SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Eftersom locot inte klarar av att besvara frågor, så utgår jag ifrån att det bara var svammel och att han inte gör ett skit för någonting.
Så då frågar jag dig i stället.
Var är felet?

Tycker väl mest att han har en otrevlig ohuman stil. Kanske inte något fel rent politiskt utom att han inte vill ta avstånd till näthat, men han vinner ju inga poäng för sin charm direkt.. Något som SD om någon behöver..

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tycker väl mest att han har en otrevlig ohuman stil. Kanske inte något fel rent politiskt utom att han inte vill ta avstånd till näthat, men han vinner ju inga poäng för sin charm direkt.. Något som SD om någon behöver..

Uppfattar Jimmie som mer äkta och mindre konstlad än övriga. Charmerande är tillgjort :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Du får det alltså fortfarande till att han inte vill ta avstånd från näthat?
Vilken partiledare tycker du är charmig?

Smagatusk

Guest

Putte! Inte mindre än FYRA (4) gånger mellan 5:00 - 6:00 i Skrotnisses länkade klipp säger han - i olika former - att ingen ska behöva utsättas för näthat, men eftersom han inte vet i detalj vad #backadenlillasnorungen är, så vill han inte uttala sig. Hedersvärt i mina ögon!

Vad i helvete är det med er? Ni ignorerar ju direkta citat från honom! Det går liksom inte att vinna mot kompletta idioter som er. Det är totalt lönlöst när Skrotnisse länkar ett klipp där JÅ säger RAKT UT att ingen ska behöva utsättas för näthat och du sen säger "det har han aldrig sagt".

Varför ska jag diskutera med dig och Loco? Kan du ge mig en anledning? Kan du inte det välkomnar jag en banning på mitt konto så jag slipper känna mig tvingad att prata med väggar. Det sorgliga är att det är en moderator jag känner mig tvingad att läxa upp.

Skärp till dig!:mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Putte! Inte mindre än FYRA (4) gånger mellan 5:00 - 6:00 i Skrotnisses länkade klipp säger han - i olika former - att ingen ska behöva utsättas för näthat, men eftersom han inte vet i detalj vad #backadenlillasnorungen är, så vill han inte uttala sig. Hedersvärt i mina ögon!

Vad i helvete är det med er? Ni ignorerar ju direkta citat från honom! Det går liksom inte att vinna mot kompletta idioter som er. Det är totalt lönlöst när Skrotnisse länkar ett klipp där JÅ säger RAKT UT att ingen ska behöva utsättas för näthat och du sen säger "det har han aldrig sagt".

Varför ska jag diskutera med dig och Loco? Kan du ge mig en anledning? Kan du inte det välkomnar jag en banning på mitt konto så jag slipper känna mig tvingad att prata med väggar. Det sorgliga är att det är en moderator jag känner mig tvingad att läxa upp.

Skärp till dig!:mad:

Får göra en pudel här och säga att han inte ville ta avstånd mot näthatet mot just Zara Larsson. Har som sagt ingen större politisk betydelse men om han nu vill ragga kvinnor till partiet så borde han kanske göra sånt även om det tar emot..

Ang charmen, ja med lite charm och mindre synism skulle han kanske nå hem till folk som inte enbart röstar på minskad invandring.. Hela SD skulle ju kunna läggas ner om vi bara gjorde en folkomröstning om saken..

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Får göra en pudel här och säga att han inte ville ta avstånd mot näthatet mot just Zara Larsson. Har som sagt ingen större politisk betydelse men om han nu vill ragga kvinnor till partiet så borde han kanske göra sånt även om det tar emot..

Ang charmen, ja med lite charm och mindre synism skulle han kanske nå hem till folk som inte enbart röstar på minskad invandring.. Hela SD skulle ju kunna läggas ner om vi bara gjorde en folkomröstning om saken..
Vilket näthat?
Ditt problem verkar vara att du inte tycker att Jimmy är tillräckligt populistisk.

Din sista mening förstår jag inte vad du menar med.

Vilken partiledare är det som du tycker är charmig?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du är ju fan korkad, alltså, Intelligensbefriad på riktigt! Du kan svara mig men räkna inte med fler svar från mig ivf! Orka prata med muppar liksom.....waste of time.

Trodde att din förra BANNING på SH skulle föra ngt gott med sig å dina vägnar men icke, du kanske är van vid att bli bannad från olika forum vad vet jag.

