Verkligen VM i oflyt Synd på minneskortet som sagt.Vi tog en liten kvälls"tur"...
Verkligen VM i oflyt Synd på minneskortet som sagt.Vi tog en liten kvälls"tur"...
Här har ni mitt första försök med min nya Gopro hero HD.
kanske inte är så mycket att se på med det är ju alltid någe!
http://www.youtube.com/watch?v=IMBduUAor4s
Här har ni mitt första försök med min nya Gopro hero HD.
kanske inte är så mycket att se på med det är ju alltid någe!
Jensen har ju filmat mycket med sån och personligen tycker jag att det blir för mycket styre i bilden. Kameran sitter för lågt helt enkelt. På en sporthoj är det bara att glömma selen utan upprätt körställning gäller. Titta på Jensens filmer om du inte gjort det och se vad du tyckerTrevlig sväng!
Är det den där bröst-selen du använder? Om så, -hur tycker du att det fungerar att köra o filma med den? ...
Jensen har ju filmat mycket med sån och personligen tycker jag att det blir för mycket styre i bilden. Kameran sitter för lågt helt enkelt. På en sporthoj är det bara att glömma selen utan upprätt körställning gäller. Titta på Jensens filmer om du inte gjort det och se vad du tycker
Någonstans i denna underbara tråd eller i "vilken goproo kamera"tråden var det någon som la upp en film där hastighetsmätaren var täckt av en "gubbe" .Skulle behöva den funktionen.
Vilket program används då?
Kanske finns det något annat prog eller en funktion i dem jag har som jag inte hittar.
Pinnacle Studio 14
Windows Movie Maker
MPEG_Streamclip
VirtualDub
Jensens kanal:Tack för tipset, får kolla in hans filmer helt enkelt!
....
(K-man, dina pistol-filmer är ju bara för sköna, MER!)
Kan man lägga på en bild eller liknande med Mpeg Streamclip? Kan du förklara hur? Detta är ju helt klart ett sticky-tips för första inlägget isf...jag vet med säkerhet att virtualdub(som inte är ett redigeringsprogram i den bemärkelsen) och mpeg streamclip klarar det.
Final Cut pro, express, motion klarar alla det
Adobe Premiere, After Effects klarar det också
Sony Vegas vet jag inte om de har nån sån funktion i.
GoPro FAQ säger:Vilken snabbhet har ni på era minneskort?
Jensens kanal:
http://www.youtube.com/user/jensenyo
Kameraselen är väl inte så tokig om man får upp den så högt som möjligt och sitter upprätt hela tiden. Armarna skymmer kanterna och tar bort lite fartkänsla kanske.
Jag har ju en liten dotter som inte börjat på dagis än så skyttet ligger på is just nu pga tidsbrist. Alltså blir det inte mycket skyttefilm gjord.
DE gun cam var en galen idé jag bara var tvungen att göra (innan nån annan hann före) När jag får en sån idé så mal det i huvudet tills det är gjort, ni vet...
Det finns en IPSC-film jag gjorde 2009 med min gamla hjälmkamera (VGA-uppl) som ligger bland skyttebilderna i min Photobucket
Filmen:
http://s181.photobucket.com/albums/x283/K-Man75/Skytte/?action=view¤t=IPSC-km-Kalle_HD.mp4
Kan man lägga på en bild eller liknande med Mpeg Streamclip? Kan du förklara hur? Detta är ju helt klart ett sticky-tips för första inlägget isf
Misstänkte det. Vad heter funktionen i FCP resp Premiere? Blev nyfiken på att undersöka mitt Sony VegasTryckfelsnisse var i farten :/ Virtualdub och mpegStreamclip klarar INTE sådant vad jag vet
Hehe, ja du körde ju varenda övergångseffekt i registret tror jagHar filmat par dagar med GoPron nu och här är mitt senaste bidrag.
Redigerat i movie maker och känner att efter fyra småfilmer börjar det bli ett för simpelt program.
Funderade på sony vegas. Svårt att lära sig? bra/dåligt?
Misstänkte det. Vad heter funktionen i FCP resp Premiere? Blev nyfiken på att undersöka mitt Sony Vegas
Hehe, ja du körde ju varenda övergångseffekt i registret tror jag
Sony Vegas var inte helt lätt att sätta sig in i tycker jag men alla grundfunktioner (fade, slow-mo, splitta/trimma) finns där och är väldigt lätta att använda när man väl lärt sig dem. Fick använda hjälpen lite i början...
Vilken snabbhet har ni på era minneskort?
haha ja, brist på fantasi och trötthet gjorde att det blev så.Hehe, ja du körde ju varenda övergångseffekt i registret tror jag
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|