SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Smagatusk

Guest
Skillnaden mellan SD och andra partier är just dessa återkommande "enstaka" personer. Hur många fall kan man räkna upp och fortfarande använda benämningen "enstaka"?

Har aldrig skrivit enstaka. Jag skrev enskilda.

Svara på frågan.

Smagatusk

Guest
Får göra en pudel här och säga att han inte ville ta avstånd mot näthatet mot just Zara Larsson.

Herregud...

Han säger "varken hon eller någon annan ska behöva utsättas för hat". Men du är inte nöjd förrän han säger "bara Zara ska slippa näthat. Ingen annan!"?

Du är en sorglig figur, och jag tänker inte snacka mer med dig i denna tråden.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Är inte "vårt" en del av "mitt"?
Och jag bryr mig så mycket om vårt så jag vill dela det med andra. Inte sitta där själv och muttra.

Om du nu vore en sådan person som öppnar ditt hem för sämre bemedlade skulle det du skriver kunna förmedla något äkta.

Som det är nu är det dessvärre raka motsatsen.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
att en person lyckas/lyckats förstöra så många trådar i ett forum måsta vara något slags rekord! Kanske dags för en permanent permision från forumet nu när den tillfälliga permisen uppenbarligen inte hjälpte nå nämnvärt!

Smagatusk

Guest
Är det någon relevant skillnad i denna specifika fråga?

Ja, det är det. Med "enskild" menar jag med en enskild individ som inte följer partiets linje. "Enstaka" används vid händelser. Och eftersom det har förekommit flera gånger kan man inte benämna det "enstaka", vilket jag heller inte gjorde.

Ser du hur enkelt det är att svara på frågor när man har belägg för vad man skriver? Vill du vara vänlig och svara på min nu (som jag ställt i ett tidigare inlägg); vad anser du om Joakim Andersen i Landskrona och Pernilla Hagberg och för all del Romson, som "glänser" i den absoluta toppen av ditt parti?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ja, det är det. Med "enskild" menar jag med en enskild individ som inte följer partiets linje. "Enstaka" används vid händelser. Och eftersom det har förekommit flera gånger kan man inte benämna det "enstaka", vilket jag heller inte gjorde.

Ser du hur enkelt det är att svara på frågor när man har belägg för vad man skriver? Vill du vara vänlig och svara på min nu (som jag ställt i ett tidigare inlägg); vad anser du om Joakim Andersen i Landskrona och Pernilla Hagberg och för all del Romson, som "glänser" i den absoluta toppen av ditt parti?

Lycka till... ja med att få ett nyktert och sansat svar från det mp-skadade ROMson-fanet, många som har försökt att få svar ett bra tag nu men icke lyckats, samma jävla tugg från miljöpartisten oavsett hur mkt du än försöker att få svar, sätt skiten på ignore så slipper du smutset! Hir många har inte försökt att banka vett i ROMson, fullständigt meningslöst att ens försöka, här har du en riktig anhängare så en än gång, lycka till:pangihuvve

Last edited:

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
att en person lyckas/lyckats förstöra så många trådar i ett forum måsta vara något slags rekord! Kanske dags för en permanent permision från forumet nu när den tillfälliga permisen uppenbarligen inte hjälpte nå nämnvärt!

Hur många trådar har jag förstört? Och förstör jag enbart genom att inte hålla med dina åsikter?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Lycka till... ja med att få ett nyktert och sansat svar från det mp-skadade ROMson-fanet, många som har försökt att få svar ett bra tag nu men icke lyckats, samma jävla tugg från miljöpartisten oavsett hur mkt du än försöker att få svar, sätt skiten på ignore så slipper du smutset! Hir många har inte försökt att banka vett i ROMson, fullständigt meningslöst att ens försöka, här har du en riktig anhängare så en än gång, lycka till:pangihuvve

Då är det ju bra att du kommer med dessa konstruktiva inlägg som främjar diskussionen.
En fråga: "Ni" som försvarar SD med i mitt tycke (en del av er) ganska grova ord och en allmänt otrevlig ton.
Hur kommer det sig att ni är kvar hela vägen men motståndarna ger upp en efter en då de känner att det är lönlöst att diskutera med er efter alla påhopp. Ungefär som det diskuteras på nätet i övrigt.

Hur kommer det sig att det är samma partis anhängare som återigen visar upp denna attityd? En enstaka slump igen??

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon

Joakim och Pernilla känner jag inte till.
Åsa är en rabiat kossa som jag inte förstår varför de har satt i den positionen. Hon förstör mer än hon bidrar till partiet.

Jag svarar gärna på frågor men jag missar säkert nåt inlägg ibland då jag tyvärr bor i en stressad resväska för tillfället och bara surfar på mobilen. Det underlättar då när du än en gång ger mig frågan du vill att jag ska svara på. Precis som du gjorde nu.
Men Scientolog-mantran som den andra kommer med har jag inte tid med så därför får han ej heller svar på sina frågor. Jag tror dock inte han vill ha svar (och minns inte själv frågan) utan vill bara vara till lite nät-besvär vilket ändå är lite gulligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Lite judehat blandat med kvinnoförakt, jo jag tackar jag.

Sedan när kallar man kvinnliga partiledare för kossa?

Hon kanske också borde brännas ihjäl. :va

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Då är det ju bra att du kommer med dessa konstruktiva inlägg som främjar diskussionen.
En fråga: "Ni" som försvarar SD med i mitt tycke (en del av er) ganska grova ord och en allmänt otrevlig ton.
Hur kommer det sig att ni är kvar hela vägen men motståndarna ger upp en efter en då de känner att det är lönlöst att diskutera med er efter alla påhopp. Ungefär som det diskuteras på nätet i övrigt.

Hur kommer det sig att det är samma partis anhängare som återigen visar upp denna attityd? En enstaka slump igen??

Det kommer från han som blivit bannad och regelbundet får sina inlägg raderade...
Självinsikt någon?

Den enda näthataren i den här tråden är du.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten