Förstår inte varför det just skulle gälla sd-are, principen täcker in alla människor.
Varför så snabb på att skilja människor åt?
Min syftning gällde taktiken.
Förstår inte varför det just skulle gälla sd-are, principen täcker in alla människor.
Varför så snabb på att skilja människor åt?
Du tänker på han SDaren i rullstol som ljög om att han blivit överfallen av invandrare som snodde hans väska men som det sen visade sig vara han som var dyngrak och glömde den på krogen?
Eller den andra SDaren för några år sen som ljög om att invandrare hade överfallit honom hemma och karvat in ett hakkors på honom när det i själva verket var han själv som gjorde det för att driva upp hat mot invandrare?
Var det dessa du hade i åtanke?
Min syftning gällde taktiken.
....eller hon moderat-tanten i gbg som hävdade att hon blev överfallen av en EU-migrant
SD drar väl till sej en hel del patrask pga sin invandringspolitik precis som vänstern drar till sej stenkastande aktivister.Ja just det. Eller den andra SDaren som snodde en iPad i sin dotters skola och gav den till en tiggare som han sen anmälde för stöld. Han missade övervakningskameran dock.
Så som en del hävdar att vissa är överrepresenterade i brott, varför är ett specifikt partis anghängare så grovt överrepresenterade när det gäller såna här saker (och näthat och annat)?
Ja just det. Eller den andra SDaren som snodde en iPad i sin dotters skola och gav den till en tiggare som han sen anmälde för stöld. Han missade övervakningskameran dock.
Så som en del hävdar att vissa är överrepresenterade i brott, varför är ett specifikt partis anghängare så grovt överrepresenterade när det gäller såna här saker (och näthat och annat)?
Ja just det. Eller den andra SDaren som snodde en iPad i sin dotters skola och gav den till en tiggare som han sen anmälde för stöld. Han missade övervakningskameran dock.
Var Thomas Hansson SDare? Var har du hittat den informationen?Ja just det. Eller den andra SDaren som snodde en iPad i sin dotters skola och gav den till en tiggare som han sen anmälde för stöld. Han missade övervakningskameran dock.
Eller knarkar-MP medlemmar samt anhängare! Ska vi dra det till sin spets kan vi hålla på ett par år men det hinner jag tyvärr inte med för jag ska iväg med familjen och föda ungerns victor orban, ja han du vet, ungerns minister med rygggrad som vågar stå upp för sitt folk som inte böjer sig för EU med skatteintäkter i form av restaurangbesök!
Som ngn skrev ovan: principen täcker in alla! Så sluta köra ditt jävla SD raljerande när det är folk från i sort sett alla partier som trampar i klaveret även om du vill få det till att det är fler från SD än övriga partier! Same shit different name! Du är jävligt trångsynt! Läser du MP på varje skylt du passerar trots att det står yoghurt?
Eller knarkar-MP medlemmar samt anhängare! Ska vi dra det till sin spets kan vi hålla på ett par år men det hinner jag tyvärr inte med för jag ska iväg med familjen och föda ungerns victor orban, ja han du vet, ungerns minister med rygggrad som vågar stå upp för sitt folk som inte böjer sig för EU med skatteintäkter i form av restaurangbesök!
Om man inte tillhör SD-toppen vill säga.Just på den punkten har faktiskt SD varit ett föredömme! Åsa Romson t ex.. hur mycket ska hon kunna göra innan hon blir avsatt? SD däremot kastar ut folk så ofta att man tycker att det borde börja bli tomt på deras möten..
Ryggrad?? Är det så det heter idag? Det är verkligen otroligt manligt och tufft att stänga sin gräns för flyktingar. Varför gjorde inte resten av EU det när Ungern knackade på dörren och ville in?
http://www.exponerat.net/video-stefan-lofven-sager-sanningen-om-invandringen/
Stämningen behöver muntras upp
Ja? Nä varken manligt eller tufft, man gör en gränstagning vad man äe villig att göra.Ryggrad?? Är det så det heter idag? Det är verkligen otroligt manligt och tufft att stänga sin gräns för flyktingar. Varför gjorde inte resten av EU det när Ungern knackade på dörren och ville in?
Ja? Nä varken manligt eller tufft, man gör en gränstagning vad man äe villig att göra.
Du och andra är välkomna att försöka rädda värden men att försöka tvinga med andra i cirkeln tycker jag är rätt sjukt.
Ja? Nä varken manligt eller tufft, man gör en gränstagning vad man äe villig att göra.
Du och andra är välkomna att försöka rädda värden men att försöka tvinga med andra i cirkeln tycker jag är rätt sjukt.
Ryggrad?? Är det så det heter idag? Det är verkligen otroligt manligt och tufft att stänga sin gräns för flyktingar. Varför gjorde inte resten av EU det när Ungern knackade på dörren och ville in?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|