Du kanske kan referera det drygt två timmar långa innehållet?Tänk om tanten har rätt?
Kolla den här filmen.
Du kanske kan referera det drygt två timmar långa innehållet?Tänk om tanten har rätt?
Kolla den här filmen.
1: Nu står de på bron med pistol.
Det har ju inte med ämnet att göra, men de här återkommande äckliga/aggressiva uttalandena om människor gör i alla fall mig både ledsen och oroad. Sveriges största parti...
Nej, men jag kunde ändå inte hjälpa att komma att tänka på tråden när jag läste de där citaten. Säga vad man vill, men hon är ju inte direkt den enda sd-politikern som kommer med dumma uttalanden... Och även om det finns andra politiker från andra partier som sagt och gjort dumma saker så tycker iallafall jag att det verkar som att SD lyckats samla det största antalet dylika lirare under ett tak än vad något annat parti lyckats med idag.
1: Nu står de på bron med pistol.
2: Om man rest runt lite, så vet man att det är ett faktum.
3: Joel var/är anställd av parlamentet. SD ville sparka honom. Fick inte.
4: Vi får väl se. IS har vi redan i de flesta, större städerna. Är det början på innbördeskrig när man kastar handgranater på polisen?
5: Sveriges befolkning är till majoriteten vit. (PS: Jag är åttondelsmulatt).
6: Vi har folk som inte får bostad eftersom invandrare har förtur i bostadskön. Asylboenden är i stort sett enda ställena där rökning inomhus är tillåten.
7: En politiker tycker att fattiga kan gifta sig rika.
Alla religioner är sagoreligioner. Eller syftar du enbart på de som klär sig enligt sin religion, typ präster?Alla med sagoreligion som springer omkring utklädda tycker jag är mycket mer oroande än hon i SD
Du kanske kan referera det drygt två timmar långa innehållet?
Alla religioner är sagoreligioner. Eller syftar du enbart på de som klär sig enligt sin religion, typ präster?
Getingar, bin och småfåglar sägs ha försvunnit ja, nåt jag inte märkt av. Fick tom in en liten söt fågel i min lägenhet i somras. Var ett helvete att få ut..Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!
Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?
Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.
Är jag ensam om att uppleva det så här?
Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!
Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.
Sevärd film
Sevärd film
Har detta med ämnet att göra?Den långa filmen på två timmar handlar om Bilderberg gruppen och dess historia samt världsherravälde planer. De har stort inflytande på FN Agenda 2030. FN har som agenda att år 2030 kommer vi ha full kontroll av vädret!!! Det är bara 15 år kvar dit!
Kolla de andra korta filmerna jag la till. Själv va jag tveksam till det hela men med så mycket filmer ute med insiders , folk som jobbar med det, forskare osv. Ofta ligger sanningen i mitten och med FN agenda och elitens mål. Ja vad ska man säga. Kolla mer alternativ media är mitt råd.
.
Vi kanske inte bör ta upp spekulationerna på SH när hoj stjäls och senare ses framföras av någon i sportdojor, Adidasbrallor och NY-kepa i närheten av berikat område??Det har ju inte med ämnet att göra, men de här återkommande äckliga/aggressiva uttalandena om människor gör i alla fall mig både ledsen och oroad. Sveriges största parti...
Inte alls.Trådstartaren verkar orolig för religion inom SD.
Nej.Samtidigt vill hen släppa in 500,000 muslimer per år.
Du tramsar.Jag undrar vad den där McQueen är för en provokatör egentligen.
Sevärd film
Det avgör väl inte du, gråt ut hos en moderator.Har detta med ämnet att göra?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|