Jag hade samma problem som dig... Slutade med att jag fick köpa en ny data för min kära bärbara var inte alls sugen på att visa dom filmerna filmade i full hd ja inte 720p heller... Hoppas det blir billigare för dig
Har ett liiitet bekymmer.. har precis skaffat en Hero2 men när jag filmar i 720 60bps (NTSC) så tycker jag inte jag får det där härliga flytet i slowmo ändå.. kan max sänka till 75% i hastighet för att det inte ska bli för "ryckigt" i bilden.. Kan det bero på att minnes kortet inte är tillräckligt snabbt?
Lr är det helt enkelt inte bättre flyt...?
Jag kör med denna:Har beställt en Gopro 2. Jag vill ha någon bra extern mikrofon till den. Någon som kan rekomendera någon? Har hittat två alternativ. http://www.slipon.se/product.php?id_product=40 och http://www.sportscam.se/se/art/mikrofon-for-gopro-hd-hero2.php?grp=1016723 ris eller ros?
Jag kör med denna:
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl...link=&artnr=170214&title=Yoga stereomik EM-8&
Funkar klockrent!!
Japp, den är batteridriven, men alla kondensatormikrofoner måste drivas av någon form av spänning. Men dosan som batteriet sitter i är ganska smidig.Okej, tack för tipset! Var bra pris på den. Och det såg ju ut som samma mick jag länkade till fast till halva priset
Men denna verkar vara batteridriven? jämfört mot de andra två. Det vore kanon om du har du något klipp att bjuda på så man kan få höra?
Har inte läst igenom tråden men här är mitt problem.
Köpte en lcd skärm till min kamera och gjorde uppdateringen, men sen efter det när jag spelar upp filmerna genom kameran till tv har jag inte alls samma kvalitet på bilden som innan, fast att jag har samma inställningar som innan. Någon som har något svar till detta??
Har inte läst igenom tråden men här är mitt problem.
Köpte en lcd skärm till min kamera och gjorde uppdateringen, men sen efter det när jag spelar upp filmerna genom kameran till tv har jag inte alls samma kvalitet på bilden som innan, fast att jag har samma inställningar som innan. Någon som har något svar till detta?? Ingen som har råkat ut för samma?
Japp, den är batteridriven, men alla kondensatormikrofoner måste drivas av någon form av spänning. Men dosan som batteriet sitter i är ganska smidig.
Man kan experimentera runt och placera mikrofonen på olika ställen för att få ännu bättre ljud, men jag tycker att ha den i cutsen är tillräckligt smidigt/bra ljud.
Tyckte det var lite konstigt svar. Í morgon får jag min gopro från webhallen iaf. Ska bli kul!!Vi har av konkurrens skäl valt att inte lämna ut namnet på tillverkaren av denna, vi hoppas att du förstår oss.
Tja! tror jag inte fått ett ordentligt svar på min fråga än.. Vilket program ska jag använda för snabb å enkel redigering och tänker inte lägga ut några pengar på ett program *host*piratebay*host*
Går aldrig fel med Adobe After Effects. Men kör du på Mac så final cut, smidigt och snabbt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|