Irriterande att få racet torpederat av en tearoff i insuget.
Jag har svårt att bestämma mig om jag ska vara mest ledsen för Pecco eller Miller...
DNF från ledning i sitt livs race eller DNF på grund av någon annans tear off i luftburken, vilket suger mest...?
Satt det verkligen en tearoff i luftburken?! Låter lika otroligt som att få blixten i skallen för andra gången...
Satt det verkligen en tearoff i luftburken?! Låter lika otroligt som att få blixten i skallen för andra gången...
Å andra sidan har jag ibland undrat över när någon kraschar eller sladdar i starten för första gången pga alla dessa tearoffs.
Med tanke på att plastfickor på linoleumgolv är det absolut halaste som finns så känns det inte omöjligt att en tearoff skulle kunna orsaka ett fint släpp.
Satt det verkligen en tearoff i luftburken?
...
Mitt förslag - inför förbud mot att rycka tear off redan på griden, det är ju för fan löjligt. Eller förbjud tear offs helt och hållet, de är ju ganska löjliga för någon som växt upp med mygg i Norrbotten...
Undrar om det finns någon överhuvudtaget som saknar MM93 förutom möjligen Hondas PR-avdelning? Så mycket mer underhållande i år än förra året.
Kan inte hålla med dig! Självklart intressant när det är så jämnt som det är i år men bättre? Knappast!
Nästa gång det är stavhoppstävling kan ju Duplantis stanna hemma, blir säkert mera spännande då, men bättre?
Jag vill se de bästa möta de bästa i täta race med taktiska inslag där det avgörs på sista varvet och hoppades se
Quartararo och andra utmana Marquez och på så sätt få mera spänning och inte med den bästes frånvaro.
Köra av kan hända alla, bryta armen likaså om oturen är framme och visst har han haft samma chans som allaDet är väl inte att vara bäst om man kör sönder kroppen? Han har ju gjort sitt bästa i början av säsongen. I år räckte han inte till.
Att folk inte saknar MM beror inte bara på att han genom att vara överjävligt snabb dödar spänningen i mästerskapet. Jag ogillar till exempel starkt hans buffliga och direkt osportsliga uppträdande på banan.
Att han dessutom verkar vara en ganska korkad och allmänt osympatisk människa hör egentligen inte hit men bidrar till att jag är glad åt att slippa se honom.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |