Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jamen ge mig stryk som satan då. Eller säg det till mitt ansikte. Tangentbordskrigare.. :D
Jag menade att han borde passa sig innan nån med aggressionsproblem (som du..?) klämmer honom mot ett mitträcke. Det är knappast mitt trafikbeteende eller humör som dödar folk.

Inte mitt ansvar att fostra dig så varför ska jag ge dig stryk? lite skillnad :tungan samma när det gäller folk i trafiken är det inte mitt ansvar att sätta folk i räcket som du hotar killen med. Så undra vem som är tangentbordskrigare :p
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
men om du nu kör som du gör för att det tar för lång tid att komma upp i fart så fattar jag inte varför du inte trimmar :7peta måste vara lagligare än att köra som en idiot :huvet
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Va det ska klagas å klagas på andras körsätt!

De har alltid funnits folk som kör galet å det kommer det alltid å göra!
Motorcyklister har alltid haft ett dåligt ryckte!
Eller fall om man frågar folk som körde galet för en 25 30 år sen!
Det har alltid funnits folk som ska säga "Du förstör för alla motorcyklister när du kör på det sättet!

Men varför klaga på alla jämnt å ständigt! Kommer nån upp med en film så ska de klagas å det ska klagas!
Å det är livsfarligt å köra så där å du kan dö! BLA BLA BLA
Va vill ni att man ska svara?
"Nämen nähä menar du det? Ojojoj det visste jag inte!"
Blir det bättre då?

Å sen jag har kört 2000 mil å har inte vurpat en enda gång!..
Å ja jag kör inte så där normalt å jag tar ganska många risker men endå så har ja hållit mig på hjulen!
Men sen så hör man om folk som kör typ 300-400 mil varje år å dom går om kul å dom vråkar ut för massa saker att bilister svänger ut framför dom å det är det ena å det andra!

Ni kanske borde tänka lite på de där med!...
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
De har alltid funnits folk som kör galet å det kommer det alltid å göra!
Motorcyklister har alltid haft ett dåligt ryckte!
Eller fall om man frågar folk som körde galet för en 25 30 år sen!
Det har alltid funnits folk som ska säga "Du förstör för alla motorcyklister när du kör på det sättet!

Men varför klaga på alla jämnt å ständigt! Kommer nån upp med en film så ska de klagas å det ska klagas!

Å det är livsfarligt å köra så där å du kan dö! BLA BLA BLA
Va vill ni att man ska svara?
"Nämen nähä menar du det? Ojojoj det visste jag inte!"
Blir det bättre då?

Å sen jag har kört 2000 mil å har inte vurpat en enda gång!..
Å ja jag kör inte så där normalt å jag tar ganska många risker men endå så har ja hållit mig på hjulen!
Men sen så hör man om folk som kör typ 300-400 mil varje år å dom går om kul å dom vråkar ut för massa saker att bilister svänger ut framför dom å det är det ena å det andra!

Ni kanske borde tänka lite på de där med!...

Lägger man upp filmer på diverse rena dumheter, så skall man inte bli förvånad över att folk har åsikter om det.
Men förr eller senare träffar du på någon som kör på samma sätt som du gör. Har man marginaler så går det sannolikt bra. Det har inte man inte med det körsätt du uppvisar.
Då lär det ta slut. Tur kan man ha, men bara till en viss gräns.
Se det som omtanke istället. Ingen är betjänt av att någon annan råkar illa ut.
Likaså antar jag att du har åtminstone någon anhörig, som inte skulle uppskatta att du skadar dig eller råkar värre ut.

Går inte det budskapet heller hem kan du ju tänka på den stackaren som kommer att ha dig på sitt samvete, kanske helt oförskyllt....
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Inte mitt ansvar att fostra dig så varför ska jag ge dig stryk? lite skillnad :tungan samma när det gäller folk i trafiken är det inte mitt ansvar att sätta folk i räcket som du hotar killen med. Så undra vem som är tangentbordskrigare :p

Det är garanterat du. Ger inte upp, har alltid rätt, fortsätter hetsa, fattar inte vad folk säger. Typisk syltskalle och qwerty-jedi :D
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Utan att kasta sten i glashus då jag själv kört av vägen men...

Vad hade hänt där gubben tyckte "Jävla idioter."? Nån som skurit kurvan lika mycket som ni och fått möte?

jag pratade med gubben som är med i slutet av filmen och han var förbannad för att han kunde faktiskt haft ihjäl killen om han inte hade kört ut i diket och in i gubbens bil istället...

Så han hade all rätt att vara förbannad..! Han ville inte ha ett liv på samvetet...!

När han väl hade lugnat sig så bad han oss att ta det lugnt..! Tanten var mest upprörd för att gubben var arg/chockad..
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
De har alltid funnits folk som kör galet å det kommer det alltid å göra!
Motorcyklister har alltid haft ett dåligt ryckte!
Eller fall om man frågar folk som körde galet för en 25 30 år sen!
Det har alltid funnits folk som ska säga "Du förstör för alla motorcyklister när du kör på det sättet!

