totoro
Är fulladdad ibland
Håller med. Nationella är lite för magstarkt exempel. Men hitta en notis om näthatet där. hihi!
Fast tror man medborgarlön hade funkat så måste man ha rätt låg IQ.
Är det något du läst eller hört om som passade in i din mall över hur du ser på människor?Det är klart det har.
vad menar du?
du blir nog nominerad för 2014 också
jag vill läsa mer av dig
Det är ju ändå Miljöpartiet som har uttalat sig om medborgarlön. Nej att medborgarlön inte skulle fungera är inte svårt att se, eftersom människans enklaste väg till lycka är genom utveckling.
Är det något du läst eller hört om som passade in i din mall över hur du ser på människor?
Det är väldigt naivt att sätta stämpel på folk med andra åsikter istället för att debattera för sin ståndpunkt. Lars Ohly betedde sig mer moget valet 2010.
Men foliehatt, det är jag. Min syn på dagens ekonomi avviker från keynesianska modellen.
Men roande.
Hög nivå på SH:s 45-åringar nu.
Försök till nätmobbing Bettskena? Eller har du faktiskt en åsikt om något och argument för den? Du är en aning patetisk just nu i samtliga trådar du medverkar i.
glenn; att du anser mig vara patetisk, är ju i mina och andras ögon ett friskhets-och sundhetstecken.
45 år är jag om 3 år, däremot fyller du 6 år snart, med tanke på din "argumentations-och retorik" nivå
...sen undrar jag bara vad det är markus ser i dig
Hög nivå på SH:s 45-åringar nu.
Försök till nätmobbing Bettskena? Eller har du faktiskt en åsikt om något och argument för den? Du är en aning patetisk just nu i samtliga trådar du medverkar i.
Som sagt.
För att vara någon som utger sig för att vara klarsynt och kunna se på saker ur ett annat perspektiv, är du enastående naiv och enkelspårig.
Men roande.
Man kan inte döma pajen efter att ha hittat ett dåligt russin. Eller vad man nu säger...Hitta inget om SD men
Största nätmobbaren kårad. En sosse (vad annars) Sök på nätet!
Största lurendrejarn kårad. En miljöpartist. Sök där åxå folk!
Och så våran största kvällstidning med nån journalist där som vill skjuta Iron Maiden ungdomar
Haha enkelspårig är jag knappast. Naiv var jag tidigare som trodde att SD kunde lösa dagens problem. Jag är betydligt mer öppen för nya ideér och tankesätt. Problemet är snarare att personer som du och bettskena endast kan se saker från ett perspektiv.
Skulle alla personer vara som ni två skulle vi befinna oss långt bak i utvecklingen, då ni är de individer som kastar sten på dem som visar nya vägar.
Man kan inte döma pajen efter att ha hittat ett dåligt russin. Eller vad man nu säger...
Är en idiot som vet om att han är en idiot egentligen en idiot?Haha enkelspårig är jag knappast.
Om man buntar ihop alla som inte tycker som du under samma perspektiv så har du helt rätt.Problemet är snarare att personer som du och bettskena endast kan se saker från ett perspektiv.
Som sagt, SD visar inga nya vägar. Bara en nött gammal stig som slutar vid ett stort fiasko.ni är de individer som kastar sten på dem som visar nya vägar.
Alla pajer som innehåller russin kan dömas ut på förhand.Man kan inte döma pajen efter att ha hittat ett dåligt russin. Eller vad man nu säger...
You tell me...Är en idiot som vet om att han är en idiot egentligen en idiot?
Jag presenterar mina åsikter, men jag hävdar inte att jag har rätt. Vem som har rätt eller fel kan endast framtiden utvisa. Bettskena har endast kastat skit på andra utan att presentera någon egen åsikt.Om man buntar ihop alla som inte tycker som du under samma perspektiv så har du helt rätt.
SD är en kollektiv motreaktion mot ett större kollektiv som skapade problemet från början. Tanken är fin, men den kommer inte lösa problemen.Som sagt, SD visar inga nya vägar. Bara en nött gammal stig som slutar vid ett stort fiasko.
Jag föredrar rabarberpaj.Alla pajer som innehåller russin kan dömas ut på förhand.
Bettskena har endast kastat skit på andra utan att presentera någon egen åsikt.
här kommer ytterligare en åsikt:
vi är intellektuella motsatser. jag är den intellektuella. du är motsatsen.
Skulle den åsikten ha någon som helst bäring i verkligheten är det
ju riktigt jävla oroväckande
jag kan både förstå och uppskatta din åsikt; du är ju naturligtvis van vid likasinnade icke-intellektuella.
här kommer ytterligare en åsikt:
vi är intellektuella motsatser. jag är den intellektuella. du är motsatsen.
Starkt jobbat, tjejen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |