sig en tanke ställare!(stavning)
Men sen nästa gång man ger sig ut har man glömt det! Å man gasar på igen!
Sen så ibland orkar man ej bromsa ner farten då det tar ETT ÅR å komma upp i fart igen då några idioter vill att vi lätta mc förare ej ska ha sån effekt så då får man försöka å bromsa mindre å behålla farten!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|