Polare från Californien ringde mig nyss. Bröt nästan tungan i försök att få tillbaka den Californiska "accenten". Om man saknar en kompis är man bög då? fan... Han berättade om att han flyttat och beskrev vägen till där han nu bor, ungefär såhär: "You know where I used to live, I moved to Encinitas close to Delmar. You remember when we used to ride on Sundays along the beach and where there is a big hill and a big apartment complex area after a long hill? It's right there, close to the beach." ... Det betyder att jag minns mig själv köra i Californiens värme o sol m.m... asså !! Arghh! Blir tokig varje gång jag tänker på vad jag för inte mer än 6 månader sedan hade!!!
Jag fann tidigare ett sätt för mig att ta mig tillbaka, men när det handlar om summor uppåt 100.000kr så känns det liksom sådär "lätt" o hyvla upp de där pengarna. Tänkte ta o ringa lite fler advokater, men den här hittade jag i Las Vegas... känns som han går att lita på, när han säger att han kan få mig tillbaka!
Ingen här som har lite hookups o grejer i USA vad gäller företag/känna folk/advokater osv? Får GÄRNA kontakta mig per PM om ni vill hålla det privat...
Vad ska jag göra???
Jag fann tidigare ett sätt för mig att ta mig tillbaka, men när det handlar om summor uppåt 100.000kr så känns det liksom sådär "lätt" o hyvla upp de där pengarna. Tänkte ta o ringa lite fler advokater, men den här hittade jag i Las Vegas... känns som han går att lita på, när han säger att han kan få mig tillbaka!
Ingen här som har lite hookups o grejer i USA vad gäller företag/känna folk/advokater osv? Får GÄRNA kontakta mig per PM om ni vill hålla det privat...
Vad ska jag göra???