SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Du får inte svindel däruppe på din piedestal?

Du lyfter förvisso en och annan relevant omständighet.

(Jodå, härskartekniker är identifierbara även när du smyger in dem.)
Vilken härskarteknik har du, eller Skrotnisse, upptäckt i inlägget???

Du tycker inte heller att "Du får inte svindel däruppe på din pidestal?" faller in under tekniken förlöjligande?

Du har ju dragit upp temat så det hade varit intressant att se ditt svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Apropå vittnena... jag är besviken på de delar av vänstern som lägger locket på i religionskritiken.

Ja, det är tur att vi har Moderaterna som tar tag resolut i frågan! Särskilt Abdirisak Waberi.

https://www.youtube.com/watch?v=wNDeeoUNvAk

Hur faaan kan M ha den här tomten? Och var är alla feminazis när man behöver dem? De kanske fortfarande trakasserar den hemske Pär Ström istället...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag gissar att ingen borgerlig väljare över huvud taget kommer vilja kommentera ovan inlägg. :) Ingen i vänsterträsket heller för den delen.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag gissar att ingen borgerlig väljare över huvud taget kommer vilja kommentera ovan inlägg. :) Ingen i vänsterträsket heller för den delen.

- VAFAN säger du Schlingmann!? Är det val snart och det finns en halv miljon som vi inte har lyckats lura!? Va i helvete ska vi göra? Skit i principerna, Löfven ökar för mycket.

fjaskande-politiker.jpg

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Ja, det är tur att vi har Moderaterna som tar tag resolut i frågan! Särskilt Abdirisak Waberi.

https://www.youtube.com/watch?v=wNDeeoUNvAk

Hur faaan kan M ha den här tomten? Och var är alla feminazis när man behöver dem? De kanske fortfarande trakasserar den hemske Pär Ström istället...

Ja, nä... värsta tanken är att ingen vill stöta sig med muslimer i allmänhet, de är så pass många att de kan avgöra val. (s) har en majoritet av muslimernas röster enligt dem själva... jag kan nog rota fram inlägget, men jag tror det var deras broderskapare som gick ut med det. I Malmö fick det Ilmar att uttrycka sig milt sagt märkligt om den anti-semitism som finns i staden. Inte en chans at han ville ta den diskussionen om araber vs. judar på annat sätt än att börja yra om "den sionistiska lobbyn"?

Feminazis kan du glömma. Vi är alla talibaner i deras ögon som du säkert minns?

(Märker ni hur jag fjäskar nu för att ni inte skall rösta ned mig fullständigt?) :Bugar :tungan

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj

Protesterna från vänstern mot rasismen och avskyn mot vinster i välfärden har hitintills programenligt dominerat valåret 2014. Som vanligt är SD:s "hjärtefrågor" inte vidare högprioriterade :lol

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
"Vinster i välfärden" måste vara något av det mest söndertjatade och meningslösa mumlet på länge.

Vad betyder det egentligen?

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Den svenska vänstern måste vara de mest trångsynta "liberalerna" i hela världen. Allt är svart eller vitt enligt deras syn på världen.

Det är inga konstigheter att tillåta vinster i välfärden, det gäller bara att det är reglerat. Hur väl eller icke det funkar i Sverige låter jag vara osagt, jag är helt enkelt inte tillräckligt insatt.

Funkar dock bra i många andra länder, t.ex. Schweiz och Singapore har bra system.

http://en.wikipedia.org/wiki/Healthcare_in_Singapore

http://en.wikipedia.org/wiki/Health_care_in_Switzerland

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
"Vinster i välfärden" måste vara något av det mest söndertjatade och meningslösa mumlet på länge.

Nej. SD:s tragglande om riktiga Sverigevänner måste vara något av det mest söndertjatade och meningslösa mumlet på länge.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nej. SD:s tragglande om riktiga Sverigevänner måste vara något av det mest söndertjatade och meningslösa mumlet på länge.

Fast borde man inte uppskatta om invånarna vore vänligt sinnade mot det landet de uppehåller sig i? Har inget att göra med ursprung, endast normalt hyfs.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Fast borde man inte uppskatta om invånarna vore vänligt sinnade mot det landet de uppehåller sig i? Har inget att göra med ursprung, endast normalt hyfs.

Fast är det ett problem, så som SD Jimmie upprepade ggr gör det till? Du kan ju nämna ett exempel för mig på ovänligt Sverige sinnade invånare som uppehåller sig i Sverige.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Okej! Helena Benaouda. Vad gör att just Du uppfattar just henne som ovänligt Sverige sinnad?

1) Kopplingar till Muslimska Brödraskapet (en samling människor som har som yttersta mål att införa ett världsomspännande muslimskt kalifat)

2) Kopplingar till dömda(?) terrorister (se Munir Awad).

2 i sig behöver inte nödvändigtvis vara "sverigefientligt", men att inte ta avstånd och nästan försvara beteendet hos Munir likställer jag med att förakta svenska värderingar = en form av fientlighet.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Fast är det ett problem, så som SD Jimmie upprepade ggr gör det till? Du kan ju nämna ett exempel för mig på ovänligt Sverige sinnade invånare som uppehåller sig i Sverige.
Nu är ju han politiker och har som jobb att överdriva.

Vi kan väl ta gänget som eldade bilar i Stockholm, en dylik aktion kan väl knappast ses som vänlig mot nationen som förser dem och deras familj med inkomst och trygghet?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten