Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
HAHAHAHAHAHA detta får inte vara sant, var är ORECIC NU?!

Haha va fan, synd om killen ju. Hur fan kan man bli nekad pussy när man tror man är garanterad. Borde vara brottsligt med sådan utpressning. Därför sympatidröjer jag lite med löpet, men det kommer senare vill jag lova. :D

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
hihihi Taxi förare kan inte köra men det visste man sen innan, visste inta att tutan kunde låta så möer på en så liten racer :brynad

Inge Naning

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2011
Hoj
KTM 525 EXC -05, Africa Twin -99, CB450 -70, Honda CRF 250 -04 Såld, KTM 690 SMC -11 Såld, Aprilia F1 Futura Såld
hihihi Taxi förare kan inte köra men det visste man sen innan, visste inta att tutan kunde låta så möer på en så liten racer :brynad

Tutan låter inte mer, bara mopeden som låter mindre:arsele

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Hoj
FZR600

Just den där korsningen har jag funderat på innan. Jag tror inte Avenyn är en huvudled och det finns ingen "lämna företrädeskylt" för taxiföraren så m.a.o har taxiföraren företräde.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Om JJ hade Bulten nära....

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Just den där korsningen har jag funderat på innan. Jag tror inte Avenyn är en huvudled och det finns ingen "lämna företrädeskylt" för taxiföraren så m.a.o har taxiföraren företräde.

Avenyn är ju mer eller mindre en glorifierad gågata. Tror alla dom korsande gatorna har företräde, fast spårvagnarna är ju störst. Måste säga att jag gillar vildhjärnan cbr's upptåg, men han lever nog längre på otrafikerade vägar! (omtänksam farbror)

Rullen

Hä ä bar å åk
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
Ingen alls =(
Hur länge får du låna moppen förresten? Du måste ju ha kört på den 2000 mil denna säsong varav 1950 mil över trottoarkanter och refuger. Vem är det som äger den? :va

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Har du uppgraderat kameran? Känns fortfarande som du filmar med en tegelsten :näsblod

Ladda upp på Vimeo istället så kvalitén är vettig..

Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
haha du kör som en tattare, me like :D Märker själv att man börjar köra värre när man väl börjat. Men seriöst, varför stannade du inte för "övningsköraren", hon vill väl bara ligga när hon märkte att det var du?! :banana
EDIT: Gubben i slutet på sista filmen va också grym

Last edited:

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Utan att kasta sten i glashus då jag själv kört av vägen men...

Vad hade hänt där gubben tyckte "Jävla idioter."? Nån som skurit kurvan lika mycket som ni och fått möte?

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Men seriöst, varför stannade du inte för "övningsköraren", hon vill väl bara ligga när hon märkte att det var du?! :banana
EDIT: Gubben i slutet på sista filmen va också grym

Jag jade gjärna stannat men hade musik i öronen så kände att de va lika bra å åka vidare!

Utan att kasta sten i glashus då jag själv kört av vägen men...

Vad hade hänt där gubben tyckte "Jävla idioter."? Nån som skurit kurvan lika mycket som ni och fått möte?

Han va lite chokad(stavning) över det som hänt!
Killen som körde hojen får själv säga va som hände!
Om han vill detta :p

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...