Nej, min förra banning berodde på att jag ruttnade på näthatarnas attityd mot mig och körde samma taktik tillbaka. Då uppmärksammades mina ord tydligen.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Vilket näthat?
Ditt problem verkar vara att du inte tycker att Jimmy är tillräckligt populistisk.

Din sista mening förstår jag inte vad du menar med.

Vilken partiledare är det som du tycker är charmig?

Svårt att diskutera en partiledare när det allt som oftast handlar om individuella känslor. Jag gillar inte karln så enkelt är det. Det jag ville ha sagt från början är väl att jag tror väldigt få av hans väljare gör det. Tror att 90% av de som röstar på SD gör det för att det inte finns något annat alternativ om man ser invandringen som en viktig fråga.

Om något av de mer gängse partierna tog SDs linje när det gäller invandringen, hur många % tror ni SD skulle få då?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Som berserken skrev drar SD till sig många idioter på grund av deras politik. De fallen du tar upp nu är två av dem, och jag tror alla SDare fördömer dem. Risken är överhängande att efter nästa val om SD fördubblar igen (4 x ditt partis siffror), så kommer ännu fler idioter att försöka fylla stolarna ute i landets kommuner.

Jag har skrivit tidigare till dig att dessa enskilda dårar som du tar upp är nog alla medvetna om, och ingen välkomnar dem. Med detta inlägget vill jag bara påminna dig ifall du har glömt ALLT som skrivits innan din banning.

Men nu när du vet vad jag tycker om alla SD´s perifera muppar till representanter; vad anser du om Joakim Andersen i Landskrona och Pernilla Hagberg och för all del Romson, som "glänser" i den absoluta toppen av ditt parti?

Skillnaden mellan SD och andra partier är just dessa återkommande "enstaka" personer. Hur många fall kan man räkna upp och fortfarande använda benämningen "enstaka"?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du önskar med andra ord ha kontroll över vem som har tillgång till den. Men bara så du vet så påverkar knappast några lås deras fprmåga att komma in.

Men känner du inte att det är en släng av dubbelmoral att du vill skydda det som är ditt men väljeratt strunta i det som är vårt?

Är inte "vårt" en del av "mitt"?
Och jag bryr mig så mycket om vårt så jag vill dela det med andra. Inte sitta där själv och muttra.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Bättre att låta er höja Er landsfader till skyarna i fred. Jag hoppar av den här diskussionen :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nej, min förra banning berodde på att jag ruttnade på näthatarnas attityd mot mig och körde samma taktik tillbaka. Då uppmärksammades mina ord tydligen.
Du lärde dig ingenting.
Det var du som satte tonen, som du sedan eskalerade eftersom dina opponenter inte ville hoppa på ditt hattåg.

Jag hoppas att du är medveten om att samtliga inlägg, utom de som du skrev, vilka innehöll tillräcklig grova övertramp för att raderas, finns kvar för den intresserade att läsa.
Länka gärna till inlägg som visar "näthatarnas attityd".

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Svårt att diskutera en partiledare när det allt som oftast handlar om individuella känslor. Jag gillar inte karln så enkelt är det. Det jag ville ha sagt från början är väl att jag tror väldigt få av hans väljare gör det. Tror att 90% av de som röstar på SD gör det för att det inte finns något annat alternativ om man ser invandringen som en viktig fråga.

Om något av de mer gängse partierna tog SDs linje när det gäller invandringen, hur många % tror ni SD skulle få då?

Du menar att om något parti skulle ta över SDs partiprogram, så skulle SD tappa väljare?
Ja: Antagligen skulle de tappa lite mindre än hälften av stödet.
Att de skulle behålla mer än hälften av stödet jämfört med ett parti med exakt samma politik beror på att det är ett betydligt trovärdigare parti med en betydlig skickligare partiledare än de andra partierna.
Om man vill säga emot, så är man välkommen.
Men då vill jag ha en förklaring till vilket parti som har högre trovärdighet och skickligare partiledare.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Vet inte om du lämnat diskussionen eller inte, men jag tror det tåget du beskriver har gått.
Bara för att Moderaterna erkände allehanda solidariskt tjafs 2006 så försvann inte vänstern.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kanske inte något fel rent politiskt

Det är väl därför de växer snabbare än något annat politiskt parti gjort (?), för att deras politik faktiskt är ganska tilltalande. Det har inte funnits ett konservativt parti på 30-40 år i Sverige, det är knappast en död ideologi, se på vår omvärld.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten