skall vi ha demokrati får vi leva med vart det än må bära oss.
Nej det tycker jag inte är självklart. Du tycker alltså demokratin kan öppna upp för vilka tokigheter som helst? Demokrati är inte lika med anarki.
skall vi ha demokrati får vi leva med vart det än må bära oss.
Nej det tycker jag inte är självklart. Du tycker alltså demokratin kan öppna upp för vilka tokigheter som helst? Demokrati är inte lika med anarki.
I dina ögon tokerier, men skulle det vara i majoritetens intresse, är det du som anses tokig.
Du har en skev och inskränkt syn på demokrati, du väljer att döma andra genom ditt personliga filter och förkastar andra alternativa syn.
Steg ett för att acceptera demokrati är att inse att det kan bli precis just tvärt emot sina egna värderingar.
Kort och gott, om Sveriges befolkning väljer att bli ett land som styrs av en extremhöger, är det bara till att acceptera.
Du menar alltså att det skulle vara som Du säger "skev och inskränkt syn på demokrati" om de på t.ex 30 talet stoppat A.Hitler.
Onekligen intressant!
Okej. Högerextremist kvinnan ringer och vill boka lokal.
Hon berättade att de skulle ha fest, spela musik och grilla. Jo, tjena!
Du fetsnoken. Om man har som nöje att dricka bärs och skandera sieg heil kvällen lång får man nog räkna med att det retar upp andra medborgare i samhället rätt så rejält. Det kanske inte är att problem för dig, Du gillar kanske samma nöje som nassarna?
Spela musik och grilla
Det kanske inte är att problem för dig, Du gillar kanske samma nöje som nassarna?
Spela musik och grilla
Du borde prova att ha fest,spela musik och grilla.
Det är trevligt.
Aaaah, det klarnar och jag förstår. Allt snack om att nazizm och rasism har starkt fäste i Sverige idag... de ser en massa grillande och tror det är nassar i farten...
Jag fattar!!!
där kvalificerade du dig själv direkt olämplig att ens diskutera dessa frågor.
eftersom du inte ens är för demokrati så finner jag det föga intressant att diskutera med dig.Det intressanta är väl ändå att du och dina gelikar buntar ihop SD folk och Ultrahöger pack till en kollektiv massa som ska ta ansvar för landets demokrati
eftersom du inte ens är för demokrati så finner jag det föga intressant att diskutera med dig.
Du tycker alltså demokratin kan öppna upp för vilka tokigheter som helst?
Demokrati KAN faktiskt öppna upp för vilka tokigheter som helst. Det ligger faktiskt i betraktarens ögon.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|