Ett pass från bandag på Kinnekulle igår. Några smärre missöden ingår men det bjuder jag på...
Ebay är din vän i det här fallet.Efter att ha vibrationstestat fästena till min GoPro och konstaterat att dom inte tycker om en enstånka så testade jag även stöttåligheten på kamerhuset.
Heeelt ok!
dock så behöver jag köpa ett nytt hus och nya fästen.
Hittar inte riktigt några bra ställen att shoppa på, vart hittar man tillbehören billigast?
Sverige, utomlands, vilketsomhelst!
jag har inte bråttom gällande leveranstider.
Tips?
/P
Nu har jag provat att bli av med ett skorrande ljud utan att direkt lyckas. Har fyllt (det täta) huset med tvättsvamp men likt förbannat är skorrandet där. Något bra tips på det?
Fråga! Är det något problem att fästa en GoPro HD Hero2 på en Schuberth C3 hjälm? (Öppningsbar) http://www.motorcyclenews.com/upload/222259/images/Downsey-schuberth.jpg
Jag har aldrig pysslat med hjälmkameror och det känns nästan som man måste köpa en till hjälm, eller går det att fästa den lågt? blir det kasst för casual-filmning?
Haha var jag så otydlig?Sidan, alltid sidan...
HJÄLP!
Jag har köpt en Goprokamera och har precis spelat in en film men kan inte föra över den på datorn så att det går att se den, alltså den ligger på datorn men kan inte spela upp den?
Måste jag ha något speciellt program? kanske medföljde det något eller???
HJÄLP!
Jag har köpt en Goprokamera och har precis spelat in en film men kan inte föra över den på datorn så att det går att se den, alltså den ligger på datorn men kan inte spela upp den?
Måste jag ha något speciellt program? kanske medföljde det något eller???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|