Klart bästa produktionen hittills
Om Magnus kunde kommentera racen också samt att vi fick se mer av Rookie-racen skulle jag nästan vara nöjd![]()
Klart bästa produktionen hittills![]()
Sen att det las in reklam i superbikeracet
Nä ett riktigt bottennapp..![]()
Var glad för det. Kan ha varit Sveriges sämsta sportsändning någonsinDå är det riktigt illa. Såg inte första avsnittet och efter sett det här lär jag nog inte se nästa avsnitt heller.
Helt ok tycker jag. Förstår dock inte varför de rapporterar från rookie över huvud taget?
Hmmm... Utveckla...
Superbike är inte heller någon SM-klass i SO så det argumentet är inte värt mycket.Lite som att tv skulle sända en korpen match efter en allsvenska match på Råsunda. Något överdrivet, men typ!
Rookie kör enbart för uppklassningspoäng, för att då köra som elit sen. Det är ingen SM klass, dvs ingen mästare kommer att koras.
Superbike är inte heller någon SM-klass i SO så det argumentet är inte värt mycket.
Lite som att tv skulle sända en korpen match efter en allsvenska match på Råsunda. Något överdrivet, men typ!
Rookie kör enbart för uppklassningspoäng, för att då köra som elit sen. Det är ingen SM klass, dvs ingen mästare kommer att koras.
Men så länge inte publiken hemma i tv sofforna är intresserade och fattar nåt så spelar det ingen roll, ser nån på dessa produktioner så är det ju för fantastiskt. Oftast är det bara närmast sörjande, precis som på läktarna!
//Nitrous
Jag fick så otroligt mycket skit för att jag kritiserade sändningarna senast, så jag försöker hålla tyst nu...
Men några saker hade ju förbättrats... Man fick se hela griddlistorna, man fick en remsa med ställningen efter 10 varv, och hela resultatlistan....
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |