Fråga: Nån som vet exakt hur Apple-världen funkar 2012, måste man pröjsa 2300SEK per dator, när man köper Final Cut Pro X via iTunes lr?
Köpa Gopro Motorsports HD Hero2 för 3389:- på Netonnet eller köpa Gopro Motorsports HD Hero för 1999:-
Är den nya så pass mycket bättre så den försvar pris skillnaden?
Njäh, den gamla modellen var ju top-of-the-line t.o.m. hela förra året, så köp den gamla om du inte har en massa krav på att köpa till alla de senaste värsta gimmickarna = wi-fi backpack osv. Vi har "bara" filmat våra onboard-shots i läge r2, wide HD, 16:9, 30fps, 720p mode o tycker HD Hero1'an är grym, kolla själv på vår youtube-kanal nedan. HD Hero2'an har levererats, men den har jag inte hunnit jobba med nåt än.
Edit: Kan återkomma med en liten recension efter Cartagena-test, om intresse finnes...
Filmat med Gopro Hero 1, och redigerat i iMovie.
Jag köpte Gopro 2 från netonnet för några timmar sedan (igår alltså). Sitter och klurar på hur annat folk har fäst den på sina hjälmar. Fördelen med "2:an" är ju att det finns ingång för externmikrofon. Dessvärre så har idioterna inte gjort något hål i "lådan" för just mikrofon. Någon som vet om och var man kan köpa ett hus med hål för externmikrofon? Eller är det bara att ta fram borrmaskinen?Köpa Gopro Motorsports HD Hero2 för 3389:- på Netonnet
Du får köpa 'skeleton housing', ett kamerahus som inte är vattentätt utan är öppet på sidorna. Kostar runt 500-lappen har jag för mig, beställer du via ebay kan du spara en knapp hundring.Jag köpte Gopro 2 från netonnet för några timmar sedan (igår alltså). Sitter och klurar på hur annat folk har fäst den på sina hjälmar. Fördelen med "2:an" är ju att det finns ingång för externmikrofon. Dessvärre så har idioterna inte gjort något hål i "lådan" för just mikrofon. Någon som vet om och var man kan köpa ett hus med hål för externmikrofon? Eller är det bara att ta fram borrmaskinen?
Ni är väl med o tävlar dagligen på www.gopro.com där man kan vinna alla pryttlar dom tillverkar. Har försökt som en liten jävel sedan årskiftet vareviga dag utan nåt större resultat...
Du får köpa 'skeleton housing', ett kamerahus som inte är vattentätt utan är öppet på sidorna. Kostar runt 500-lappen har jag för mig, beställer du via ebay kan du spara en knapp hundring.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|