Liksom ett barn beskyller som vanligt SD svansen felaktigt utan att kolla faktainnehållet
Kan du delge oss din källa då?
Liksom ett barn beskyller som vanligt SD svansen felaktigt utan att kolla faktainnehållet
Samtidigt är patriotism (vår önskan att tillhöra en grupp kopplat till ett högre ideal) det farligaste mänskliga draget och det som utnyttjas för att få snälla människor till att begå onda handlingar.Du kan väl vara patriot oavsett religion, men det är fortfarande dina landsmän du strider för, inte en religion eller specifik politisk åsikt.
Samtidigt är patriotism (vår önskan att tillhöra en grupp kopplat till ett högre ideal) det farligaste mänskliga draget och det som utnyttjas för att få snälla människor till att begå onda handlingar.
Helt ok!Jag skulle vilja omformulera det du skrev lite, hoppas det är OK.
Samtidigt är vår önskan att tillhöra en grupp kopplat till ett högre ideal (patriotism, religion, osv) det farligaste mänskliga draget och det som utnyttjas för att få snälla människor till att begå onda handlingar.
Bättre?
Samtidigt är patriotism (vår önskan att tillhöra en grupp kopplat till ett högre ideal) det farligaste mänskliga draget och det som utnyttjas för att få snälla människor till att begå onda handlingar.
Jo, precis. Det är syftet bakom som avgör. För att vara opatriotisk krävs ett mått av illvillighet eller illojalitet. Men man kan av omsorg om svenskarna vilja att vi alla lever efter Sharia.
Till dig och dina polare i det öppet rasistiska partiet sverigedemokraterna kan jag bara säga att jag väntar fortfarande på när det där "övertagandet" ska ske och exakt vad som skall tas över
View attachment 409231
Eftersom du uppenbarligen inte vet vad ett "öppet rasistiskt parti" är så antar jag att du inte vet vad ett muslimskt övertagande är heller.
Medans du väntar rekommenderar jag att du läser på lite, så kanske du märker när du väntat klart.
Muslimskt övertagande. Floskler precis som allt annat SD dagligen häver ur sig. Landsförrädare, sverigevänner och insinuerat. Listan är oändlig .. Så nisse! alla undrar ju, när kommer det där "övertagandet" som din polare björn redan 2010 hävde ur sig kommer gå fort
Javisst har dem gjort det! Jag har själv sett hur det har blivit populärt med skägg. Det fattar ju vem som helst att det är ett av de första stegen i maktövertagandet!Det är ganska långt gånget på sina ställen.
Märker du inte det?
Liksom en fjortis inser du inte själv skillnaden mellan vad du läser och vad du inbillar dig.
Okej okej .. Jag ger mig, jag ÄR besegrad. Du vinner sandlådetävlingen, Du ÄR barnsligast jag lovar
Seså, förklara nu vad ett "öppet rasistiskt parti" är.
Det är inte fråga om någon tävling eller barnslighet.
En vacker dag kommer du att inse att det inte är acceptabelt att sprida sina sinnessjuka fantasier om andra individer.
Gäller det även fantasier om hur muslimer håller på att ta över Sverige?En vacker dag kommer du att inse att det inte är acceptabelt att sprida sina sinnessjuka fantasier om andra individer.
Gäller det även fantasier om hur muslimer håller på att ta över Sverige?
Du anklagar alltså mig för att sprida "sinnessjuka fantasier".
Ni SD svansen förnekar er inte.
Robert Quiding som fysisk person finns på riktigt.
Robert Quiding är en känd SD person.
Robert Quiding har offentligt uttryckt sina rasistiska idéer.
Robert Quiding har pga sina rasistiska uttalanden om vad han vill göra med muslimer blivit avstängd från sitt jobb som nämndeman i Göteborgs tingsrätt.
Så vad är det Du inte har förstånd till att förstå?
Gäller det även fantasier om hur muslimer håller på att ta över Sverige?
Så att en person uttalar sig om en religion innebär att ett parti är "öppet rasistiskt"?
- - - Updated - - -
Det gäller även fantasier om hur muslimer inte påverkar Sverige.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|