Men varför klaga på alla jämnt å ständigt! Kommer nån upp med en film så ska de klagas å det ska klagas!
Å det är livsfarligt å köra så där å du kan dö! BLA BLA BLA
Va vill ni att man ska svara?
"Nämen nähä menar du det? Ojojoj det visste jag inte!"
Blir det bättre då?

Å sen jag har kört 2000 mil å har inte vurpat en enda gång!..
Å ja jag kör inte så där normalt å jag tar ganska många risker men endå så har ja hållit mig på hjulen!
Men sen så hör man om folk som kör typ 300-400 mil varje år å dom går om kul å dom vråkar ut för massa saker att bilister svänger ut framför dom å det är det ena å det andra!

Ni kanske borde tänka lite på de där med!...

har du inte vurpat så har du inte kört hårt nog. Kör lite hårdare så kanske du inte kan köra hoj mer.
kanske borde tänka lite på de där med.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
har du inte vurpat så har du inte kört hårt nog. Kör lite hårdare så kanske du inte kan köra hoj mer.
kanske borde tänka lite på de där med.

Det kanske är därför jag inte ligger å kör max vad jag klarar av!
Kanske borde tänka lite på de där med!
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Aha nu ska du få höra! Så här är det! Jag har skaffat tjej å om jag kommer upp med idiotkörnings filmer så får jag inte ligga på en eller två veckor!:(

Japp..hon skäms väl något fruktansvärt så fort du slänger upp nått...alla hennes cheykompisar visar bilder på sina snubbar med deras literklubbor (ehhh...) och så har hon dig med en...vad det nu är...och inte blir det bättre av de katastroffilmer som numer valsar omkring på nätet..

du vet väl att det som hamnat på internet stannar där för evigt ? hur ska du förklara detta för dina barn när de blir mobbade i skolan pga dina alster ???
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
du vet väl att det som hamnat på internet stannar där för evigt ? hur ska du förklara detta för dina barn när de blir mobbade i skolan pga dina alster ???

Han gör väl som dig o fortsätter leva som han vore 16 hela livet o skiter i att skaffa barn som kan bli mobbade :D

:glömdet :krama
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Jag förstår att ni tycker det ser farligt ut när jag kör,med mina marginaler!
Om ni själva måste använda hela ert kunnande bara för å komma ut ur garaget!!!
Ni kanske skulle ta å gå några kurser? Så slipper ni bli så rädda!
Vet att många har pratat om SMC! Prova dom dom ska va bra!..
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Ja skulle fan TjÖrT ijäl mej DiRecKT om ja tjörde på detta vis...och det redan I garaget, skulle inte ens komma iväg därifrån !
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Jag förstår att ni tycker det ser farligt ut när jag kör,med mina marginaler!
Om ni själva måste använda hela ert kunnande bara för å komma ut ur garaget!!!
Ni kanske skulle ta å gå några kurser? Så slipper ni bli så rädda!
Vet att många har pratat om SMC! Prova dom dom ska va bra!..

Problemet är snarare att du inte har några marginaler överhuvudtaget, utan bara tur och att det är det du inte förstår.
Men låt inte mig, eller för all del någon annan som kommer med välmenta förslag hindra dig.
Tyvärr är det väl så, att budskapet når liksom inte riktigt fram.

Så antagligen lär inte den här tråden heller hjälpa. Men nu har jag gjort vad jag kan iaf.

De som uppmuntrar det här kan ju kanske rannsaka sig själva och fundera på vart det obönhörligen kommer att leda så småningom.

Nåja. Lycka till. Du lär behöva det.
 

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 525 -05
Jag förstår att ni tycker det ser farligt ut när jag kör,med mina marginaler!
Om ni själva måste använda hela ert kunnande bara för å komma ut ur garaget!!!
Ni kanske skulle ta å gå några kurser? Så slipper ni bli så rädda!
Vet att många har pratat om SMC! Prova dom dom ska va bra!..

Hahaha alltså.. Jävla tomte :crash:smasha
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jag förstår att ni tycker det ser farligt ut när jag kör,med mina marginaler!
Om ni själva måste använda hela ert kunnande bara för å komma ut ur garaget!!!
Ni kanske skulle ta å gå några kurser? Så slipper ni bli så rädda!
Vet att många har pratat om SMC! Prova dom dom ska va bra!..

Fan du måste ju fatta att imbecila produkter av syskongiften inte går rejsa med - dom flesta kör ju bara 20 mil per säsong till korvmojen när det är +27 grader - detta hinner bara pågå en säsong sen träffar dom en brud o blir ännu toffligare

Skaffar aptjocka brillor,mysbyxor,flopfliptofflor och kör halvblinda omrking me en V70 me haggan bredvid
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
du vet väl att det som hamnat på internet stannar där för evigt ? hur ska du förklara detta för dina barn när de blir mobbade i skolan pga dina alster ???

Om jag nu får barn så vill ja inte att dom ska bli såna som dom flästa här!
Åker å bara visar upp sig å hojen,utan dom ska köra som faaaan :D
Å kan du förklara hur dom ska bli mobbade för deras far kör galet?:dummer
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top