SD-ledare i Filipstad...

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Har ni sett detta klipp? :tummenupp

[YOUTUBE-ID]EUPlsm4A1QI[/YOUTUBE-ID]

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jotack, jag skrev ett långt inlägg till hans ära. Han är för övrigt invald i kommunfullmäktige som det ser ut då SD fick ett mandat där nere. :rofl

Han är SDs försteman i Filipstad. Han är är alltså deras starke man, den som skall representera partiet och får det första av deras mandat:
http://www.val.se/val/val2010/valsedlar/K/kommun/17/82/valsedlar.html#id0110

Hans namn är Levi Klausen men är så mycket mer än bara politiker. Han är musiker och precis som i partiets politiska retorik återkommer han till nationalikonen, Astrid Lindgren. Denna fantastiska discodänga hedrar Astrid och det är inte utan att vi väljare får en tår i ögat när vi fylls av tonerna av denna välkända melodi:
[YOUTUBE-ID]Iz8ouDycw5I[/YOUTUBE-ID]

Han är en man av många uttryck. Han frälser oss med sin musik. Ljuva toner får oss att drömma oss bort men han är även mycket verbal och besitter talandets konst och är engagerad i bevarandet av fornminnen och julafton.
[YOUTUBE-ID]g9dJtGUvtcE[/YOUTUBE-ID]

Som om inte detta vore nog utan vår allkonstnär har även visat sig vara en webbdesigner av rang. Som datanörd som jobbar med webb vet jag när jag mött min överman.... :Bugar:Bugar
http://www.freewebs.com/leviklausen/

hellride

vtr.nu regerar!!!!!!!!!!!!!!!
Gick med
6 Jun 2009
Hoj
VTR-F 1000 Snart, snart...
Nu skäms jag över att vara värmlänning!!
Herregud! Ska DET vara en politiker?
O sydstatsflagga på kepsen...

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Inte den vassaste kniven i lådan. Det är svårt att inte tycka lite synd om honom. Men det är bra att någon äntligen definierar den svenska kulturen. Synd att det bara var lite runstenar, midsommar och Mamma Scans köttbullar det var.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Skönt med en politiker som vågar vara sig själv och inte är massmedialt tränad av någon PR-konsult. :tummenupp :näsblod

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Inte den vassaste kniven i lådan. Det är svårt att inte tycka lite synd om honom. Men det är bra att någon äntligen definierar den svenska kulturen. Synd att det bara var lite runstenar, midsommar och Mamma Scans köttbullar det var.
Tänk dig honom i debatt med de kanske iaf något mera slipade politiska motståndarna i kommunen.

Glöm inte julafton!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Tänk dig honom i debatt med de kanske iaf något mera slipade politiska motståndarna i kommunen.

Glöm inte julafton!

Plågsamt att ha med den på möten. Gissar att de får förklara ganska grundläggande saker för honom.

Ja, julfirandet, denna helsvenska tradition till minne av Jesu födelse i Filipstad.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Då vill jag gärna bidra med ett exempel på vänsterpartiets (den här killen sitter i riksdagen och trafikutskottet) verklighetsuppfattning. Eller brist på, snarare.
[YOUTUBE-ID]xa2Cag9OrHc[/YOUTUBE-ID]

Tyvärr har han beslutat att inte ställa upp för omval. Synd.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Då vill jag gärna bidra med ett exempel på vänsterpartiets (den här killen sitter i riksdagen och trafikutskottet) verklighetsuppfattning. Eller brist på, snarare.

Får han bara klura på det i fyra år till så kanske han löser det!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

:näsblod

Tror inte han lyssnade så noga under fysiklektionerna. Det borde ju inte vara så svårt att uppfinna en evighetsmaskin nu när det går att spela in från en kanal och titta på en annan. :rolleyes:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
:näsblod

Tror inte han lyssnade så noga under fysiklektionerna. Det borde ju inte vara så svårt att uppfinna en evighetsmaskin nu när det går att spela in från en kanal och titta på en annan. :rolleyes:

Man kanske ska sätta en klassisk cykelgenerator på bågen och bygga om den till en evighetshoj? :confused:

Bifogat

• evighetshoj.jpg
    evighetshoj.jpg
    121.3 KB · Visningar: 104
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM