Ingen som hittat några hero2 filmer som filmats på natten? Är riktigt nyfiken på hur den funkar i mörker. Gopros egna filmer litar jag inte lika mycket på.
Enligt de tester jag läst så är den lika dålig som den gamla
Ingen som hittat några hero2 filmer som filmats på natten? Är riktigt nyfiken på hur den funkar i mörker. Gopros egna filmer litar jag inte lika mycket på.
Enligt de tester jag läst så är den lika dålig som den gamla
Här kommer ett klipp från mig, Filmat med en contour 1080hd i 720 60fps.
Du är ju i helt fel tråd, det står ju gopro överst!
Min GoPro lossnade ju från hojen och gick sönder.
Den här firman reparerar ju GoPros => www.swerace.com/produkt.php?sd_esp_1_pid=170
Vaffan!! GoPro utlovar ju nya Hero2 HD som typ "nu dubbelt så bra". Ljudet fortfarande plastigt skrälligt. Trött jag blir...
Jag undrar hur man gör för att ladda upp gopro filmade videos med högsta möjliga upplösning på tuben? Filmade i 1080p men nu när ja la upp den kunde ja bara välja 480 som mest. Förövrigt ett litet "kvälls-test" med nya gopro 2. Filmat runt 17 tiden. http://www.youtube.com/watch?v=KfGZ9Ayai_w
Edit: såg nu att jag kunde ändra till 1080p, jag var nog för snabb helt enkelt. Här kommer ännu ett klipp, helt oredigerat och med högsta upplösning gopro hd 2. (med helt täckta locket bakpå)
http://www.youtube.com/watch?v=z4ZR-gcViYY
hade tråkigt så satte ihop ett klipp från sista bankörningen på gåsen, många brister i klippet etc etc
Snygg röv...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |