Han är SDs försteman i Filipstad. Han är är alltså deras starke man, den som skall representera partiet och får det första av deras mandat:
http://www.val.se/val/val2010/valsedlar/K/kommun/17/82/valsedlar.html#id0110
Hans namn är Levi Klausen men är så mycket mer än bara politiker. Han är musiker och precis som i partiets politiska retorik återkommer han till nationalikonen, Astrid Lindgren. Denna fantastiska discodänga hedrar Astrid och det är inte utan att vi väljare får en tår i ögat när vi fylls av tonerna av denna välkända melodi:
[YOUTUBE-ID]Iz8ouDycw5I[/YOUTUBE-ID]
Han är en man av många uttryck. Han frälser oss med sin musik. Ljuva toner får oss att drömma oss bort men han är även mycket verbal och besitter talandets konst och är engagerad i bevarandet av fornminnen och julafton.
[YOUTUBE-ID]g9dJtGUvtcE[/YOUTUBE-ID]
Som om inte detta vore nog utan vår allkonstnär har även visat sig vara en webbdesigner av rang. Som datanörd som jobbar med webb vet jag när jag mött min överman....
http://www.freewebs.com/leviklausen/
O sydstatsflagga på kepsen...
Tänk dig honom i debatt med de kanske iaf något mera slipade politiska motståndarna i kommunen.Inte den vassaste kniven i lådan. Det är svårt att inte tycka lite synd om honom. Men det är bra att någon äntligen definierar den svenska kulturen. Synd att det bara var lite runstenar, midsommar och Mamma Scans köttbullar det var.
Tänk dig honom i debatt med de kanske iaf något mera slipade politiska motståndarna i kommunen.
Glöm inte julafton!
Då vill jag gärna bidra med ett exempel på vänsterpartiets (den här killen sitter i riksdagen och trafikutskottet) verklighetsuppfattning. Eller brist på, snarare.
[YOUTUBE-ID]xa2Cag9OrHc[/YOUTUBE-ID]
Tyvärr har han beslutat att inte ställa upp för omval. Synd.
O sydstatsflagga på kepsen...
Sydstatsflaggan är väl del av den svenska kulturen som han vill bevara antar jag
Eller har jag blandat ihop flaggorna nu?
Då vill jag gärna bidra med ett exempel på vänsterpartiets (den här killen sitter i riksdagen och trafikutskottet) verklighetsuppfattning. Eller brist på, snarare.
[YOUTUBE-ID]xa2Cag9OrHc[/YOUTUBE-ID]
Tyvärr har han beslutat att inte ställa upp för omval. Synd.
De flesta på SH som röstat på SD är mer eller mindre lika pantade och kan identifiera sig med denna lirare.
Tror inte han lyssnade så noga under fysiklektionerna. Det borde ju inte vara så svårt att uppfinna en evighetsmaskin nu när det går att spela in från en kanal och titta på en annan.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|