En liten samling av klipp från bilåret i Halmstad 2011. Allting filmat med GoPro. Fullscreen och HD är rekommenderat!
Inte MC-relaterat, I know. Men jag tänkte ändå visa upp lite hur flexibel kameran faktiskt är!
http://vimeo.com/32542993
Idag när jag slog på min GoPro så hittade den helt plötsligt minneskortet igen. Den har lagat sig själv! (den lossnade från Gixxern i uppskattningsvis 270 km/h tidigare i år och ville inte hitta minneskortet efter det)
Provfoto mot baksidan idag (nedskalat till 640x480):
View attachment 349846
Ok, mitt första försök med min GoPro-kamera, filmat tidigare i höstas. Det är en blandning av motorcykel- och yrkesrelaterade inslag som redigerats i Windows Movie Maker.
snygg filmat kanon var en höjdar film
Tack! Hoppas kunna få till det ännu bättre framöver och detta forum kan säkerligen vara till stor hjälp. Här verkar det finnas gott om tips och trix för att nyttja sin GoPro-kamera på bästa sätt.
Hojåkning och helikopterflygning har för övrigt mycket gemensamt, en bra kombination.
En lite film från mig.
Allt är filmat med Gopro Hero hd.
Schysst filmat och redigerat! Kul när man ser kameran speglas i strålkastarhuset, den tillför för övrigt en extra bildvinkel vid körningen. Var har du för fästpunkt för kameran vid de låga bilderna, de där man ser framhjulet i bildens vänstra del?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|