De har alltid funnits folk som kör galet å det kommer det alltid å göra!
Motorcyklister har alltid haft ett dåligt ryckte!
Eller fall om man frågar folk som körde galet för en 25 30 år sen!
Det har alltid funnits folk som ska säga "Du förstör för alla motorcyklister när du kör på det sättet!
Men varför klaga på alla jämnt å ständigt! Kommer nån upp med en film så ska de klagas å det ska klagas!
Å det är livsfarligt å köra så där å du kan dö! BLA BLA BLA
Va vill ni att man ska svara?
"Nämen nähä menar du det? Ojojoj det visste jag inte!"
Blir det bättre då?
Å sen jag har kört 2000 mil å har inte vurpat en enda gång!..
Å ja jag kör inte så där normalt å jag tar ganska många risker men endå så har ja hållit mig på hjulen!
Men sen så hör man om folk som kör typ 300-400 mil varje år å dom går om kul å dom vråkar ut för massa saker att bilister svänger ut framför dom å det är det ena å det andra!
Ni kanske borde tänka lite på de där med!...
Lägger man upp filmer på diverse rena dumheter, så skall man inte bli förvånad över att folk har åsikter om det.
Men förr eller senare träffar du på någon som kör på samma sätt som du gör. Har man marginaler så går det sannolikt bra. Det har inte man inte med det körsätt du uppvisar.
Då lär det ta slut. Tur kan man ha, men bara till en viss gräns.
Se det som omtanke istället. Ingen är betjänt av att någon annan råkar illa ut.
Likaså antar jag att du har åtminstone någon anhörig, som inte skulle uppskatta att du skadar dig eller råkar värre ut.
Går inte det budskapet heller hem kan du ju tänka på den stackaren som kommer att ha dig på sitt samvete, kanske helt oförskyllt....