SGM
BTG 8:20
Inte en enda sten eller rot.
Men de e ju alltid kul me snabba banor hur som =)
Tänkte samma sak, det där är inte enduro...skåningarna har det alldeles för lätt.
Inte en enda sten eller rot.
Men de e ju alltid kul me snabba banor hur som =)
...svårt sug har satt in, contour hd (1080) går att hitta billigt här hemma, under 1600 nytt från firma, gopron får man hosta upp närmare 2400 för.
Contouren är smidigare om man skall ha den på krukan - men jag tycker man kan ana bättre stuns i bilden fråm gopron, och möjligheten till den fetare vidvinkeln är ju kul.
Vad säger ni som använder gopron - stör man síg på byggställningen på sidan av krukan?
Klippt ihop en liten film när ja å brossan körde i revinge .. kom gärna med tips och ideer för förbättringar.
[YOUTUBE-ID]U8_4T8WDeUs[/YOUTUBE-ID]
jag är en älskare av tillbehör som inte är orginal (när det inte är livsavgörande saker), men hur jag än letar finner jag varken piratbatterier, piratfästen eller nytänkande tillbehör som inte är från GoPro.
har inte kineserna vaknat än eller är det jag som är dålig på att leta?
någon som har tips på någon sida med roliga, billiga fästen, batterier, moddningar osv?
P
Min GoPro lossnade ju från hojen och gick sönder. Nu har Hero2 släppts med 11 Mpix-sensor. Gissa vad K-Man vill ha i julklapp? Kan det vara ödet?
http://youtu.be/GUEZCxBcM78
[YOUTUBE-ID]GUEZCxBcM78[/YOUTUBE-ID]
Har samma pryl på min önskelista med. JÄKLAR vilken stuns det verkar vara i bilden, och den hanterar ljuset bra...
Min GoPro lossnade ju från hojen och gick sönder. Nu har Hero2 släppts med 11 Mpix-sensor. Gissa vad K-Man vill ha i julklapp? Kan det vara ödet?
Kan GoPro möta efterfrågan tro? Det blir ju helt klart en sån här som ersätter min trasiga
*film*
är inte alls lika nöjd med Contouren.. den är smidigare ja.
Men inte alls vattentät å tar in smuts å damm.
Jag har haft GoPron på skärmen på hjälmen. störs inte av det.
Förutom någon gång när man traslat in sig i en gran eller likande.
Ljudet är bättre.
du kan fota med GoPron oxå.
/Freddan
i dags ljus (som de flesta av deras videor är tagna i, inte ett moln på himlen osv) så är det alltid klockrena bilder, frågan är om det har blivit en förbättring gällande lite sämre ljus. Men visst, nytt är alltid roligt (kanske blir ett paket från mig till mig)
Här är jag som klippt ihop lite när jag provat lite olika vinklar i somras när jag provade min nyinköpta gopro ge lite feedback, har några filmer till, filmade med gopro om ni klickar vidare på youtube.
Jag fattar ingenting av Sony Vegas
Ute och tuffar med nya hojen!
[YOUTUBE-ID]0qgUo8gQ7w0?hd=1[/YOUTUBE-ID]
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|