Klart bästa produktionen hittills
Om Magnus kunde kommentera racen också samt att vi fick se mer av Rookie-racen skulle jag nästan vara nöjd
Klart bästa produktionen hittills
Sen att det las in reklam i superbikeracet
Nä ett riktigt bottennapp..
Var glad för det. Kan ha varit Sveriges sämsta sportsändning någonsinDå är det riktigt illa. Såg inte första avsnittet och efter sett det här lär jag nog inte se nästa avsnitt heller.
Helt ok tycker jag. Förstår dock inte varför de rapporterar från rookie över huvud taget?
Hmmm... Utveckla...
Superbike är inte heller någon SM-klass i SO så det argumentet är inte värt mycket.Lite som att tv skulle sända en korpen match efter en allsvenska match på Råsunda. Något överdrivet, men typ!
Rookie kör enbart för uppklassningspoäng, för att då köra som elit sen. Det är ingen SM klass, dvs ingen mästare kommer att koras.
Superbike är inte heller någon SM-klass i SO så det argumentet är inte värt mycket.
Lite som att tv skulle sända en korpen match efter en allsvenska match på Råsunda. Något överdrivet, men typ!
Rookie kör enbart för uppklassningspoäng, för att då köra som elit sen. Det är ingen SM klass, dvs ingen mästare kommer att koras.
Men så länge inte publiken hemma i tv sofforna är intresserade och fattar nåt så spelar det ingen roll, ser nån på dessa produktioner så är det ju för fantastiskt. Oftast är det bara närmast sörjande, precis som på läktarna!
//Nitrous
Jag fick så otroligt mycket skit för att jag kritiserade sändningarna senast, så jag försöker hålla tyst nu...
Men några saker hade ju förbättrats... Man fick se hela griddlistorna, man fick en remsa med ställningen efter 10 varv, och hela resultatlistan....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|