En fråga: bekant har ett kontokort knutet till Andriod Market på sin S2, nu har sonen handlat saker utav bara h-e och det blev dyrt.
Hur ställer man in ett lösenord för att kunna köpa appar?
Tack.På min så går jag in på market och väljer inställningar (menyknappen), sen finns det att bocka för där (Set or change PIN, och Use PIN for purchases)
Hej! Har köpt en s2 beggad,
Vill tanka ned en app -kommer upp fd ägarens google konto med lösenkrav,
kan jag få bort detta eller lägga till ett nytt konto?
provade lägga in ett nytt men prio 1 verkar vara det gamla,
Vad göra?
Nollställa telefonen? vad försvinner då?
Fråga 2
Har någon provat app Time- lap time
gratisprogrammet?
mvh
Jo med jag lär gå in i säkerhetsprogrammet, får en varnng att allt raderas, är rädd at tefonlistan ryker,
Jag tecknade nyss abonnemanget och valde att ta en S2:a så vi får se hur den är. Om inte annat så kan den få agera multifjärr till tv'n och stereo, det blir ändå billigare än att köpa en ny Pronto
Fan, efter att ha spanat in nya Sony Xperia S så ångrar jag mitt val av Samsungen och försöker nu ändra fort som fan innan de skickar min samsung.
Visst, lite större men den känns ju ljusår modernare och är klart intressant i sina funktioner.
Uppspelning av .mkv via microHDMI gör den till en perfekt mediaspelare som man alltid har med sig.
Dett kanske samsungen klarar också?
S2an klarar många format, om .mkv e ett av dom vågar ja inte svära på... Däremot går den att koppla till tv via hdmi om man köper till en adapter...
S2an klarar många format, om .mkv e ett av dom vågar ja inte svära på... Däremot går den att koppla till tv via hdmi om man köper till en adapter...
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari